⚜ Lütfen oy vermeyi unutma. :)
"Yanlış devirde doğmuş bir kadınım ben, hiçbir şey düzeltemez bunu. Gelecekte hatırlanacak mıyım, bilmiyorum ama şayet hatırlanırsam mağdur bir kadın olarak değil, cesur adımlar atmış ve ödemesi gereken bedeli korkmadan ödemiş biri olarak görünmek istiyorum."Paulo Coelho
***
Varlığıyla tüm dengeleri bozabileceğini düşündüğünüz insanlar girebilir bazen hayatınıza. Zaman zaman nereden geldiğine ve hayatınıza neden girdiğine anlam veremediğiniz ama gördüğünüzde gözünüze, gönlünüze şenlik veren. Farkında olmadığım hangi çıkmaz anda onu gördüğüme böyle heyecanlanır ve sevinir olmuştum bilmiyorum. Bana neler olduğunu bilmiyorum.
Aksel'in üzerimde bıraktığı etkinin sebebini bilmiyorum. Ancak hissettiklerimi sevmeye ve benimsemeye başladığımın farkındayım ve bu ciddi anlamda hoşuma gidiyor.
Onunla tanışmamız ve devamında süregelen hoşnutsuz durumlar olmasına rağmen neden doğum günümde gözlerim onu arıyordu ve kulaklarım sesini duymak istiyordu? Korktuğum ve eğer kalbimde meydana gelen bu hızlı kan akışı onu her gördüğümde artmaya devam ederse daha da korkacağım hislerin, tüm hücrelerimi esir alması kaçınılmazdı.
Kendimi dizginlemeli, onun huysuz ve nefret ettiğim kibirli bir komiser olduğunu hatırlamalıydım ama kalbimin hükmü, aklımın elinden çıkıyordu ve ben buna engel olamıyordum.
Bana kilitlenen açık kahverengi gözlere bakmak da işimi hiç kolaylaştırmıyordu.
Derin bir nefes aldım ve kapıda daha fazla durmasına gönlüm razı olmayarak ona doğru ilerledim. "Hoş geldin," Titreyen ellerimi kenetledim. "Geleceğini haber vermedin?"
Gülümsedi hafifçe, elmacık kemikleri gerildi ve keskin yüz hatları ortaya serildi. "Son anda karar verdim desem?"
Oyunbaz bir tavırla başımı yana eğdim. "Nöbetin olduğunu söylemiştin?" dedim tek kaşımı kaldırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS VURGUNU
Romantik"Yemin ederim ölüyorum sana Asu. Bitiyorum. Tükeniyorum sana bakarken." diye fısıldadı yakarır gibi. "Öyle ince işlemişsin ki aklıma-" Avuç içleriyle iki yandan şakaklarına vurdu, acısıyla ben sızladım. "Deliriyorum bu teslimiyetle... Gözlerimin gör...