"Bylo to úžasný."
"Pro svoji manželku cokoliv."
"Tohle bylo lepší než cokoliv kdy mohlo." usmála jsem se a chvilku na to jsme usli.
________________________________________
Probudila jsem se za zvuku ptačího štěpotání a zvedla hlavu, abych se porozhlédla kolem.
Hned jsem mi zamotala hlava, a já si začala promítat včerejšek.
"Dobré ráno." řekl najednou Luke vedle mě.
"Ahoj. MY jsme včera byli pařit?"
"Myslím, že normálně bychom neleželi tady venku, ne?" zasmál se Lukey.
"No, to asi jo."
"Oh. Můj. Bože." vykoktala jsem při pohledu na Lukovo zápěstí.
"Co?" zasmál se nechápavě.
"T-tvoje zápěstí." plácla jsem se po hlavě, abych zjistila zda sním, nebo je tohle krutá realita.
"Kolik jsme toho kur*a vypili?!" začal šílet.
"Oh my god, podívej se na tvé." řekl mi a na sucho polkl.
"Nenenenene!" začala jsem křičet a mlátit kolem sebe rukama.
"To bude určitě lihovka. To bude lihovka!" naslinil si prst a začal přejíždět po..te..te..teto..tetování.
"Ehm, nechci nic říkat, ale.. myslím že.. tohle nebude lihovka." zašeptal. Ne, prosím.
"Jak kdyby nestačil Sebastian, do toho sem tam něco s Mikeym, a ještě ke všemu si vytetuju takovou sračku se svým kamarádem. What the hell?!"
"Co je se Sebastianem? Myslel jsem, že jste nejlepší kamarádi."
"Miluje mě." řekla jsme mu jednoduše a následně si setřela slzy.
"Proč plačeš?" pohladil mě po tváři.
"Kvůli všemu. Miluju Michaela, nikoho jinýho. A nemůžu zlomit srdce mému nejlepšímu kamará-"
"Co je? Proč si se zastavila?"
"Pamatuješ si něco z toho večera?"
"Vůbec nic. Ale vůbec. Ty?"
"Taky ne. Bojím se, že jsme udělali nějakou blbost."
"Ehm, myslím že větší blbost, jako je vytetovat si naše jména s mím příjmením, jsme udělat nemohli." zasmál se.
"Jo, asi máš pravdu." smála jsem se s ním. Zabrněl mi mobil v kapsy a já ho líně vytáhla.
S: Dojdi prosím za půl hodiny na naše místo.
Lepší den sis vybrat nemohl, Sebi. Tleskám.
"Hele, Lukey, promiň, ale budu muset jít. Bylo to fajn, ikdyž si nic nepamatuju." zasmála jsem se.
"V pohodě, ahoj." dal mi pusu na tvář a já utíkala domů.
Dala jsem si rychlé kafe pro doplnění energie, hodila pětiminutovou sprchu a udělala si drdol. vzala jsem si rifle, kožené kotničkové boty a přehodila přes sebe jakousi bundu.
iPhone jsem hodila do zadní kapsy a pomalu šla na naše místo. Vzhledem k tomu, že bylo brzo ráno, a byla zima, byla ještě lehká tma a zpoza kopce u našeho místa začínal východ slunce.
Zpoza kopce jsem zahlédla jakésy blikající světla. Když jsem tam přišla, Sebastian seděl uprostřed svíček do tvaru srdce, kytara, kterou měl v ruce začala vydávat tóny stejně tak, jako jeho ústa.
"I'd like to move into your world,
I'd be your man and you my girl
I hope your door is never shut.
You're in my blood, please understand,
I fell in love, you're my best friend,
I can’t pretend, I don't know why.
Don't know why, I wanna cry.
Goodbye goodbye, my tears don't lie,
can't help the feeling that you're gone.
Goodbye goodbye, when you're beside me,
it feels so sad though I know I’m wrong.
Goodbye goodbye, goodbye goodbye.
I will love you 'till I die.
With you I’ll share all time and space.
With you I’m everything... (everything)
Let’s make a bed out in the rain.
You’re my refrain, I see your face
You are my sunshine in everything
in everything again.
Goodbye goodbye, my tears don't lie,
can't help the feeling that you're gone.
Goodbye goodbye, when you're beside me,
it feels so sad though I know I’m wrong.
Goodbye goodbye, goodbye goodbye.
I will love you 'till I die."
"Krásný Valentýn, Ronnie." usmál se. Stála jsem naproti němu, hleděla do jeho velkých očí, jako oněmněna. On tohle všechno udělal pro mě. A já absolutně nechápu tuto situaci, celý můj život. Všechno by bylo tak strašně jednodušší, beze mne.
"Promiň." řekla jsem. Rozeběhla jsem se. Kam? Nevím, kam chci běžet, avšak mé nohy nejspíš rozhodly, jelikož si to mířily přímo k Mikeymu.
Chudák Sebi. Proč od něj vždycky, ale vždycky odběhnu? Ale opravdu vždycky.
"Mikey?!" bouchala jsem do dveří.
"Co to kurv-"
"Mikey!" přerušila jsem ho a obejmula. Vzal mě do náruče a odešli jsme do jeho pokoje.
"Krásnýho Valentýna lásko." usmál se a dal mi kytici růží, kterých tam bylo snad 50. Byla nádherná. Dobře, Sebastian byl možná originálnější, ale jeho nemiluju. Myslím...
___________________________________________
So, thank ya so much for 20K!!!!!
I can't believe, but...
Jo, je to krátký, já vím, ale je mi tak strašně na nic, ale tak totálně moc na nic, že jsem ráda, že jsem byla schopna napsat těch 800 slov nebo kolik
Šťastného Valentýna, kterej mě pěkně sere, protože se mám totálně na nic, lol, ještě, že vás to zajímá.
Kdyžtak napište do komentů, jak jste si ho užili, jestli u smutných filmů s čokoládou, nebo třeba brambůrkama, který jste si namáčely do mlíka jako já, a nebo šťastně zadané, lol
Vote, koment, názory, všechno, děkuju moc, neuvěřitelně vám děkuju ta 20K!!<3
Je to neuvěřitelně velký číslo, a já si toho strašně vážím<33
Love ya, Tina xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New life
Fiksi RemajaPROLOG "Nechci ji v tomhle domě Jacku." "Co chceš dělat?" "Musí pryč. Nejsem dost silná na to, abych vychovala své dítě s vědomím, že ho nemůžu pořádně uživit." slyšela jsem jak se po této větě rozbrečela. Co to maminka s tatínkem říkají? "J...