Bölüm 13

34.3K 2.5K 154
                                    

Geçmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geçmiş

Ebru gülümseyerek uyuyan Mahir'i izliyordu. Birkaç aydır evliydiler ve her sabah kalktığı zaman görebileceği en güzel manzaraya şahit oluyordu. Gözünü açıyordu ve Mahir'i yanı başında uyurken görüyordu. Daha önce hissettiği hiçbir hissin onu böyle mutlu ettiğini hatırlamıyordu. Her sabah sırıtarak onu izlemek artıl bir alışkanlık olmuştu. Acaba Mahir'de geceleri kalkıp onu izliyor muydu?

Yastığa sarılmış yüzüstü yatan Mahir az sonra kıpırdanmaya başladı. Ebru az sonra kocasının uyanacağını kendisine ufak bir günaydın öpücüğü verdikten sonra tabiki bu öpücükle yetinmeyip geçirdikleri gecenin devamını da getireceğini biliyordu. Her sabah olan olayların bu sabahta olmaması için bir neden yoktu.

Arzu, tutku hayatına giren iki yeni histi. Bir yanı hep böyle mi olacağını merak etse de bir yanı bunu merak etmeyi bırakıp ana odaklanmasını söylüyordu. Sonuçta insan bu an da yaşıyordu. Geleceği kimse bilemez, getireceklerini tahmin edemezdi.

Az sonra tam da beklediği şeyler olmaya başlamıştı. Mahir homurdanarak uyandıktan sonra Ebru'ya ufak bir öpücük vermiş, ardından bununla yetinemeyeceğini anlayıp karısının üstüne çullanmıştı. Ebru gülerek kollarını Mahir'in boynuna dolarken Mahir'de şimdiden gerekli pozisyonunu almıştı. Hadi ama zaten yorucu bir gece geçirmişlerdi. Şimdi yine sevişmek daha da yorulmalarına sebep olacaktı. Kendini durdurması gerekiyordu. Mahir kendini durdurmaya çabaladığı sırada telefonun çalan alarmı ile ikisi de birbirine bakmaya başladı. Alarmın çalması işe gitmek için hazırlanmaları gerektiğini söylüyordu. Fakat ikisinin de bunu istemediği ortadaydı.

"Kalkmamız lazım." diyen Ebru dudağına öpücükler konduran eşini engellemeye çabalıyordu. Ancak bunu oldukça gönülsüz bir şekilde yapıyordu. Çoktan birlikte olma moduna girmişti. Vücudu alev alev yanıyorken bunu yapmayı istemiyor gibi davranmak imkansızdı.

"Ah. Pekala sevişmemiz akşama kaldı."

Mahir yataktan kalkıp yerdeki pijamasını aldı. Ardından banyoya doğru ilerledi. Ebru onun arkasından bakıp huzur dolu bir iç çekti. Kendisi de yerinden kalkıp hazırlanmak için kıyafet seçmeye başladı. Erken uyandığı için zaten duş almıştı. Kıyafetlerini seçtikten sonra önce saçını ardından makyajını yapmaya başladı. Mahir o sırada duştan çıkıp eşi gibi giyinmeye başlamıştı.

Bundan bir süre önce bir anı yaşamak ancak hayal olabilirdi. Şimdi aynı odanın içinde birlikte giyiniyorlardı. Ve evliydiler, üstelik Mahir gece yaşanacak harika bir sevişmeninde sözünü vermişti.

Ebru hazırlandıktan sonra kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa geçti. Mahir giyindikten sonra saçını tarayıp karısına yardım etmek için o da mutfağa geçti.

Birlikte güzel bir kahvaltı masası hazırlayıp, hazırladıkları kahvaltı masasında yan yana oturdular. "Akşam biraz gecikebilirim." diyen Mahir ile Ebru'nun yüzü birden asıldı.

Yürek HarbiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin