Herkese merhaba,
Maalesef bu sefer tatsız bir konu için geldim. Sizden ilk defa kendim için bir şey istemeye geldim çünkü.Aranızda bilenler var mıdır bilmiyorum. 12 dev adam olimpiyat elemeleri için bir süredir Kanada'daydı. Üç tane maç oynandı. Takımımız 2 maçı kazandı ama ne yazık ki son maç kaybedildi ve elendik.
Maçın kaybedilmesinden ise tek başına Cedi Osman sorumlu tutuldu. Hatta karalama çalışmaları, linçler yapıldı. O kadar büyüdü ki bu iş linç tagi trendlere girdi. İşin sonunda ise Cedi sosyal medya hesaplarını kapattı.
Hepimizin bildiği üzere basketbol bir takım oyunu. Maçın kazanılmasından ya da kaybedilmesinden tek bir kişi sorumlu değildir.
Önce bir insan sonra bir fan olarak söylüyorum ki Cedi Osman'a yapılan hakaret boyutundaki linçler çok aşırı ve ağır.
Bizde arkadaşlarımla birlikte ona destek olmak için bir etkinlik yapmak istiyoruz. Aranızda Instagram/Twitter kullanan arkadaşlar bize destek olursa çok mutlu olacağım.
Yapmanız gereken tek şey bir story atıp üstüne Binela Osman, Caner Osman ve Ebru Şahin'i etiketlemek. Bunu yaparken de #CediOsmanYalnızDeğildir ve #YanındayızCediOsman taglarini kullanmak.
Bize destek olursanız çok sevinirim. Yapanlar bana geri dönüş yaparsa da gelecek bölümlerle ilgili istediği konuda bir spoiler vermeyi düşünüyorum.
Şimdiden çok teşekkürler. Geri dönüşlerinizi bekliyor olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOW & FOREVER |CedRu ✓
FanfictionTek 1 gün hayatınızda neyi değiştirirebilir? Cedru'nun bilinmeyen hikayesi... ~Watty'deki ilk Cedru kurgusu 💙🧡 ~29.03.2021-16.10.2021 ♡