0.9

219 20 21
                                    

24 Nisan 2020

Sabah büyük bir enerjiyle evden çıkıp sete gelmiştim. Kendime söz verdiğim gecenin üstünden tam bir ay geçmiş ve ben sözümü tutmak için elimden geleni yapmıştım. İlk başta her şey onu hatırlattığı için zorlansam da artık neredeyse aklıma gelmiyordu bile.

Arabadan inip konağı görünce kocaman gülümsedim. 1.5 senedir evim gibi olmuştu burası. Konaktan içeri girince hazırlanmış bahçede volta atan Oya'yı görünce tebessüm ettim kim bilir hangi küçücük şeyi kafasında büyütmüştü. Arkadan gidip yanağına bir öpücük kondurdum. Bana dönünce hınzırca gülümsedim.

"Dökül bakalım." "Neyi bir tanem?" "İyi bir oyuncusunuz ama kötü bir yalancısınız sayın Oya Unustası. Ne sıktı canını? Anlatmayacak mısın bana?" "Bu enerji, bu mutluluk sabah sabah.. Dün çıkan haberleri gördüğün için mi görmediğin için mi anlasam söyleyeceğim de. Anlayamıyorum işte." "Ne haberi?" Yüzüne nasıl söyleyemeyeceğini bilmediği belli olan bir ifade kondurunca "Kuzu diziyle ilgili bir şeyse veya ne bileyim Akın ile çıkan, şu klasik takıntılı fanların yaptığı yalan haberlerdense alıştım ben. Rahatlıkla söyleyebilirsin." "Yok, değil. Cedi ile ilg-"

Onun adını duyunca Oya'nın lafını bitirmesini beklemeden "Kötü bir şey mi olmuş? Sakatlanmış mı? Allah korusun kaza falan mı geçirmiş? Durumu iyi miymiş peki şu an?" "Bir sakin olursan cevap vereceğim. İstediğim sorudan başlayabilir miyim?" dedi. Ortamı yumuşatmak için espri yapmaya çalıştığının farkındaydım ama gereksizdi. Kaşlarımı hafif çatarak cevap vermesini beklediğim bir ifade takınınca suratıma devam etti.

"O zaman baştan başlayayım ben. Kötü bir şey olmamış. Sakatlanmamış da. Kaza da geçirmemiş. Hatta kafasına meteor falan da düşmemiş, sen şimdi onu da merak edersin. Dolayısıyla durumu da gayet iyi." "Eee o zaman?" "Ayrılmışlar." "Ha?" dedim kaba bir şekilde anlamadığımı belli ederek.

O tepkime gülerken açıklamaya başladı. "Ya işte, o gün senden çıktıktan sonra ben biraz araştırmak istedim. Oradan geçmiş de kalmış herhalde. Bugün önerilen magazin haberleri arasındaydı." "Anladım canım." "İyisin sen değil mi?" "Neden kötü olayım ki?" "Öyle diyorsan öyledir. Sen hazırlan o zaman. Bende Tansu'nun yanına gidiyorum."

O gittikten sonra haberi bir de ben okumak istedim ve telefonumu almak için elimi cebime attım. Harika. Telefonumu evde unutmuştum. Gidip almaya vaktim yoktu. Boş verip hazırlanmak için karavanıma gittim.

Çekim bittikten sonra konaktan içeri giren yapımcıyı görünce yapmacık bir şekilde gülümsedim. Hiç sevmezdim. O da beni sevmezdi. Sadece izleyici beni sevdiği için çıkaramıyordu. Bunlar aklıma gelince içimden ona dil çıkardım ve karavanıma gidip üstümü değiştirdim.

Bahçeye geri geldiğimde hepsinin toplanmış bir şeyler konuştuklarını gördüm. Tabi Ebru kim ki zaten Banu Hanım'a göre. Bende yanlarına gelince kafasını kaldırıp memnuniyetsiz bir şekilde bana baktı. O kafasını eğince kendime hakim olamayarak göz devirdim. Sonra kimse görmüş mü diye kontrol etmek için etrafıma bakarken, bana gülerek bakan Tansu'ya dudaklarımı kıpırdatarak 'sus' dedim. Onaylarcasına kafasını sallayınca tebessüm ettim. O da bana aynı şekilde cevap verdi.

