0 | İLK BAKIŞ

49.7K 1.2K 93
                                    

⚜ Hoş geldin, umarım keyif alırsın! Lütfen başlamadan önce yıldıza basar mısın? 

"Tesadüf bir başlangıçtır. Finali sen yaparsın, perdeyi kader kapatır."

Bob Marley

Bob Marley

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

İçinde yedi milyar sekiz yüz otuz yedi milyon insan barındıran dünyada, özenle seçilip karşınıza çıkarılmış gibi duran insanlar sizce bir tesadüf eseri olarak mı yoksa kaderin oynadığı bir oyun neticesinde mi hayatınıza girerdi?

Kendimi her zaman şanslı sayardım. İstediği her şeye sahip olan, çevresindeki herkes tarafından sevilen, etrafa neşe saçan ve adım gibi gökyüzünde mutluluktan binlerce kuş uçuran bir kız olduğumu düşünürdüm. 

Bir gün tüm bu düşüncelerim paramparça olan bir cam misali dağıldı ve parçaları etrafa saçıldı. Keskin yanları canıma battı, kalbimi kanattı.

Hayatımdaki en değerli varlığı yitirdiğimde beni alaşağı eden gerçek, ruhumda derin bir yara açtı.

O günden sonra pusulamın yönü şaştı, renkler anlamını yitirdi, gülüşlerim yarım kaldı ve kalbimin bir tarafı eksildiğinde dünyamı kasvet sardı.

Ancak mucizeler ansızın ortaya çıkardı. Ya da sırlara gebe oyunlar tek nefeste yaşardı.

Yine o felaket günü sebebiyle O'nu karşıma çıkaran şeyin bir tesadüf mü yoksa kader mi olduğunu bilmiyordum. Tek bildiğim, kendi içimde rengini kaybetmiş lakin dışarıya sahte renkler saçan ruhuma sevgisiyle bir umut ışığı getirdiğiydi. 

Böylece bazı ışıkların karanlığı vadettiğini de O'nunla anladım.

Kadere ya da tesadüflere çok inanmazdım ama onu tanımama ne sebep olduysa ona inanmaya hazırdım. 

Ve bu benim en zor sınavım en büyük lanetimdi belki de...

O, gerçekliğini yitirmiş gökyüzüme elindeki boya fırçasıyla renk katmaya gelmişti ama kendi kalbindeki karanlıktan bihaberdi. 

Pusula ibresinin acı içinde demir attığı ve oyun içinde oyunları gösterdiği bu savaşta doğru taraf hangisiydi? 

Aşk mı yoksa gerçekler mi? Öğrenmek için vereceğim çok şeyim vardı.


Düşünceleriniz? Benim için önemli. Görüşmek Üzere!




POLİS VURGUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin