HELLO gais..sorry min terlupa nak update but trust me...this one will be really...really......
______________________________________
Ainie pov
"What the fuck are you doing here,you little twat!"kataku dengan kasar tanpa menghiraukan pandangan sekeliling.Ain cuba untuk menarik aku but i don't know why,aku rasa panas dengan keadaan ni.
"Aku...aku mintak maaf.."tanpa sempat dia bertutur tangan aku terus hinggap di pipi the one and only........
"Bitch!" Sambil memandang sinis adegan didepan mata aku ini,aku terus mengheret Ain daripada situasi tersebut.The bitch literally menangis berlagu dekat situ but of course,aku tak kisah,yang penting aku dah lega.Akhirnya,puas hati aku.Selama ni dia yang duk sibuk sakitkan hati aku mentally but now physically, i pay it back loser!
Sampai je kami di depan along dan Khalaf,along terus membuat muka tidak setuju dengan tindakan aku.
"Kakak-"tanpa sempat along berleter,aku terus melepasi scanner then terus masuk ke dalam tempat menunggu.Argh..aku tak kesah..
Sambil mengeluarkan phone daripada poket aku,aku terus mencapai headphone BEATS yang dihadiahi oleh Ain dan terus memasang lagu 'Doja Cat : Boss Bitch'.Yes lagi bersemangat aku nak tampo pompuan gtu.
Ain dan along sampai dan mengeluh dengan perangai tak makan saman aku ni.Sambil menepuk Khalaf yang dah tertido dekat pangkuan daddy dia tu,Ain terus melirikkan matanya ke arah along.Mind linking la kot.
Along terus mengeluh sebelum memberikan Khalaf kepada Ain dan along terus memeluk aku dari sisi.Like suddenly,muka aku terus disembamkan ke baju along sambil menangis tersedu.It's hurt weh..It feels like someone is stabbing me..How could you Haikal...How could you do this to me....
Tiba-tiba lagu terus bertukar,daripada boss bitch kepada Rose - Gone (Siblings cover).Terus air mata laju menuruni likuk pipiku dan tanpa sempat ditahan lagi,aku terus teresak dalam pelukan kejap along.
Ain hanya memandang aku dengan penuh simpati.Sambil membetulkan Khalaf dalam pangkuannya Ain terus mengusap belakangku dengan lembut sambil memberikan kata - kata semangat.Hati aku hancur weh..hancur..kenapa?..kenapa the bitch?..aku ni tak cukup sempurna ke?...
"Shh..it's okay princess,i'm here...no one will hurts you including Haikal.I'll make him pay for-"aku terus melepaskan diri daripada pelukan along sambil mengelap air mata yang banjir ni.Sambil menggelengkan kepala,aku terus memandang along dan Ain silih berganti.
"Thanks..tapi biarlah,kakak nak selesaikan benda ni dengan cara baik.Along dan Ain tak payah risau,i'm okay.."kataku dengan suara serak basah kalah Misha Omar sebelum kedengaran keluhan daripada Ain dan Along.
Baru je along nak potong percakapan aku,announcement terus dibuat menandakan it's time for us to fly to London.
Aku terus bingkas bangun dan masuk ke dalam flight yelah sebab along kan dulu pilot so kitorang dapat la kelebihan gtu.Bagi aku,ok la kan..tapi bila fikir balik macam tak aci la pulak,yela kesianla dekat penumpang yang lain kena beratur.
Aku terus disambut oleh pramugari dan pramugara yang tak yah cakap la memang hensem dan cantik keduanya.Sambil mengambil tempat duduk aku di First Class,aku terus meletakkan beg di bawah seat.First Class best weh,tempat dia masyallah luas bak hang!Macam nak suruh kau menetap terus dalam flight tu.
Along dan Ain punya seats di tepi kanan aku pulak di tepi kiri,so terpisah gak la dengan laluan tengah nak pegi ke seats lain.
Sambil menyusukan Khalaf dengan botol susunya,mata Khalaf terus terbuka dan tangan kecilnya terus bermain dengan tudung Ain.Along pula hanya tergelak kecil sebelum mengucup dahi si comel itu.Sebelum mata aku berair dengan adegan along yang memandang Ain dengan penuh kasih sayang dan mengucapkan That Three Words.Ain hanya tersenyum kecil sebelum mencubit pipi along,way to ruin the moment Ain.
They look so happy,kalaulah i can settle down and have a happy family like them..then i'll...i'll be the most happiest woman in the world.
Sambil mengelap pipi yang terasa basah aku terus mengalihkan pandangan daripada scene yang cukup bahagia itu sambil memandang ke arah langit yang cerah.Indah ciptaan tuhan but people je yang tak pandai nak appreciate.Humans.Selfish aren't they?
Sambil menguatkan volume lagu Rose - Gone tadi,aku terus membiarkan air mata mengalir laju tanpa menghiraukan orang disebelah aku.Yes.2 seater.
Sambil aku menongkatkan dagu,aku terus humming lagu tersebut dengan hati yang berkecai teruk.
"Hurm,not bad..Sayang muka buruk.."kata penumpang di tepi aku.
Aku terus berbahang panas sebelum mata kami terpaut.Dia hanya mengukirkan senyuman nakal,mata aku terus membulat sebelum....
"KAU!"
#yup min did it again
YOU ARE READING
Mr Kp, You're Mine!
Teen FictionPertembungan antara Ainie dan Haikal ni best.Ainie ni ada crush dekat Haikal si Mr Kp,tapi apakan daya ramai pulak yang minat dekat jejaka a little bit skema ni.Along the way dengan member Ainie yang tak betul,dia cuba untuk meraih cinta Mr Kp yang...