Bizim telepatik yollarla olan tatlı sohbetimizi sevgili(!) yapımcımızın sesi böldü. "Sonradan gelen arkadaşlar için tekrar edeyim." dedi iğneleyici bir şekilde. "Pandemi sebebiyle bakanlık dizi setlerine ara verdi maalesef. Tekrar ne zaman başlanacağı şu an belli değil. Mecburen ayrı kalacağımız bu sürede bizim bir aile olduğumuzu, her birinizin ayrı ayrı benim için çok değerli olduğunuzu ve sizi çok sevdiğimi unutmayın lütfen. Kendinize, sağlığınıza dikkat edin. Bu süreci olabildiğince verimli geçirin."

Kendimi ilkokul da karne alıyormuş gibi hissediyordum. Birazdan yakamıza kırmızı kurdele de takarsa şaşırmam. Ben bunları düşünürken o konuşmasını bitirmiş, veda faslına geçilmişti. Herkese tek tek sarıldıktan sonra sıra Oya ve Tansu'ya gelince gözlerim dolmuştu. Onların ikisine aynı anda sarılırken ise gözümden bir damla yaş düştü. Ayrılınca "Şşt! Ben o yaşı görmedim, sende ağlamadın. Tamam mı küçük hanım? Temelli gitmiyoruz sonuçta. Hem bu arada bizle görüşmeyi düşünmüyorsun herhalde." diyen Tansu'ya "Aşk olsun." diye karşılık verdim. "O da olur belki." dedi Oya, imalı bir şekilde gülerek.

Kafamı iki yana sallarken gülümsedim ve tekrar sarıldım onlara. "Sizi seviyorum." dedim. "Bizde seni deli kız." dediler ikisi aynı anda. Buna da kocaman güldüm. Konağın kapısından çıkarken içeri doğru gelen Sandra'yı görünce gülümsedim.

O da bana gülümseyip yanıma doğru yürümeye başladı. Bende ona doğru yürüdüm. Karşı karşıya gelince ona da sarıldım. Ayrıldıktan sonra bozuk Türkçe'siyle "Nasılsın Ebrucuğum?" deyince gülümseyerek "İyiyim, sen nasılsın?" "İyiyim." diye cevap verdi yine aynı şekilde.

Biz tatlı tatlı sohbet ederken Sandra'nın arkasından gelen Akın, gelip sevgilisinin yanağına bir öpücük kondurup kolunu omzuna atınca gülümsedim. "Çok tatlısınız ya." dedim gülümseyerek. Bana gülümseyerek karşılık verdiler. Kol saatimden saati kontrol ettikten sonra "Ben eve gideyim artık." dedim. "Bırakalım istersen." diyen Akın'a dönüp "Teşekkür ederim. Arabayla geldim ben zaten. İyi günler size." deyince kafasını 'sen bilirsin' der gibi salladı. Bana el sallayan Sandra'ya bende el salladım ve arabama bindim.

Eve gittiğimde ılık bir duş alıp salona geldim. Sabah evde unuttuğum telefonu elime aldım ve bildirimleri kontrol ettim. Twitter'a girip kendi adımı arattım. Yaklaşık 10 dakika sonra yine 1 ay önce gördüğüm tweete benzer bir tweet gördüm. "Geçen ay ne kadar yakışırlar diye tweet atmıştım. Bu ay Cedi, sevgilisinden ayrıldı. Kim ne derse desin, ben inanıyorum. Ebru Şahin ve Cedi Osman'ı çift olarak göreceğiz."




















HELLO! KENDİMİ HİÇ ÖZLETMEDEN YENİ BÖLÜMLE GELDİM. 

PEK İÇİME SİNMEYEN BİR BÖLÜM OLDU BU. 

HERCAİ'NİN SEZON FİNALİ TARİHİNDE KAYMA OLDU AMA SEBEBİNİ ANLAMIŞSINIZDIR.

BÖLÜM HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ VE EN SEVDİĞİNİZ YER?

BENİM EBRU'NUN CEDİ İÇİN ENDİŞELENDİĞİ YER SANIRIM. BİR DE BANU'YU GÖRÜNCE TEPKİSİ.

SAHİ BANU HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ? BURAYA ONUNLA İLGİLİ YAZMAK İSTEDİKLERİNİZİ YAZIN.

OKUYAN, OYLAYAN, YORUM YAPAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM. BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE🖤

NOW & FOREVER |CedRu ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin