Telefonu açtığımda karşıdan gelen "Günaydın uyuyan güzel." diyen sesine gülümsedim. "Size de günaydın Elif Hanım." dedim. "Nasılsın canım? 'Kiminle konuşuyorsun?' Sana ne acaba? 'Ne dedim ben şimdi?' Sen sus, bir şey deme konuşunca sinirimi tepeme zıplatıyorsun çünkü."
Arkadan gelen seslerle kıkırdadım. "Aa şuna bak, ne o Ebru Hanım hoşunuza mı gitti? 'Aa Ebru mu? Versene ben de konuşayım.' Bir sus Bora." "Çok hoşuma gitti. Selam söyle Bora'ya." "Hıı telefonu kapatınca öldürmezsem söylerim." "Ne oldu yine?"
"Ya Ebru, senin bu arkadaşın tutturdu virüs var gitmeyelim tatile diye. Ben o kadar hazırlık yaptım ama ya." "Ya ne olacak? Dikkat ederiz, kurallara uyarız bir şey olmaz." "Al işte. Aklın yolu bir. 'Ya bende konuşacağım Ebru'yla.' Boracığım, küçük çocuk musun sen hayatım? Ha? Bak ablalar bir şey konuşuyor. 'Ablalar mı? Hadi Ebru neyse de sen nasıl ablamsın kızım? Ensest miyiz biz?' Sabır ya. Tamam al konuş Ebru ile."
Onların kavgasını telefonun ucunda gülümseyerek dinliyordum. Bu hallerini bile özlemiştim. Karşıdan gelen sesle daldığım düşüncelerden irkilerek kendime geldim.
"KIIIZ! 'Ne bağırıyorsun acaba?' Aşkım ben bir an heyecanlandım ya. Ebru, nasılsın canım arkadaşım?" dedi. Şu an Bora'nın Elif'e dil çıkardığına o kadar emindim ki. " 'Bora sana kaç kere bana dil çıkarma dedim.' Seni sinir etmeyi seviyorum. Ama şu an Ebru'yu daha çok seviyorum. O yüzden aramıza girme."
"İyiyim Bora. Oya var yanımda oturuyoruz." "Sen ne zaman dönüyorsun İstanbul'a? 'Sabahtan beri ilk defa ağzından mantıklı bir şey çıktı.' Bebeğim ben yüksek IQ cümleleri kurduğum için sana saçma geliyor. 'Ha ben geri zekalıyım yani. Öyle olsun Bora. Yazdım bunu bir yere.' Aman senin o yerde yaza yaza veresiye defterine döndü. Ah ya tamam vurma. Omzum çürüdü Elif. 'Oh olsun!'"
"Ben yarın geliyorum. Önce bir eve uğrarım. Sonra annemlere geçerim." "Ee Çeşme? Ben iptal edelim diyorum. 'Ya hala iptal diyorsun Bora. O kadar rezervasyon yaptırdık. Hazırlık yaptık.' Hayatım iptal edersek söz ben sana ödeyeceğim paranı. 'Iı şey, bunu hatırlatmak istemezdim ama parayı sen ödedin zaten.' Anaa öyle olmuştu o değil mi?"
"Bora, Elif'e de söyledim. Kaç yıl aradan sonra tekrar beşimiz bir araya geliyoruz, bozmayalım bence. Tedbirlerimizi alır gideriz." "Peki, öyle diyorsanız öyle olsun. Ee çitlembik, sen de ne var ne yok?"
"Ne olsun, Mardin'de tıkılıp kaldım. Zaten her şeyden bir tane vardı, şimdi çoğu şeyden hiç yok. Evde patladım bir aydır." "Bizimde senden farkımız yok. 'Var salak sevgilim. O gidecek yer olmadığı için gitmiyor. Biz senin evhamlarından.' Ne yapayım Elif? Gidip hasta mı olalım? 'Ben sana artık bir şey demiyorum.' " dedi Elif gülerek.
Onlar böylelerdi. Kavga eder 3 dakika sonra barışırlardı hep.
Üniversite zamanlarımızı hatırlayıp iç çektim. Sonra telefonun karşısından gelen sesle kendine geldi. "Nerelere uçtun kız?"
"Dalmışım öyle ya." "İki saattir sana sesleniyorum." "Duymamışım. Önemli bir şey miydi?" "Elif gitmişken birazda Alaçatı mı yapsak diyor." "Olur. Çok özledim zaten oraları."
" 'Bora bir bakar mısın hayatım?' Eyvah!" "Ne oldu?" "Mutfağa gitmişti kahvaltı hazırlamaya ama şu an burnuma gelen kokudan anladığım kadarıyla işler pek yolunda gitmiyor. Ben kapatıyorum. Yarın çıkmadan, varınca, annenlere gitmek için yola çıkınca, oraya da varınca, kendini güzelce dezenfekte et. Bana da haber ver. Merak ederim."
Gülerek "Tamam canım." dedim ve telefonu kapattım.
Uyanmış, uyku sersemi gözlerle bana bakan Oya'ya güldüm. "Ne var ya?" "Elif ile Bora'ya gülüyorum." "Sabah sabah bu neşenin sebebi şimdi anlaşıldı. Bir uyutmadın ama alırım intikamını haberin olsun." "Almazsan aşk olsun." dedim gülümseyerek.
Aklıma gelen şeyle gülümsememi genişleterek ona döndüm ve "Oya," dedim muzır bir ses tonuyla. "Efendim?" "Tatil planın yoktu ya senin," "Evet?" "Artık var." "Ne, ne var?" "Bizimle gelsene." "Yok olmaz." "Neden?" "E canım siz o kadar plan yapmışsınız sonradan dahil olmak ayıp-" "Olmaz olmaz. Hem Elif çok seviyor seni. Çok sevinirler." "Yaa, peki düşüneceğim bunu."
Vee karşınızda Elif DİNÇER ve Bora BIÇAKÇI
ÖNCELİKLE HERKESE SELAM, N'ABER?
BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ?
ALAÇATI YOLCUSU KALMASIIIN. KAVUŞMAYA AZ KALDI SANKİ, HA? 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
ELİF VE BORA'NIN NİŞANLI OLMASI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ? ONLARIN HİKAYESİNİ DE ARA ARA FLASHBACLERLE ANLATMAMI İSTER MİSİNİZ?
VE KAVUŞMA DEMİŞKEN, EBRU VE CEDİ'NİN YAŞAMASINI İSTEDİĞİNİZ OLAYLAR VARSA, BURADAN YA DA ÖZELDEN YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOW & FOREVER |CedRu ✓
FanfictionTek 1 gün hayatınızda neyi değiştirirebilir? Cedru'nun bilinmeyen hikayesi... ~Watty'deki ilk Cedru kurgusu 💙🧡 ~29.03.2021-16.10.2021 ♡