45.Bölüm

1.3K 92 173
                                    

Keyifli okumalar.

"Bir gün ayrıldık ve sevilmekten eskimiş bir renk gibi hissettim kendimi."



,


Son söylediklerime karşı tatlı tatlı gülümsemiş sonrasında da sağ elini yanağıma koyup narin dokunuşlarıyla okşamaya başlamıştı.

Tanrım! Fazlasıyla tatlı göründüğünün farkında mıydı? Çok seviyordum onu. Tek bir gülümsemesiyle bile kalbimin deli gibi atmasına sebepti.

Elini yanağımdan yavaşça çektiğinde, şüphesiz daha çok istiyordum. İçimde Pars'ın dokunuşlarını fazlasıyla isteyen arsız bir kadın yatıyordu ve ben onunla başa çıkmağı şu anlık düşünmüyordum.

Uzun süre boyunca gözlerimiz bir-birine değindi. Hareleri daha da kararmış, sert mizacı kendisini yumuşak bir görüntüye bırakmıştı.

En sonunda ona bakmayı kestim. Fakat oturduğum kanepeden de kalkamadım.

Adını koyamadığım, aramızda yaşanmamış olan bir elektrik neredeyse bizi çemberine almıştı. Beni hâlâ incelediğini hissediyor ve daha da utanmama sebebiyet veriyordu.

Belki konuşsam çözemediğim bir hava dağılırdı diye düşündüm. Ona doğru dönüp, konuşmak için kuruyan dudaklarımı yaladım ki, Pars'ın irisleri hemen dudaklarıma indi.

Anlık olarak o da dudaklarını yaladığı için gözlerim; kırmızı, benim aksime kuru olmayan dudaklarına kaydı.

Dudakları ıslak ve yine pembemsi rengindeydi.

Gözlerimi dudaklarından zar zor çekerken, harelerimiz kesişti. Lakin bu bakışma uzun sürmedi. Gözleri tekrardan aşağılara doğru inerken, yutkunmadan edemedim.

Ondan etkileniyorsun.

Üzerime doğru eğildiğinde gözleri tekrardan beni buldu. Sanki izin istiyordu. Harelerimi kapatarak cevabımı yeterince belli etmiştim bende.

Islak ve yumuşacık dudakları aralanmış ve benimkilere değmişti.

Bir eliyle tekrardan yanağımı kavrarken heyecandan dolayı bedenimden bir titreme göç etti.

İki dudağıyla üst dudağımı yavaşça, sevgisini hissettirmek ister gibi emdi ve sonrasında alt dudağıma geçti. İki eliyle yanağımı kavrarken, dudaklarımı aralayarak bende acemice ona karşılık vermeye başlamıştım.

Dudaklarımı aralamamla birlikte genzinden gelen erkeksi bir sesle etkilendiği anladım.

Tadını almaya başlamışken, bedenimde nahoş bir hiss belirdi. Dokunuşuyla beraber tüylerim diken diken olmaya başlamıştı bile.

Şimdi fark ediyordum, beni öpüyordu. Hatta öpüşüyorduk!

Hiçbir zaman ilk öpücük hayalleri kurmamıştım ama bu hissi sevdiğim adamla tatmam çok güzel, çok özeldi benim için.

Dudaklarımız hâlâ ayrılmazken, nefesimin tükendiğini hissettim. Pars'ta anlamış olacak ki, minik bir öpücük daha kondurup geriye doğru çekildi.

Papatyam | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin