50. Unutayım

262 36 2
                                    

İyi okumalar...


Günümüz

TaeTae:

Jimin

Sevgilim

Açar mısın kapıyı?

(21:16)

Jimin-ah:

Hayır

İstemiyorum Taehyung

Beni rahat bırakır mısın?

TaeTae:

Jimin, tüm günü o dosyaları okuyarak geçiremezsin.

İzin ver gireyim, birlikte yapalım sevgilim.

Sana destek olmak istiyorum.

Jimin-ah:

Ben hiçbir destek istemiyorum ama

Kalbini kıracağım şu kapıya biraz daha vurursan

TaeTae:

Jimin neden bana izin vermiyorsun ya?

Sevgilinim ben senin, ilk aşkınım, geçmişinim

Yanında olayım lütfen

Jimin-ah:

Taehyung

Çıldıracak gibiyim zaten

Beni rahat bırak yalvarırım

(görüldü, 21:19)


***


"Ne var amına koyayım ne var? Ne istiyorsun tak tak tak çalıp durmasana!" Jimin'in bağırışına yüzünde tek bir mimik oynamadan bakıyordu Taehyung. Bu tepkisizliği Jimin'i daha da öfkelendirdi. "Ne bakıyorsun suratıma ya? Söylesene ne istiyorsun? Rahat bırak dememin nesini anlamadın?"

Taehyung onun üzerine yürüyerek yatak odasına girdiğinde Jimin çatık kaşlarıyla izliyordu ifadesiz yüzü. Bu durum Jimin'in sırtı karşıdaki duvara çarpana dek devam etmişti. Şimdi ona yukarıdan bakan Taehyung burnunun dibinde duruyordu. Jimin sinirli bakışlarını kaçırmayı reddetti. Taehyung hala mimik dahi oynatmamıştı. Jimin yeniden kanının sinirle kaynadığını hissedebiliyordu.

"Ne var diyorum sana? Niye rahat bırakmıyorsun beni? Bomboş bakmasana yüzüme! Çekil şuradan!" Göğsünden sertçe itmişti ancak gücü Taehyung'u hareket ettirmeye yetmemişti. Taehyung'un burnundan sesli bir nefes verdiğini duydu. Monoloğuna devam etti. "Çekilsene lan! Nefes alamıyorum Taehyung! Siktir git başımdan!"

Elleri saçlarını sertçe kavradığında canını yakmaması için onun ellerini tuttu Taehyung nazikçe. Ancak saçlarını çekmesini engelleyememişti. Jimin sinirden kızaran yüzüyle gerçekten nefes alamıyormuş gibi görünüyordu. Taehyung bu sefer tutuşunu sıkılaştırmış, ani bir hareketle aşağı indirmişti Jimin'in ellerini.

"Canını acıtacaksın." dedi yumuşak bir sesle. Jimin'in irileşen bakışları Taehyung'un gözlerini buldu.

"Canımın daha fazla acıması mümkün mü?" Taehyung onun ellerinden birini bırakıp saçlarına götürdü. Alnına değen tutamları hafifçe kenara çekmişti.

Temptation ~ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin