47. Bölüm : Pluto

1.9K 234 174
                                    

Selam! Nasılsınız, gençlik?

İyi okumalar:))))

***************

Gözlerim Hades'in güçlerini kullandığım zaman simsiyah, Zeus'un güçlerini kullandığım zaman gökyüzü mavisi, Poseidon'un güçlerini kullandığım zaman okyanus mavisi ve Typhaon ile aramdaki bağı kullanarak ejderhalara hükmettiğim zaman kırmızı oluyordu.

Ama şimdi...

Şimdi kendi has gücümü kullanıyordum. Asıl benliğimi harekete geçiriyordum. İlk önce gözlerimin etrafında altın rengi parıltılar oluştu. Ardından hızlanarak tüm gözümü kapladı.

Damarlarımda akan kanın yaptığı baskıyı hissedebiliyordum. Sadece benim değil, karşımda duran ve hala beni fark etmemekle kalmayıp kıyametime son vermeye çalışan Tanrıların kanını da hissediyordum.

Kalbim göğüs kafesimi yırtarcasına atarken karşımda duran üç avıma sırıtarak baktım.

O lanet olası kanı oradan çıkarmak istiyordum!

İçimde patlayan bir volkan gibi harekete geçen güç parmaklarıma aktı ve ben, elimi Pluto'nun kalbine getirdim.

Elimi akan güç, karşımdaki Tanrının kalbini kendine doğru çekerken Pluto elini kalbine kurdu. Saniyeler içinde altından kanı ayaklarımın dibine düşerken diğer Tanrılar tamamen afallamıştı.

Geleceğin ön gösterimi ilk Romalıları vurmuştu.

Elime gelen kalbi ile gözleri donuklaşan Yeraltının Romalı Tanrısı Pluto'nun soğumaya daha şimdiden başlayan ceseti yere düştü.

Saniyeler sonra bir demet ışık hüzmesine döndü bedeni. Yükselen ışık hüzmesi ait olduğu yere yani Yeraltına karışırken elimde kalbi ile kendimi taht salonuna ışınladım.

Tarnkappe'yi zihin hapishaneme gönderirken bana dehşet dolu gözlerle bana arkadaşlarımdan gözlerimi çekip babalarıma diktim.

"Onu öldürdüm."

Gözleri bir elimde tuttuğum Tanrı kalbine bir de altın rengi gözlerime gidip geliyordu. Sessiz kalma haklarını kullanıyorlardı.

"Pluto'yu öldürdüm."

Göz rengim yavaş yavaş normale dönerken altın rengi parıltılar geri çekildi.

Titan×Tanrı öldüren benliğim geri çekilirken uykudan uyanmış gibi hissettim.

"Bir Tanrı'yı öldürdüm."

Dedim fısıltıyla. Hades'in normalde simsiyah duran ama Tanrı formuna büründüğü zaman mora dönen gözleri birden parladı ve gördüğüm en koyu mora döndü.

"Pluto ile paylaşmak zorunda olduğum gücüm bana geri döndü."

Dedi buz gibi bir sesle. Ben ise hala elimde tuttuğum altından kalbe bakıyordum.

Benim için şaşırtıcı bir olaydı. Pek çok şey öldürmüştüm ama bir Tanrı... Garip bir histi. Tatmin edici ve aynı zamanda bağımlı yapan bir his...

Zihin hapishaneme hapsettiğim baygın ve son derece masum olan Yarıtanrıları çıkardım.

" Onlar karanlığa bulanmayan Yarıtanrılar. Gerisi öldü. Roma Tanrıları yaptıklarının bedelini ödedi."

Olimpos Prensesi // TAMAMLANDI // DÜZENLENECEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin