GAIS SORRY DAH LAMA TAK UP..HAHA.I'VE BEEN WATCHING CRIMINAL DOCUMENTARIES JUST FOR FUN WHILE WAITING FOR MAGHRIB.BECAUSE.WHY.NOT.AND HERE GOES THE STORY.
______________________________________Aini pov
One.Word.
"Fuck!"aku terkejut dengan jejaka yang sangatlah familiar ini.But how did-
"Sayang,close your mouth.Yes.Here i am.Suprised?"kata jejaka tersebut dengan selamba badak sebelum aku terus membuat muka meluat nak muntah.
Tanpa menghiraukan jejaka tersebut,aku terus memanggil pramugari yang duk lalu lalang tu untuk menukar seats ke tempat yang lain.Tak kuasa aku duduk dengan mamat ni.Mintak jauh la.
"Sorry miss,tapi semua seat dah full.I hope you're okay sitting here but if anything happened do call for our assistant.Again,on behalf of our crew we are so sorry-"
"It's okay miss.My wife sometimes get paranoid sitting with me you know because i'm too handsome i guess? Haha.But overall thanks,i'm going to make sure she's not and never going anywhere."kata jejaka gila tersebut membuatkan aku terus berasap.Ni dah kes melampau,nak kata aku gila ke tu!
Pramugari tadi terus tersenyum sebelum meninggalkan kami.
"What the fuck is wrong with you Iskandar?!"bisikku dengan nada yang dah mula nak meninggi.
Dia hanya memandang dengan muka selamba sambil melemparkan senyuman kesyukuran kepada along dan Ain yang tersenyum hambar dengan panahan mataku.Oh you guys are so dead when we've arrived later!
"takyah la sayang tengok dorang sampai cemberut gtu mukanya.Hodoh sangat rupanya tu.Cimpanzi pon tak mengaku kawan la sayang."sindir Haikal Iskandar a.k.a lost husband aku.
"Ish ! Diam ah,sibuk je.Suka hati aku la nak sengih ke senyum ke.Eh ingat sikit kalau aku ni cimpanzi kau tu apa bezanya? Badak sumbu?"kataku dengan nada yang seloroh menyebabkan tercetusnya gelakan kecil daripada Haikal sendiri sebelum tangannya tak semena-mena mencubit pipi aku.Amboi.Amboi.Amboi!
"Nakal la sayang ni!"terus aku membuat muka menyampah dah menepis tangannya yang kasar itu but dia terus memegang tangan aku dengan kejap sambil memberi senyuman nakal.
"Such a delicate hands.Rose.Hurm i like it.It suits you sayang."bisik Haikal dengan senyuman nakalnya membuatkan aku terus membuntangkan mata.Ni 3 jumaat lagi la ni.
"Ish,lepaslah.Ko dah kenapa ni? Gila? Hilang macam dah takde rumah lepastu timbul macam tak de apa yang berlaku.Haikal kau ni dah gila agaknya!"kataku lagi cuba untuk membuatkan Haikal hilang sabar.Biar menyirap terus,yela aku dah menyirap dari tadi lagi dengan perangai tak semengah mamat ni.
"Alolo,sayang rindu abang ke? Sorry la sayang,at that time i was still searching my real identity but now here i am,can you just at least give me a little hug?"katanya selamba dengan mendepakan tangan seluas alam hampir terkena muka aku.
Ni.Dah.Melampau.
"You know what? That's it we're through!"kataku dengan penuh keyakinan membuatkan Haikal terus tersenyum nakal.
"Oh really? Sayang trust me,i will never ever let you go.You will always be mine.You lari la jauh mana sekalipon,i'm going to track you down."katanya dengan nada sinis sambil senyuman nakal diberikan sebelum kenyitan mata dilemparkan kepada aku.
"Dah sah gila nampaknya kau ni."kataku dengan muka selamba sebelum mengambil headphone beats dan menutup telinga aku daripada bebelan dan ayat-ayat manis daripada Haikal.
Dia hanya mencubit pipi aku sekali lagi sebelum membuat muka mengantuk.Terus tanpa semena-mena melelapkan diri dengan memeluk lenganku dan menjadikan bahu aku sebagai bantal.Ok the fuck.
"Goddamit Haikal let me go! What the fuck-"baru je aku nak melemparkan segala sumpahan kepada Haikal he cut me off with a..
CHUPP
Mata aku terus membulat dengan keberaniannya sebelum tak semena-mena aku jadi badang dan terus menolak kepalanya dari bahu aku.Muka aku merah seperti ketam bakar dengan ketawa kecil daripada Haikal sebelum dia mula berbisik kecil.
"Alah sayang,tu baru sikit je.You know at some point you have to give yourself to me.I am your husband you know that right?"bisiknya sekali lagi membuatkan aku terus mengetap bibir dan muka aku memang tak yah cakap la merah membara semangat waja.
"And guess what? I will make sure i get it one or another way."katanya lagi membuatkan aku terus nak lari terjun biar innalillah terus.
One word,i'm fucking done here.guys! Help!
#finally
YOU ARE READING
Mr Kp, You're Mine!
Teen FictionPertembungan antara Ainie dan Haikal ni best.Ainie ni ada crush dekat Haikal si Mr Kp,tapi apakan daya ramai pulak yang minat dekat jejaka a little bit skema ni.Along the way dengan member Ainie yang tak betul,dia cuba untuk meraih cinta Mr Kp yang...