30. Bölüm : 1. Sezon Finali!!!

3.2K 297 195
                                    

Zamanın başında ölüm ve yaşam birbirine aşıkmış. Bu iki zıtlığın bir araya gelmesi yasakmış. Tıpkı aydınlık ve karanlığın bir araya gelmesi gibi...

Zıt güçler bir araya geldiği zaman ortaya çıkan güç karmaşası pek çok tehlikeli olaya sebep oluyormuş.

Bu yüzden ölüm ve yaşam hep birbirinden uzak dururmuş. Ama bir gün daha fazla dayanamamışlar.

İkisinin birlikteliği ile ortaya çıkan güç karmaşası dünyayı kasıp kavurmuş. O zaman var olan Dinazorlar yok olmuş.

Aydınlık, karanlık, iyilik ve kötülük bunu görünce ölüm ve yaşamı ayırmış. Birinin olduğu yerde diğeri var olamazmış.

Birlikteliğin sonucunda ortaya çıkan gücü, Evren bir ruha hapsetmiş. Bu ruha pek çok şans vermiş ama her seferinde yanlış yolu seçmiş.

Evren bu duruma üzüldüğü için farklı bir yol denemeye karar vermiş. Ruhu iki parçaya ayırmış ve güçleri eşit dağıtmış.

Birini ölüm, karanlık ve kötülüğe emanet etmiş. Diğerini yaşam, aydınlık ve iyiliğe emanet etmiş.

Her iki ruhta aynı güçlere sahipmiş. Aradan geçen uzun yıllar sonucunda Evren bir kez onları kontrol etmek istemiş.

Sadece bir kez kontrol edecek ardından onları dünyaya gönderecekmiş.

Her ikisi de ne çok kötü ne de çok iyi olmuş. Biri kötü tarafını diğeri iyi tarafını daha çok kullanırmış ama hiçbir zaman karşı karşıya gelmezlermiş.

Evren, merak etmiş.

Bir araya gelirlerse ne olur?

Kader'e emretmiş. Her iki ruhu da dünyaya göndermiş. Ardından yaşam, ölüm, karanlık, aydınlık, iyilik ve kötülüğü peşlerinden yollamış.

Ruhlar uzun yıllar boyunca güçlerini taşıyabilecek bedenler aramışlar. İlk önce iyi tarafını daha çok kullanan ruh bedenini bulmuş.

Adı Karen'miş.

Evren emretmiş. Her türlü kötülüğü yaşayacakmış bu kız. Eğer kendini değiştirirse sonsuza dek yok olmasına izin verecekmiş.

Aradan yine uzun yıllar geçmiş. Kötü tarafını kullanan ruh sonunda onun gücünü taşıyabilecek bedeni bulmuş.

Adı Kamer'miş.

Karen'in İkizi...

Evren emretmiş. Her türlü iyiliği görecekmiş. Sadakati hissedecekmiş. Sevgi, aşk, umut nedir öğrenecekmiş.

Eğer değişirse Evren ona ödül olarak Karen'in hayatını verecekmiş. Onun sahip olduğu her şey Kamer'in olacakmış. Ama değişmezse... Onun da sonsuza dek yok olmasına izin verecekmiş.

Evren, Kader'e emretmiş ve sınavları başlamış. Savaş adım adım yaklaşırken ikisi de engel olmamış.

Karen, İntikam istemiş.

Kamer, Egemenlik istemiş.

Karen, Acı istemiş.

Kamer, Kan istemiş.

İkisine de izin vermiş, Evren. Kaderlerini kendileri belirleyecekmişler.

Ölüm ve yaşam çocuklarının öleceğini biliyormuş. İkisi de onları tanıyormuş. Bir plan yapmışlar.

Olimpos Prensesi // TAMAMLANDI // DÜZENLENECEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin