45. Bölüm : Kehanet Çözümlemesi

2K 248 130
                                    


Seviliyorsunuz...

*****************

Karen'den...

Derin bir nefes alıp kendimi soğuk suyun kollarına bıraktım. Zihnimin açılması gerekiyordu.

Yarım kalan işlerimi bitirmem gerekiyordu. Hepsini sırasıyla halletmem gerekiyordu.

Çok yarım işim vardı ve hepsini halletmek uzun sürecekti. Ama yapacaktım.

Sırayla...

Ve de zamanla...

Yaşanan her şeyin bedeli ödenmeden sıfırdan başlayamazdım. Sıfırdan başlamak için ilk önce eski hesaplarımı kapatmak zorundaydım.

Temiz bir sayfa açmak istiyorsam önce kirlettiğim bu sayfa dolmak zorundaydı.

Kendimi kulübeme ışınladıktan sonra banyoya girip bir duş aldım. Dalgın dalgın giyinip herkesle beraber kendimi de 12 Olimposlunun taht odasına ışınladım.

Hunter, Rose, Hera-Ares Veliahtı, Maya, Will, Ryan, Brian ve geçenlerde getirdikleri kız da buradaydı.

Herkes merakla bana bakıyordu ben ise kelimeleri aklımda toparlamaya çalışıyordum en sonunda bodoslama girsem daha iyi olur diye düşündüm.

"Nasıl dirildim bilmiyorum. Neden dirildim bilmiyorum. Birileri neden ben ve Kamer'e geri dönme şansı verdi bilmiyorum. Bildiğim tek şey yeni bir sayfa açılacaksa önce diğerinin kapanması gerektiği."

Bakışlarda bir değişim olmadı. Neden bahsettiğimi anlamaya çalışıyorlardı.

Kırmızı parlayan irislerim Üç Büyükler arasında gezdi.

" Eğer bir şeylere sıfırdan başlayacaksak diğer hesapları kapatmamız gerekir. Senin dediğin gibi, Hades. "

Dedim bakışlarımı babama dikerken. Çoktan gelecek olan sözleri tahmin etmişti.

"Bedeller ödenmezse her şey daha kötü olur. Yapılan her şeyin bir bedeli vardır ve o bedel ödenmediği sürece o sayfa kapanmaz."

Gözlerimi kapatıp açtım ve eski hallerine döndüler. Maya ve yeni gelen diğerleri neden bahsettiğimi anlamadılar ama diğerleri çok iyi anladı.

Kaan'a döndüm.

" Emma dönsün istiyor musun? "

Birkaç saniye bana baktı öylece. Sevdiği kızı yok edişim bir kez daha canlandı gözlerinde.

"Onu seviyordum. Ama ihanet ettiğini söyledin. İhanet ettiği için onu yok ettin, Karen. Bir hainin geri dönmesini istemiyorum. Sana inanıyorum ve bir hainin geri gelmesini istemiyorum. Sevdiğim kişi olsa bile..."

Dedi ifadesiz gözlerini benden çekmeden. Bakışlarımı Maya'ya çevirdim. Ona baktığımı hissetmiş gibi bana döndü tek kaşını kaldırarak.

İstemsizce gülümsedim. Bana çok benziyordu. Hem dış görünüş olarak hem de davranış yönünden...

" Herkesten gizlediğin o ufak sırrını biliyorum, Maya."

Dedim hafiften sırıtarak. Duygularını okuyup Kaan'ın onu gerçekten özleyip özlemediğim öğrenmesini isteyecektim ama birden onu tehdit etmiş gibi oldum sanırım.

Gözlerinden bir şaşkınlık geçse de güldü.

"Benim gibi mi, Karen? Tıpkı benim senin ufak sırrından haberimin olması gibi mi?"

Kamer olmasaydı bu kızın ikizim olduğuna yemin edebilirdim.

Hiçbir şey anlamayan Tanrılar, Yarıtanrılar ve de Veliahtlar merakla bize bakıyorlardı.

Olimpos Prensesi // TAMAMLANDI // DÜZENLENECEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin