34 - Someday maybe...

899 56 9
                                    

Pusťte si songu v médiích! Doporučuji :)


"Tak jdeme?" zavolal Matthew na všechny, a my běželi k táboráku.

"Zazpíváme si!" žadonila jsem.

"Zbláznila ses?" podívali se na mě všichni jako na idiota.

"Ne, to přece k táboráku patří, ne?"

"Jo, jo asi jo. Ale co jako máme zpívat?"

"Nevím, cokoliv."

"Nebudeme přece zpívat, mám něco lepšího." zasmál se Josh a Michael držící mě za pas nasucho polknul.

"Sem s tím!" zajásala jsem. Na tohle budu ještě dlouho vzpomínat, škoda jen, že tu není Sebi s Lukem, jinak by tu vlastně byli všichni moji kamarádi. Není jich moc, ale co, alespoň nějací jsou.

Vytáhl z kapsy krabičku, otevřel ji, a vzduchem se roznesla vůně, mně neznámá, avšak ostatní si nejspíš byli vědomi, co to je. Jsem hold hodně pozadu.

"Co to je?" řekla jsem, Mikey s Mattym se zamračili, zato Josh se zasmál. Asi mají blbý den, co už.

"Nic, je to taková cigareta, jakoby, jen tam není tabák, ale tahle tráva."

"Aha, a to jako ubalíš?" zeptala jsem se se zájmem.

"Jo, jdeš do toho, doufám?" zeptal se a mrkl na mě.

"Za koho mě máš?! Jistě, že jdu!" zasmála jsem se, a cítila, jak Mikeymu stisk kolem mého pasu zesílil.

Josh vytáhl nějakou skleněnou malou tubičku, s rozevřeným jedním koncem.

"Na co to je?" zeptala jsem se.

"No, s tím se to hulí."

"Počkej, takže tohle je ta tráva?" řekla jsem trochu víc zklamaně. Hulit? Nebudu tady před nimi za slušňačku, určitě to nic není.

"Jo, dá se to sem, a tady pak nasáváš."

"Ajo, tak jdi první." usmála jsem se a on začal. Přiložil si tenký konec ke rtům a rozevřený konec naplněný trávou začal zapalovat zapalovačem. Po pár vteřinách to vdechl, a pak nejspíš přestal dýchat, slyšela jsem, že se to tlačí do mozku, tak to asi dělal. V tomto se fakt nevyznám.

Nakonec mu vyšel z úst kouř a on se na mě podíval. Přikývla jsem, podal mi sklo i s trávou a já se na to znechuceně podívala.

"Dobře, jdu na to." řekla jsem si spíše pro sebe. Udělala jsem stejný postup, jako Josh, avšak jesm si nebyla jistá, zda to dělám dobře, nebo ne. Chutnalo to zajímavě, nedokážu tu chuť popsat, co na tom všichni vidí?

"Tak co?" zeptal se nedočkavě. Místo odpovědi, jsem zase začala přikládat zapalovač ke sklu.

***

"Myslím, že to jedno celý sklo už ti bohatě stačí." řekl ustaraně Mikey, který si dal asi jen 2 prdy. Bylo to vtipný, když se jeho vlasy hejbaly. Připadalo mi, že nechtějí zůstat na jeho hlavě a chtějí utéct někam hodně daleko.

"Ronnie?" začala mi mávat rukou před obličejem.

"Dobrý, jsem v pohodě." začala jsem  se šíleně smát. Mikeyho vlasy právě začaly tancovat a skákat na Joshovu hlavu. Mé oči začaly tikat mezi Mikeyho a Joshovou hlavou a všechno bylo čím dál tím víc vtipnější.

"Ronnie, měli bychom se jít projít, aby to z tebe dřív vyprchalo." řekl Josh a já souhlasila. Uhla jsem pohledem ještě na Mikeyho a Mattyho, kteří vypadali vtipně, a začali dělat řeku, tím, že jim z očí vytýkala voda. Vůbec nevím, proč to takhle říkám, ale to je jedno. Prostě brečeli, protže Mikeymu utekly vlasy.

