20

655 56 29
                                    

Biraz daha sohbet ettikten sonra çıktı Levi kafeden. Havalar iyice soğumuş, soğuk hava adamın yüzüne çarpınca irkilmesine neden olmuştu. Telefonunu çıkarıp Armin'i aradı.

"Müsait misin? Mikasa'yı da alıp bizim eve gel, çabuk."

Çocuğun cevabını beklemeden kırmızı tuşa bastı. Sinirini bozuyordu her şeye yeniden dahil olmak. Ev vardığında sarışın çocuk kaldırımda oturuyor, Mikasa ise sırtını duvara yaslamış telefonuna bakıyordu.

"İçeri geçin."

Armin, Mikasa'yı kolundan çekip koltuğa oturttu. Levi da karşılarındaki koltuğa geçti. Garip bir sessizlik vardı şimdi ortamda, Levi'ın enerjisi huzursuzluk veriyordu. Derin bir iç çektikten sonra söze girdi adam.

"Dinleyin, bir şekilde hepimiz bu lanet işe dahil olduk. Mikasa, vaktini harcayıp bize yardım ettiğin için teşekkürler. Şimd-"

Kız söze atıldı.
"Eren için her şeyi yaparım."

Levi tek kaşını yukarı kaldırıp ona baktı.
"Pekala...Yeniden belirtmene gerek yoktu ama öyle olsun. Eminim Armin de seninle aynı şeyleri düşünüyordur. İşte bu yüzden Eren'i bu konudan tamamen uzak tutacağız anlaşıldı mı? Psikolojik olarak böyle bir duruma hazır olduğunu düşünmüyorum."

"Psikoloğa gitmeyi bırakmasına neden izin verdin o zaman Levi?"

Adam çocuğun mavi gözleriyle karşılaştı.
"Çünkü...o psikolog bize bu olayda yardım edecek."

"Anlamadım?"

"Erwin, bir de Eren'in bahsedip durduğu Hange, ikisi de benim yıllardır arkadaşlarım. Eskiden bu tür davalara bakardık, detaya inmeyeceğim. Bu konu hakkında bizden daha çok bilgileri var. Aynı şekilde bu da kesinlikle Eren'i kulağına gitmeyecek."

"Çok fazla sırrınız yok mu?"

"Evet Mikasa, haklı olabilirsin. Elimden bir şey gelmiyor üzgünüm. Erwin'den aldığım bilgiye göre Zeke birkaç hafta önce şehir hapishanesine sevk edilmiş, Mikasa'nın da "geri döndü" olarak adlandırdığı olay buydu sanırım. Sen benim kardeşim olarak Eren'i izlemeye devam edeceksin, biz bu olayı sessizce çözeceğiz ve bir daha hiç konusu açılmayacak. Anlaşıldı mı?"

İki genç de hızla başlarını aşağı yukarı sallayıp daha sonra ayağa kalktılar. Levi onların ardınan kapıyı kapattıktan sonra Armin Mikasa'nın kolunu tuttu.
"Hadi gel, seni eve bırakayım."

Y/n: Kısa bir bölüm oldu ve uzun zamandır atamıyorum üzgünüm, kısaca ölüyordum ekdkejd:"D düzelteceğim umarım yakında

Bir de banana fish izleyeniniz var mı? Hakkında kitap yazsam okunur mu? Hiç kimse izlememiş gibi hissediyorum:'>

I'll tell the stars about you||eremikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin