0.8

231 17 36
                                    

    Medyaya şarkının orijinaline alternatif olarak bir cover ekledim.

“Ne oldu, yüzünde güller açtı?” “Annemler ya. Fotoğraf atmışlar babamla birlikte. Ona bakıyorum.” “Ne güzel. Şimdi böyle güzel güzel otururken tadını kaçırmak istemem ama şu meseleyi ne yapmayı düşünüyorsun?”

       “Mesele falan yok Oya. Hiç olmadı zaten. Bizimki öyle birkaç aylık bir arkadaşlıktı. Sadece yıllar sonra gelip kalbime flashback saplayıp gitti.”

      “Birbirinizi neden takipten çıkmıştınız peki? Yani aranızdaki bağı böylece kendiniz koparmış olmadınız mı?”

       “Birbirimizi hiç takibe almadık. Ben ünlü değildim o zamanlar ama o tanınan bir basketbolcuydu. Hakkımızda olmayan şeyler yazılsın istemedik.” “Anlıyorum. Bu konuda ne zaman konuşmak istersen ben yanındayım. Hiç unutma tamam mı?” “Sağ ol Oya. İyi ki varsın.” “Sende iyi ki varsın bir tanem.”

       Biraz daha sohbet ettikten sonra Oya gitti. Bende yatak odama çıkıp akşamüstü sinirle kenara koyduğum kitabı elime alıp okumaya devam ettim. Bir süre sonra uykumun geldiğini hissedince kitabı kapatıp komodinin üstüne bıraktım ve telefonumu elime aldım. Annemin attığı fotoğrafı açıp baktım. Sonra Google’a girip arama motoruna Cedi Osman yazdım ve sayfanın yüklenmesini beklerken kendi kendime şarkı mırıldanmaya başladım.

                         “Hani zamandı tek çare, devirdim şişelerce
Kabulüm mesafeler, bir gecelik olmak nedir öyle duymasın kimse.”

      Ben kendimi kaptırmış şarkıya devam ederken sayfa yüklendi. En üstte bir Google klasiği olarak biyografisi vardı. Zaten bildiğim şeyleri tekrar okudum.

      Biyogrofisinin altında yine klasik olarak instagram hesabı ve attığı son tweetin alıntısı vardı. Sayfada en aşağı inince arama örnekleri bölümünde “CEDİ OSMAN SEVGİLİSİ” yazısına tıklayıp sayfanın yüklenmesini beklerken az önce söylediğim şarkıya devam ettim.

                        “İlelebet aşk bu bendeki, kör olası yaktı içimi
Ara sıra uğra kalbime, oyunun içinde tut beni.
                      Ziyadesiyle şerdeyim, gece gündüz oldu
Bir yalansa kefaretim, ödeyeni çok oldu.”

     Görseller kısmına girip birlikte paylaştıkları birkaç resme baktıktan sonra telefonu kapatıp yanıma koydum. Gözlerimi kapattım ve şarkıya devam ettim.

                         “İlelebet aşk bu bendeki, kör olası yaktı içimi
Ara sıra uğra kalbime, oyunun içinde tut beni
                          Ziyadesiyle şerdeyim, gece gündüz oldu
Bir yalansa kefaretim, ödeyeni çok oldu.”

     Ben onu çok sevmiştim. Birkaç gündür ona olan hislerimi sadece içimde bastırdığımı anlamıştım.

      Ama bu onun şu an bir ilişkisi olduğu ve birlikte çok mutlu oldukları gerçeğini değiştirmiyordu. O gece uyumadan önce kendime bir söz verdim. Kalbime söz geçiremiyorsam aklıma geçirecektim, unutacaktım. Bu düşüncelerle şarkının sonunu getirdim ve gözlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.

                     “İlelebet aşk bu bendeki, kör olası yaktı içimi
Ara sıra uğra kalbime, oyunun içinde tut beni.
                    İstemem söz sevmeni.”



























SELAM!

BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ?

HADİ İTİRAF EDİN, BİLDİRİMİ HİÇBİRİNİZ BÖYLE BEKLEMİYORDUNUZ.

EBRU UNUTABİLECEK Mİ SİZCE?

DÜŞÜNCELERİNİZİ BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM.

BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...

NOW & FOREVER |CedRu ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin