iyi okumalar...
O günleri hatırlayınca istemsizce kocaman güldü Ebru. O an aklına gelen ilk şeyi yapmak için telefonunu eline alıp Oya'yı aradı. Oya yarım saate geleceğini söyleyince mutfaktaki işini bitirip masayı hazırladı.
Çalan kapıyla "Tam zamanında." deyip kapıyı açtı. Kapıda gördüğü Oya ile gülümseyerek onu içeri aldı. Masaya oturup yemeklerini yemeye başladıkları sırada Ebru, "Ben sabah sana yalan söyledim." dedi. "Biliyordum ondan hoşlanmaya başladığını." dedi Oya gururla. Ebru "Ben ondan hoşlanmaya başlamadım. Çünkü zaten ona aşıktım." deyince yemek Oya'nın boğazında kaldı ve öksürmeye başladı.
Ebru'nun uzattığı suyu içince "Bir gün beni öldüreceksin Ebru. Düzgün anlat şunu." deyince Ebru kafasını salladı ve Cedi'yi gördüğü ilk günü anlatmaya başladı. Oya, bitirene kadar sessizce onu dinledi. "Valla bu kadarını beklemiyordum açıkçası. Ee sonra ne yaptın. Yani gidip söyledin mi?" dedikten sonra kendi kendini cevaplayıp "Gerçi senden bahsediyoruz. Sen adamı tekrar gördüğün yerde utançtan kafanı kaldırmamışsındır." dedi.
Onun söylediklerini dinlemeyip dalgın bir şekilde önüne bakan Ebru'ya burukça gülümsedi ve ellerini kendi elleri arasına aldı. Bu hareketiyle Ebru kafasını kaldırıp ona bakınca "Bak, anlıyorum bir tanem. Zamanında kötü şeyler yaşamışsın. Şimdi tekrar yaşamaktan korkuyorsun. Ama sen artık 21 yaşındaki Ebru değilsin. Sen çok güçlü bir kadınsın." "Ben, onu uzaktan da severdim Oya. Ama o beni bırakıp gitmeyi seçti. Duygularımı bilmeden gitti belki ama yine de sadece lafta bile olsa 'görüşürüz' demedi. O benimle bir geleceği olabileceğini düşünmedi. En çok bu acıtıyor." "Ebru, siz?" "Hayır. Hiçbir zaman sevgili olmadık, flörtleşmedik bile. Arkadaştık sadece. Hoş, o bile yetiyordu bana." "Ay çatlatmadan anlat artık."
4 Kasım 2014
Ebru heyecanlı bir şekilde son 10 dakikadır yaptığı şeyi tekrarlayarak telefonun ekranını açıp kapattı odada volta atmaya devam ederken. Sonra yine 10 dakikadır yaptığı gibi oflayıp yatağının üstüne oturdu.
2 gün önceki maçtan sonra ödevi için Cedi'yi seçmiş ve ona sosyal medyadan mesaj atıp röportaj yapmak istediğini söylemişti. Cedi de oldukça kibar bir şekilde kabul etmişti. Ve şu an Ebru her ne kadar "Gerek yok ben kendim gelirim." dese de Cedi onu almaya geliyordu.
10 dakika önce telefonda yolu iyice öğrendikten sonra, oraya yakın olduğunu 15 dakikaya geleceğini söylemişti. Ebru, telefon kapandığından beri yerinde duramıyordu. Oflayarak "Zaman geçmiyor resmen." dedi kendi kendine. "Geçiyor geçiyor. Bak bundan önceki söylenmenin üstünden 20 saniye geçti." deyip dünden beri yaptığı tek şey Ebru ile dalga geçmek olan Elif, yine bir kahkaha attı.
Dün onunla konuşmayı düşünürken bile o kadar heyecanlıydı ki Ebru, onun bu çocuktan etkilendiğini anlamamak için ya salak olmanız gerekirdi ya da Bora. Yaklaşık 5 dakika daha Ebru için işkence gibi, Elif'in ise onu sakinleştirmeye çalışmasıyla geçtikten sonra aslında ikisinin de heyecanla beklediği o mesaj gelmişti. "Geldim ben. Ama ne kadar arkadaşın olduğumu söylesem de güvenlik almadı beni içeri. Dışarıda bekliyorum."
HEPİNİZE MERHABA!
YİNE GEÇMİŞE GİTTİĞİMİZ BİR BÖLÜM OLDU. BÖLÜM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM.
OYA ABLA'YI ÇOK SEVİYORUM. EBRU İLE DE YAKIN OLDUKLARI İÇİN BÖYLE SOHBETLERİ GENELDE ONUNLA YAPACAKLAR.
HİKAYENİN GİDİŞATI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİZ, İSTEKLERİNİZ VEYA BELİRTMEK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEY VARSA YORUMLARDA BELİRTİN LÜTFEN.
SİZİ SEVİYORUM. YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ. ♡
(Gitmeden minik bir spoiler vermek istiyorum. İlerleyen bölümlerde hercai setine konuk olacağız. Bu konuda da düşüncelerinizi merak ediyorum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOW & FOREVER |CedRu ✓
FanficTek 1 gün hayatınızda neyi değiştirirebilir? Cedru'nun bilinmeyen hikayesi... ~Watty'deki ilk Cedru kurgusu 💙🧡 ~29.03.2021-16.10.2021 ♡