"Jdeme?" zeptal se nedočkavě Josh.

"Jo." přikývla jsem, šla za ním a on mě chytl za zadek. Normálně bych mu dala facku, ale bylo mi to jedno, řešila jsem, kam chtěly utéct Mikeyho vlasy, zatímco Josh mě vedl neznámo kam.

"Myslím, že tady to stačí." zasmál se a otočil si mě k sobě.

"Jaktože ti neutíkají vlasy?" přemýšlela jsem nahlas, a bylo mi to jedno. Nachvíli ukázal jeho bílé zuby, kousl se do rtu, a začal mě líbat. Fuj.

"Nech toho prosím, díky. Mikeymu utíkají vlasy." řekla jsem něco, co spolu nemělo nic společnýho. Začal mě líbat znovu, a tentokrát mi začal přejíždět přes stehna a dostával se k lemu mích legín.

"Jdi kurva do prdele!" zvážněla jsem.

"Ale no tak kotě." zavrčel nechutně. Začala jsem ho tlačit od sebe pryč, ale neměla jsem téměř žádnou sílu, s porovnáním s ním. Sundal mi tričko a začal líbat na různých partií mého těla. Začala jsem křičet z plných plic, jak nejvíc to šlo. Jakoby se všechna omamná látka v mém těle vytratila a já mohla přemýšlet.

"Vím, že mě chceš." zašeptal mi do ucha a následně mě do něj kousl.

"Mikey! Matthew!" začala jsem křičet, avšak se nic nedělo.

"Pomoc!" zařvala jsem, nacož se za mnou objevil Sebastian, který mě začal tahat pryč, zatímco Mikey s Matthewem se začali slušně pouštět do Joshovi tváře.

Celá vytřepaná jsem Sebiho obejmula nejpevněji, jak jen to šlo. Vzal mě do náruče a já mu brečela do ramene.

Zachvíli jsem se procitla a rozkoukala se kolem sebe.

"C-co je?" řekla jsem, než jsem si vzpomněla na vše, co se v posledních dvou hodinách odehrálo.

"K-k-kde je?" řekla jsem ustrašeně, bála jsem se, že každou chvíli výjde. Slyšela jsem kroky, když se zpoza lesa, odkud jsem byla přinesena vynořil Mikey s Matthewem.

"Kde je?!" zakřičela jsem hystericky.

"Jeli si pro něj policisté, už ho vezou pryč, nejprve do nemocnice." řekl uklidnějícím hlasem Matthew.

"P-proč to udělal?! Já myslela, že-že je kamarád."

"No.." řekl Mikey.

"Tys snad něco věděl?" řekla jsem, ale jaksi bez odpovědi.

"Mikey?" zvýšila jsem hlas, který se změnil ze zlomenýho na naštvaný.

"Chtěl jsem ti to říct..." začal, a já měla pocit, že jsem stále omámena drogou a tohle se mi jen zdá.

_________________________________________________________

Heeey, je tu new chapter, kde se ODHALUJE POLOVINA ZÁPLETKY!

Snad jste aspoň trochu happy, že jsem se uráčila přidat část. (just kidding)

Nějak moc podrobně si nečtěte tu trávu, snažila jsem se to nastudovat na netu co to šlo, ale neměla jsem to, takže to není ono, nemůžu to tolik popsat:D

V médiích máte písničku a fotku :)

Díl chci věnovat @Mrs_StylesSheeran , a říct jí také, že ne všechny špatné věci dělají z člověka někoho jinýho :)

PROSÍM VÁS O NÁZORY DO KOMENTÁŘŮ, ale samozřejmě mě taky potěší i samotné vote, o který vás taky prosím, protože díky němu zjistím, kolik lidí vůbec tento příběh čte.

Fenkjů, plz coment, love ya, Tina xx

New lifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin