Saldım gitti djfjfjdj iyi okumalar...
“A-anlamadım?” “Ya sana ihtiyacım var işte,” Cedi dediği şeyin yanlış anlaşılabileceğini düşünmemişti. “arkadaşlığına yani.” dedi, demek istediğini açıklamak için.
Ebru belli etmemeye çalışsa da heyecanlanmıştı. Sesinin olabildiğince normal çıkmasını umarak “İyi de senin zaten bir sürü arkadaşın var. Niye benim arkadaşlığıma ihtiyacın olsun ki?”
“Bizim kazmalar anca antreman. Boş vakitlerinde de pes oynamaktan başka bir şey yapmıyorlar. Benim benimle gezecek, kitap okuyacak, şarkı söyleyecek, film izleyecek, benimle sinemaya, tiyatroya, konsere gelecek bir arkadaşa ihtiyacım var. Arkadaşım olur musun?”
Ebru gülerek kafasını sallayıp “Olurum.” dedi. Sonra kafasını çalan telefona çevirdi. Bora arıyordu. “Bunu açsam iyi olacak.” dedi. Cedi onaylarcasına başını sallayınca telefonu açıp kulağına koydu.
Yüzünde bir gülümsemeyle “Efendim Bora?” dedi. Ama duyduğu şeyle yüzü düştü. “Ebru, bu salak Elif, senden sonra Doğuş Balbay’a mesaj attı. Mesajına cevap gelince düşüp bayıldı. Uyanmıyor.” “Ne? Yok artık ya? Tamam kapat geliyorum ben.” dedi ve telefonu kapatıp merakla ona bakan Cedi’ye döndü.
“Bizim fakülteden arkadaşım Bora’ydı arayan. Ben buraya geldikten sonra onlarda kendi ödevleri hakkında konuşmak için arkadaşım Elif ile buluşacaklardı. Sen dün bana cevap verdikten sonra, Elif ‘Bende mesaj atacağım.’ demişti. Doğuş Balbay’ı seçmişti o. Bizde ‘cevap vermez daha yoğundur o.’ demiştik.” “Ee arkadaşın atmış mı mesaj?” “Atmış ama-“ “Cevap vermezse Doğuş Abi ben konuşurum. Kırmaz o beni.”
“Yok cevap da vermiş.” “Ee sorun ne o zaman?” “Sorun şu ki cevap gelince Elif sevinçten bayılmış.”
****************************************
“Cedi yeter ama bak. Anlattığıma pişman ettin.” “Ama komik.” deyip bir kahkaha daha attı Cedi. Ebru gülüşünün ne kadar güzel olduğunu düşünürken birden kendine gelip “Bizde her gün ünlü basketbolcularla konuşmuyoruz sonuçta.”“Ebru yoksa sende mi bayıldın ben cevap verince?”
“Ne bayılacağım ben senin için be.” “Tamam tamam, kızma sustum.” “Hem Elif’in durumu özel. Ondan bayılmıştır o.” “Pardon ya. Ben güldüm ama bir hastalığı falan mı vardı?” “Yok öyle değil. Kendisi Doğuş Balbay’a sapkınca bir hayranlık duyuyor da.”
Ebru lafını bitirir bitirmez Cedi bir kahkaha daha attı. Ona ters ters bakan Ebru’yu görünce ağzına görünmez bir fermuar çekip “Bak sustum.” dedi. “Bakayım, buradan pek öyle durmuyor.” dedi Ebru ters ters bakıp. Sonra kendi kendine tebessüm edip önüne döndü. Araba yurdun önünde durduktan sonra Ebru son kez Cedi’ye dönüp “Tekrar teşekkür ederim Cedi.” dedi.
“Ebru cidden bir kez daha teşekkür edersen kendimi arabadan atarım,” dedi. Bu dediğine ikisi de gülerken Cedi “Hem arkadaşlar birbirlerine yardım eder.” diye cümlesini tamamlayıp göz kırptı. Ebru sevimli bir şekilde gülümseyip arabanın kapısını açtı. Cedi elini atıp bileğini tuttu.
“Bir şey unutmadın mı sence de sevgili arkadaşım?” Ebru bir şey unutup unutmadığını düşünürken “Seninle işim var benim anlaşılan. Ben söyleyeyim ne unuttuğunu. İki arkadaşın birbirlerinde numarası olmaz mı canım arkadaşım. Bana numaranı vermeyi unuttun.” deyince Ebru yine gülümseyip “Olur, haklısın. Benim hatam. Bora arayınca birden aklım uçtu.”
Gülümsediler. Yine ikisi aynı anda.
“Ver o zaman telefonunu.” dedi Ebru. Cedi telefonunu uzatınca numarasını kaydetti ve kendini çaldırdı. “Tamamdır, kaydederim bende.” “Selam söyle Elif'e. Onun iş bende merak etmesin.” “Söylerim.” deyip arabadan indi Ebru.GÜNÜMÜZ
“Vay be! Ee o günden sonra görüştünüz mü?” “Hı hı” deyip küçük çocuk heyecanıyla kafasını salladı Ebru. O günleri hatırlayınca tekrar o yaşlara dönmüştü sanki. O sırada telefonuna gelen bildirimle gülümsemesi daha da büyüdü.
SELAM! BEN GELDİM.
EBRU'YA GELEN BİLDİRİM NE OLABİLİR SİZCE?
BÖLÜM HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ?
ELİF VE BORA İÇİN KARAKTER ÖNERİNİZ VARSA BANA ÖZELDEN YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.
DAHA BU SORU İÇİN BİRAZ ERKEN AMA HİTAP ŞEKLİ BULAMADIM. SİZ ONLARIN YERİNDE OLSANIZ BİRBİRİNİZE NE DİYE HİTAP EDERDİNİZ?
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOW & FOREVER |CedRu ✓
FanfictionTek 1 gün hayatınızda neyi değiştirirebilir? Cedru'nun bilinmeyen hikayesi... ~Watty'deki ilk Cedru kurgusu 💙🧡 ~29.03.2021-16.10.2021 ♡