Doporučuju pustit si k tomuto dílu Olly Murs - Tomorrow :)
"Máš všechno?" zavolal na mě Michael.
"Jo mám." pořád nemůžu uvěřit, že mě k tomu přemluvil, a já s ním jedu campovat. Nikdy jsem takhle nikdy nebyla, je to pro mě něco nového. Ikdyž s Mikeym jsem poznala už hodně nových věcí.
"Tak jdeme." řekl, obouval si conversky a já napodobila jeho činy.
Vyšli jsme z domu, gentlemantsky mi vzal kabelu a pustil mě ať jdu první.
Otevřela jsem dveře do jeho Felicie, kterou se pořád chlubí, protože je to jeho první auto, a nasedla jsem na místo spolujezdce.
Slyšela jsem náraz kufru, do kterého dal naše kabely s věcma. Než jsem se otočila, seděl vedle mě a natahoval se pro pusu. S radostí jsem mu ji dala a Mikey nastartoval Auto.
MIKEY'S POW
Nechtěl jsem ji sem brát. Jen tak nevinně seděla vedle mě, rozhlížela se po okolí, kterým jsme projížděli a já si jen vyčítal, co jsem to za člověka.
"Už máš nějaké plány co budeme dělat?" zeptala se a celá zářila. Pane bože. Zaslzely se mi oči, vděčil jsem bohu za to, že se musím dívat na cestu a ne na ni, takže to nemohla poznat.
"Ehm, no, nevím, asi to nechám náhodě." usmál jsem se falešně tak, jak jen to šlo.
"Ehm.. tak dobře." usmála se a udržovala si dobrou náladu.
"Ronnie?"
"Ano zlato?"
"Co přesně... co přesně ke mně cítíš?" zeptal jsem se.
"C-cože? Co je to za otázku? No.. já nevím, přijde mi, že už jsem se do tebe stihla zamilovat." řekla a já měl pocit, jakoby mi někdo vytáhl mozek, a kvůli tomu dělám to, co dělám.
"T-ty mě snad nemiluješ?" zašeptala dodatečně, a já jen přikývl. Nezmoh jsem se na víc.
"Už tam budem?"
"Jsme tu." řekl jsem, nacož štastně vyjekla. Trhalo mi to srdce, ikdyž jsem byl bezcitnej hajzl.
"Promiň Ronnie." zašeptal jsem si pro sebe.
"Cože?" zeptala se stále se stejně šťastným výrazem na tváři.
"Nic, nic." řekl jsem rychle a parkoval u naší chaty.
Vylezli jsme auta, a první co mi padlo do očí, byl ON.
"Ahoj, co ty tady Joshi?!" vykřikla Ronnie překvapeně, ale poněkud vesele, což mě dost znepokojovalo.
"Jdu přece na chatu s přáteli!" řekl stejně vesele jako ona a do minuty už se objímali. Josh na mě mrkl, a to, co jsem viděl, mi zabíjelo uvnitř.
"Ahoooj!" vylezl zpoza Matthew. Okamžitě šel za Ronnie a obejmul ji.
"Matthew, děláš, jak kdybychom se rok neviděli!" zasmála se, když ji Matthew po třech minutách pořád nepouštěl, avšak já ho naprosto, ale naprosto chápal.
"Pojď jsem krásko." řekl jsem ji, a zavedl ji za chatku. Byla tak šťastná, že jsem se na nic nemohl víc dívat. Najednou přitiskla její rty na ty mé. Nebylo mi to nepříjemné, to vůbec ne. Naopak jsem si užíval její dotek, dokud mě ještě měla ráda. Slza, malá kapka vytekla na povrch zatím, co jsme se líbali. Naše spojené obličeje docílily toho, že moji slzu ucítila i ona.
"Co se děje Mikey?" zeptala se soucitně.
"Nic nic, spadlo mi něco do oka." řekl jsem a obejmul ji.
Stáli jsme takhle asi pět minut, ona nejspíš nechápala, ale já ji nechtěl pustit. Bál jsem se. Měl jsem neskutečný strach, o ni. A co je na tom nejhorší? Že moc dobře vím, co se stane.
_________________________________________________________________
Ok ok, je to krátký, ale je mi to jedno
Je tu další díl po měsíci a půl? Sorreh, so sorreh, ale já toho mám teď ve škole fakt dost. Uzavírají se známky, za měsíc končíme (máme to jinak v Rakousku) a je toho strašně moc. Takže snad to chápete:/
Chtěla bych strašně moc poděkovat za NEUVĚŘITELNÝCH 30K!!!!!! To je úlně neuvěřitelný! Nepřidávám, a i přesto to strašně nabývá! Miluju vás!
Nejspíš jste pochopili, že tímto dílem, se chystáme k odhalení zápletky celého příběhu. Samozřejmě, že i po odhalení bude storka pokračovat, ale jen pár dílů, ještě nevím.Asi vám přijde divný, proč plánuju tak brzy konec storky, ale mě už nějak omrzela, nevím proč.
Po pravně tento díl, mě lehce nakopl, a můžu říct, že zase celkem začala bavit, když se tam něco teď konečně děje, ale tak uvidíme :)
Už píšu novou story, ale tu uploadnu až za nějakou dobu:)
Píšu ji společně s Mrs_StylesSheeran, ale teď vám to tu nechci odhalovat:D
Znáte to, votes, coments, všechno mě neuvěřitelně potěší*-*
Jak si myslíte, že bude story pokračovat? Co se stane v příštím díle?^^
Jo a držte mi zítra PROSÍM palce, píšu test, snad nejdůležitější test z celýho roku:X
Prosím, myslete na mě:(Love ya so so so so so much!<333
Děkuji za podporu a za to, že čtete New Life!:')
Love ya, Tina xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New life
Teen FictionPROLOG "Nechci ji v tomhle domě Jacku." "Co chceš dělat?" "Musí pryč. Nejsem dost silná na to, abych vychovala své dítě s vědomím, že ho nemůžu pořádně uživit." slyšela jsem jak se po této větě rozbrečela. Co to maminka s tatínkem říkají? "J...