23 Mart 2020
Oldukça yoğun geçen bir set gününden sonra odamın kapısını kapatıp kendimi yatağa bıraktım. Ne kadar yorgun olduğumu yatınca daha iyi anladım. Setten çıkmadan yemeğimi yemiş olduğum için telefonumu elime aldım ve boş günlerimde yapmayı en sevdiğim şey olan hayran yorumlarını okumak için Twitter'e girdim.
Arama yerine ismimi yazıp sayfanın yüklenmesini beklerken kendi kendime bir şarkı mırıldanmaya başladım. Çoğu oynadığım dizi ile alakalı olan yorumlara göz atıp kimisine gülmüş kimisinde de beni övdükleri için utanmıştım.
Birkaç yoruma daha baktıktan sonra uykum geldiğini hissetmeye başladım. Bir yandan yorumları okumaya devam ederken hafifçe esnedim. Esnerken zaten kısık olan gözlerim iyice kısılmıştı ki gözlerimi sonuna kadar açmama sebep olan bir tweet gördüm.
İşim dolayısıyla sürekli birileriyle yakıştırılırdım. Hatta şuan rol aldığım dizide de böyle olaylar yaşıyor ve bazı dozu abartan yorumlar dışında gülüp eğleniyorum. Ama bu yakıştırma işimden dolayı değildi.
Tweetin altına gelen yorumları merak edince üstüne tıklayıp okumaya başladım. Çoğu "evet haklısın, bence de çok yakışırlar" tarzında yorumlardı.
Kendi adım yazan arama bölümünden adımı silip onun adını yazdım ve sayfanın yüklenmesini beklemeye başladım. Heyecanlanmış mıydım?
Sayfa yüklenip zaten aşina olduğum yüzünü görünce istemsizce gülümsedim. Hesabında biraz dolaştıktan sonra kendime hakim olamayarak takip isteği attım. Son bir kez fotoğrafına bakınca tekrar yüzüme bir gülümseme yayıldı. Kendi kendime utanıp hemen sayfayı kapattım.
Yatakta iyice yayılıp gözlerimi kapattım. Kapatmamla birlikte yüzü gözümün önüne gelince hemen geri açtım. Merakıma yenik düşerek tekrar elimi telefonuma attım.
İsmini bu sefer instagram da aratıp hesabına tıkladım. Fotoğraflarına bakarken sık sık güzel bir kızla fotoğrafları olduğunu gördüm. Sevgilisi varmış. Az önceki neşem bir anda yok olmuştu. Üzülmüş müydüm sevgilisi olmasına? Bana neydi ki? Genç, yakışıklı, ünlü, duyarlı bir adam. Tabi ki sevgilisi olacaktı dedim kendi kendime ve telefonu kapatıp yanıma koymadan önce tekrar az önceki tweeti buldum.
Ama bu sefer hayal kırıklığıyla bakıp kısık sesle "Sevgilisi varmış." dedim.
Gece üst üste duyduğum iki bildirim sesiyle gözümü açtım. Telefonu elime aldım ve ekranı açtım. Birden parlayan ışık başta gözlerimi acıtsa da gözlerim ışığa alışınca ekrandaki bildirimi okudum.
İsteğimi kabul etmiş birde geri takip etmeye başlamıştı?!
HERKESE MERHABA! İLK KURGUM, ÇOK HEYECANLIYIM. BÖLÜMÜ ÇOK SAÇMA BİR YERDE BİTİRDİĞİMİN VE ÇOK KISA OLDUĞUNUN FARKINDAYIM. AMA BU BÖLÜMÜ GİRİŞ BÖLÜMÜ OLARAK KABUL EDİN. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOW & FOREVER |CedRu ✓
FanfictionTek 1 gün hayatınızda neyi değiştirirebilir? Cedru'nun bilinmeyen hikayesi... ~Watty'deki ilk Cedru kurgusu 💙🧡 ~29.03.2021-16.10.2021 ♡