56. Operasyon

249 35 26
                                    

Dün gece hikayenin Vmin etiketinde 3. olduğunu görünce sevinçten uyuyamadım, bana böyle mutlulukları çok görmeyin ne olur ^.^

İyi okumalar...


Gi:

Mekanın önündeyim

(16:54)

İçeri gireceğim

Çıktığımızda yazarım

Kook:

Gi

Gi:

Bir şey mi oldu Kook?

Kook:

Dikkatli ol

Seni seviyorum

(görüldü, 16:56)


***


Yoongi mekana bir kez daha baktı arabadan inmeden önce. Taehyung'un ipucunu verdiği yer burası olmalıydı, bir karaoke mekanı. Patrona ait olan bu mekanda Taehyung'u gizlemek onlar için zor değildi, zaten birçok oda barındırıyordu. Önemli olan Yoongi'nin doğru atışı yapması ve odayı bulmasıydı. Bıçağını ve silahını kontrol edip mekana doğru adımladı. Mekandan çıkan takım elbiseli tipleri görünce bir ağacın kenarına saklanmıştı. Buraya ait görünmüyorlardı. Daha çok bölge halkının gittiği bir karaoke bardı burası ve bölgede de genç nüfus oldukça sınırlıydı. Issız olması Yoongi'yi şaşırtmamıştı.

"İyice bağladın, değil mi?" dediğini duydu heriflerden birinin.

"Bağladım ama senin gibi değil. Adamın bileklerini morartmıştın, daha beter olsaydı patron gösterirdi sana zarar vermeyi." Birden durmuştu bu sözlere karşılık hafif kilolu olan.

"Herifi öldürmeyin dedi, canını acıtmayın demedi ki." Kafasına bir tokat yemişti.

"Yaralanırsa PJ'i tamamen kaybederim dedi, dinlemiyor muydun gerizekalı?"

"Ne vuruyorsun be? Asıl gevşek bağlarsak ve kaçarsa ne yapacağız? Patron bizi yaşatmaz." Omuz silkmişti uzun boylu.

"Kaçarsa suçu sana atarım. Seni devirmek daha kolay ne de olsa." Koluna bir yumruk darbesi aldı söyledikleri yüzünden.

"Gel de dövüş benimle! Bakalım kim yeniyor?" Onlar didişirken Yoongi dayanamayıp konuşmaya dalmıştı.

"Hey, merhaba. Buraların yabancısıyım da, size bir şey sorabilir miyim?" İkisi de Yoongi'ye döndüler. Uzun olan konuşmuştu.

"Ah, biz de çok yerli sayılmayız ancak biliyorsak seve seve yardım ederiz."

"Kim Taehyung'un yerini biliyor musunuz acaba?" diye sordu tek kaşını kaldıran Yoongi. Adamların şaşkına dönen surat ifadesi keyfini yerine getirmişti.

"O kim? Biz tanımıyoruz. Yanlış kişiye sordunuz." Hızlı adımlarla ayrılmayı denediğinde sırtına batan keskin aleti hissetti. Derisi delinmeye başlarken konuşmaya devam etmişti. "Sen de kimsin?"

"Ah, tanımıyorsunuz demek. Şimdi, gerizekalı olan," dedi hafif kilolu olana bakarak. "Sen sadakat konusunda bu arkadaşla aynı fikirde değilmiş gibi görünüyorsun. Arkadaşını öldürmemi ister misin?"

"Hayır hayır, lütfen öldürmeyin bayım." Ellerini önünde birleştirip Yoongi'ye yalvarıyordu. Diğerinin homurdanışı duyuldu.

"Silahın nerede aptal herif?" Silahını aranmış ancak bulamamıştı. Sırtındaki bıçağın sızısını hala hisseden herif sinirle gözlerini yumdu.

Temptation ~ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin