Herkese selam..✨
Bu aralar çok yoğunum ama size yeni bölümle geldim..🖤
Satır arası yorum yapmayı unutmayın, fikirleriniz benim için önemli. ♥️
Lütfen okuduğunuz bölümleri oylayınız.
Keyifli okumalar.
Aşk rüzgar gibidir, göremezsin ama hissedebilirsin.
Yine benim için sıradan olan pazar gününe uyandım. Ne kadar çok uykuyu sevsemde, haftanın altı günü erken uyanıyorum. O yüzden de pazar günleri en fazla saat 10–a kadar uyuya biliyordum.
Cumartesi günleri sabahtan özel derslerim olduğu için erken uyanmak zorunda kalıyorum. Akşam da çok yorgun olmasam Mert'le parkta görüşüyoruz. Ama dün hem özel dersler, hem ödevler derken görüşememiştik. Muhtemelen bu akşam görüşürüz diye düşündüm.
Yatağımdan kalkıp, banyoya doğru ileriledim. Günlük rutinimi yapıp tekrar odaya geçtim. Tayt ve tişörtümü de giydim ve son olarak saçlarımı yapmak kaldı. Saçımın kolay taranması için biraz kolay tarama spreyi kullandım. Annemin seslenmesiyle kahvaltı yapmak için mutfağa gittim.
Sofrada yine aynı konular dönüp-dolaşıyordu. Konu benim okul hayatıma gelmeden kahvaltımı bitirip, müsade istedim. Banyoya geçip dişlerimi fırçaladım. Akşama biraz daha rahat olayım diye şimdiden geriye kalan ödevleri yapmayı düşünüyorum. Masa başına geçtiğimde telefonuma bildirim geldi. Gökyüzün'den olması ayrı bir mutlu etti beni. Ama mesajı okuduğum da gözlerim fal taşı gibi açıldı..
Gökyüzü: Ah Ahsen..
Gökyüzü: İsminin anlamını tam anlamıyla taşıyorsun.
Eylül: Oha
Eylül: Bunu kimse bilmiyordu.
Eylül: Kimsin sen Gökyüzü?
Eylül: Seni anlamakta zorlanıyorum.
Gökyüzü: Seni seven birisiyim..
Gökyüzü: Sana deli gibi aşık olan biriyim..
Gökyüzü: Yine anlamamazlıktan mı geleceksin papatya?
Gökyüzü: Yine mi kaçacaksın benden, duygularımdan?
Gökyüzü: Hadi bekliyorum
Eylül: Hayır
Eylül: Bu sefer böyle bir şey olmayacak
Eylül: Ve kaçmıyorum
Eylül: Zamanı geldiğinde zaten seninle yüzleşeceğim Gökyüzü
Eylül: Unutmadın değil mi?
Gökyüzü: Aklımdan çıktığı bir an olduğunu mu sanıyorsun güzelim?
Gökyüzü: Hem sen, hem de karşılaşacağımız o an hiç aklımdan çıkmıyor.
Eylül: Şimdi diğer konuya geçelim
Gökyüzü: Neymiş o konu
Eylül: Sen benden daha iyi bilirsin
Eylül: Ahsen diyorum, nasıl buldun
Gökyüzü: Devlet sırrı değil ya
Gökyüzü: Bulmam normal değil mi ama ;)
Eylül: Kes zevzekliği
Eylül: Soruma cevap ver sorumaa
Gökyüzü: Rol çalıyorsun ama gözbebeğim
"Soruma cevap ver soruma" kısmını kastediyordu. Etek boyum için kavga ettiğimiz zaman söylemişti bunu. İkimizin de unutmaması nedense hoşuma gitti. Yalnızdım odamda ama gülümsememi başka anlamlara çıkarmamak için alt dudağımı dişledim.
Gökyüzü: Unutmadığını biliyorum bebeğim
Gökyüzü: Hoşuna gittiğini de
Müneccim mi acaba diye düşünmeden edemiyorum ama ya. Her şeyimi bilirsin be adam !
Gökyüzü: Hayır müneccim değilim
Eylül: Oha aq
Eylül: Ohaaa
Gökyüzü: Aaaa güzelim ağzına yakışmıyor böyle laflar
Eylül: Gerçekten müneccimsin, emin oldum şu an
Gökyüzü: Hayır miniğim.
Gökyüzü: Seni senden daha iyi tanıyorum sadece
Eylül: Bu doğru ola bilir ama neyse
Eylül: İkinci ismimi nereden biliyorsun onu söyle bana
Gökyüzü: Off tamam
Gökyüzü: Okulda müdürün odasındaki öğrenci bilgileri dosyasını birazcık karıştırmış ola bilirim
Eylül: Yine beni şaşırtıyorsun Gökyüzü
Eylül: Bu bir suç
Eylül: Haberin var mı?
Gökyüzü: Senin için yaptım papatyam.
Gökyüzü: Suç falan olması umurumda değil.
Eylül: Sen delisin.
Gökyüzü: Evet ama senin delinim, değil mi
Eylül: Evet, benim..
Cesaret kırıntım nereden geliyordu bilmiyorum ama sadece kırıntıdan ibaret olduğu için son mesajı yazıp hemen uygulamadan çıktım. İnterneti de kapattım tabii ki. Sanırım biraz utandım..
İçimde adlandıramadığım heyecan tüm bedenimi esir almıştı. Resmen flörtleşiyorduk yahu. Gökyüzü'nü daha tanımıyorum ama içimde ona doğru giden duygularımı engelleyemiyorum. Ya da engellemek istemiyorum, bilemiyorum şu an.
Son bir hafta kaldı şiir yarışmasına. Hem yazdığı şiiri, hem de onu o kadar çok merak ediyorum ki.. Hemen o bir hafta gelsin istiyorum. Ama bir yandan da korkuyorum. Umarım her şey çok iyi olur, gönlümüzce olur..
Bölüm sonu..
Beğendiniz mi? 💜
Beğendiyseniz, yıldızı (vote) doldurmadan geçmeyiniz.
Seviliyorsunuz..♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatyam | Texting
ChickLitPapatya ve Gökyüzü'nün hikâyesi. Gökyüzü: İlk bakışta aşk mı olur? Gökyüzü: Yoktur öyle şey Gökyüzü: Kandırıldım a dostlar Gökyüzü: Varmış öyle şey Gökyüzü: Gelin, görün halimi Gökyüzü: İstanbul beyefendisi severken seni, İstanbul hanımefendisi gib...