Herkese Selam..
Size yine upuzun bir bölümle geldimm..💜
Satır arası yorum yapmayı unutmayınız, fikirleriniz benim için önemli.. ♥️
Lütfen okuduğunuz bölümleri oylayın.
Keyifli okumalar.
"Unutamadığın kişi, daima senden uzakta olandır."
Medya- Birden Geldin Aklıma (bölümle alakalı)
Böyle fotoğraflar gelsin mi? Beğendiyseniz hep yaparım.. Sizin de hikayemiz için güzel fotoğraflarınız varsa, bana iletebilirsiniz..✨
Hatırlatma:
Yine devam edecektim ama bir ses duyup irkildim. Kulaklığımı çıkarıp ayağa kalkıyordum ki, yerimde donup kalacağım "Ahsen" diye bir bağırtı duydum, ah hayır bağırtı değil anırma. Bildiğiniz anırma.
▪️▪️▪️Ne yapmam gerektiğini bilemeden yerimde donup kalmıştım. Ben daha şoktan çıkamamışken, bir kere daha diğerinden fazlasıyla yüksek sesle "Ahsen" diye bağırdı tanımadığım kişi. Kuvvetli sesten sonra resmen irkilerek sanki transtan çıkıyormuş gibi yatağımdan hemen kalktım. Kalktım da ne yapacağım şimdi?
Aferin, gerizekalı Eylül. Bok mu vardı evde yalnız kalmak istedin?
Nah kalırsın daha evde tek başına.
Senin yüzünden ödüm bokuma karıştı.
Benden çok daha küfürbaz ve geveze olan iç sesimi susturmaya çalışırken camıma atılan küçük çakıl taşları ile ağzımdan bir "Hiiih" nidası çıktı. Ne yapacağım diye düşünürken camıma yine taş atıldığını gördüm.
Korkunun ecele faydası yok Eylül, gerçekten. Açta camı kurtul korkudan ve bu edepsizin kim olduğunu öğren diyen iç sesimin yine gereksiz ama bir yandan da haklı nasihatlarına bu sefer kulak verdim.
Düşünmeden camı açmaya koyuldum, eğer düşünseydim açmazdım çünkü. Bu edepsizde daha fazla bağırırsa herkese rezil olacaktım. Aslında önceden dediğim gibi kimse ikinci ismimi bilmiyor yani benim olduğumu bilmeyecekler ama annemler gelirse ne olacak?
Ah, salak yavrum benim.
Kendin diyorsun ya zaten kimse ikinci ismimi bilmiyor diye. Düşün bi, şu an senin ikinci ismini bilen sayılı kişilerden biri bağırınıyor.
Çaktın mı köfteyi?
Bu ihtimali düşünürken ağzım şaşkınlıkla aralandı. Ve tabii ki bu kişinin Gökyüzü olduğunu anlamam çokta uzun sürmedi. Ah, ne yapıyor bu deli çocuk? Kendisiyle beraber beni de delirtmek istiyorsa, bunu başarıyor. Artık delirme aşamasındayım çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatyam | Texting
ChickLitPapatya ve Gökyüzü'nün hikâyesi. Gökyüzü: İlk bakışta aşk mı olur? Gökyüzü: Yoktur öyle şey Gökyüzü: Kandırıldım a dostlar Gökyüzü: Varmış öyle şey Gökyüzü: Gelin, görün halimi Gökyüzü: İstanbul beyefendisi severken seni, İstanbul hanımefendisi gib...