2.7

229 18 102
                                    

Selam bebekler, nasılsınız? Sınırı geçmemiştiniz aslında ama bölümü tamamlayıp üstüne momentleri görünce atasım geldi. Sınır aynı, hadi gelin bölüme geçelim. Bol bol yorum yapmayı unutmayın.

Karşısında ona imalı bir şekilde bakan Elif ve Nur'a bakarak işaret parmağını havada sallayarak "Yoo," dedi Ebru. "Yo yo. Hemen çıkarın o aklınızdakileri. Yok öyle bir şey."

"Valla çiçeğim," derken elindeki telefonu işaret etti Elif bakışlarıyla. "Ateş olmayan yerden duman çıkmaz."

"Bana bakın, ikinizi birbirinize sürte sürte yangın çıkartırım. Yok öyle bir şey diyorum."

Elif ve Nur birbirlerine bir bakış atıp aynı anda el çırpmaya başlayarak Ebru'ya çevirdiler tekrar bakışlarını. Ebru onlara anlamadığını belli eden bakışlar atarken Elif ve Nur bir ağızdan şarkı söylemeye başladılar. "AŞIKSIN, AŞIKSIN, AŞIKSIN, SEN AŞIKSIN ARKADAŞ."

"Ben size ne yapacağımı biliyorum." dedi Ebru onlar bağırarak şarkı söylemeye devam ederken. "BORA," diye bağırdı sonra. Elif susarken Ebru ona "Efendim?" diye cevap veren Bora'ya "BEN SANA ELİF'İN EN SON SARHOŞLUK ANISINI ANLATTIM MI?" dediğinde Elif "Ebru sakın." deyince Ebru koşarak odadan çıktı.

Ebru önde, Elif arkada koşarak salona girdiğinde kendi aralarında sohbet eden Bora ve Murat'ın onlara attığı garipser bakışları umursamadan "Bora, geçen sene sen Bolu'ya annenlere gittiğinde Elif 'Ben aşkımı çok özledim.' diye ağlaya ağlaya içip sarhoş oldu." dedi Ebru.

Murat kahkaha atarken Bora "Elif?" dedi inanamayarak. Elif başını önüne eğince bir kahkaha da o patlattı. Ebru hala gülen Murat'a dönüp "Nur da" derken "Ebru sakın, hayır sakın söyleme onu." diye içeri girdi. Ebru ona dil çıkarıp Murat'a döndü ve "Nur da annesini arayacağına senin anneni arayıp senin dedikodunu yaptı." dedi.

Nur elini alnına vururken ofladı ve "Ya neden onları daha çok aşık edip bizi birbirimize düşürüyorsun?" diye sordu.

"Aklıma bu geldi ilk." dedi Ebru omuz silkerek. Sonra odasına geçti ve yatağına oturduktan sonra telefonunu eline aldı ve "Gerçek dünyaya dönme vakti." dedikten sonra arama motoruna kendi adını yazdı.

"Bu ne ya?" dedi çıkan haberlere sayfayı aşağı kaydırarak bakarken. "Brad Pit ile de yemek yedim, evet. Hatta klonladım kendimi. Diğer kopyalarım şu an ünlülerle yemekte. Tövbe estağfurullah ya." deyip instagrama girdi ve bir yazı yazdı.

"Aynı akşam aynı yerde iki farklı kişiyle baş başa yemek yemiş, iki ayrı aşka yelken açmışım size göre ama benim rüzgarım o kadar sert esmiyor. Yaptığınız habere mi mesleğinize mi kendinize mi saygınız yok bilmiyorum. Doğru haber yapmanız gerektiğinde işini kaliteyle yapan habercilerimizin zaten haberi olur. Hava sıcak tabii araştırmak yerine boş haber yapmak daha kolay siz de haklısınız ama ayıp."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
NOW & FOREVER |CedRu ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin