02.

2.2K 90 3
                                    

*Lisa's POV*

''NEE PAPA NIET DOEN!'' Gil ik hysterisch als Louis me achterna komt met een bus slagroom. ''Sssst de kinderen slapen!'' Zegt Louis grijnzend. ''Jammer dan!'' Zeg ik lachend terug en ik gris de andere slagroom spuit van de tafel en richt hem op Louis. Iedereen zit in de woonkamer lachend toe te kijken. ''Waag het kleintje!'' Zegt Louis lachend. ''Waag jij het grote!'' Zeg ik lachend terug. ''Hoe durf je dat te zeggen?'' Vraagt Louis beledigd en hij spuit de halve bus leeg boven mijn hoofd en gezicht. Ik zit helemaal onder. ''PAPA!'' Gil ik en ik ren achter Louis aan en spuit vervolgens de helft van de bus boven zijn hoofd en gezicht leeg. ''Karma!'' Roep ik lachend. ''Ah gadver stelletje kleuters! En wij mogen dat zeker opruimen!'' Zegt Yrza lachend. ''Papa mag het opruimen zijn schuld! Ik ga douchen!'' Zeg ik snel en ik ren naar boven. 

Als ik uit de douche kom en aangekleed ben loop ik de badkamer uit. Naja... Ik ben niet aangekleed ik heb eerder een joggingbroek en hempje aan maarja. Het is half tien en ik schrik als de logeer kamer ineens op een kiertje gaat. Er komt een bang snikkend gezichtje tevoorschijn. ''Nuna waarom slaap je niet?'' Vraag ik zacht en ik hurk voor haar neer. ''Nwacht mwerrie!'' Snikt ze en ze begint te huilen. (Nuna is het kindje van Harry en Chinouk. Het cutie meisje op de foto bij media is Nuna!) Ik sla mijn armen om haar heen en wieg haar zachtjes heen en weer. ''M-mag ik bwij jullie?'' Vraagt Nuna en ik glimlach. ''Heel even want het is laat, maar ik snap dat je bang bent!'' Zeg ik zacht en ik til Nuna op. Ze heeft een super schattige pyjama aan en een knuffeltje. Ze legt haar hoofd in mijn nek en loop van de trap naar beneden. Iedereen zit gezellig op de bank te praten en niks te doen. Chinouk kijk me vragend aan. ''Ze had een nachtmerrie en vroeg of ze heel even bij ons mocht, ik dacht dat dat wel goed was.'' Leg ik kort uit en iedereen kijkt me ineens aan. Nuna haalt haar hoofd van mijn schouder en kijkt Chinouk en Harry met betraande oogjes aan. ''Aww tuurlijk mag dat! Kom maar bij ma-'' ''Papa!'' Zegt Harry snel tussen Chinouk door en hij neemt Nuna van me over en steekt zijn tong uit naar Chinouk. ''Boe!'' Hoor ik iemand zeggen en voel twee handen in mijn zij. Ik spring in de luch en slaak een gil. Nuna schrikt en begint te huilen. De rest ligt in een deuk ik draai me om en kijk Dani boos aan. ''Stommerik!'' Zeg ik en Dani grijnst. ''Sorryyy!'' Zegt Dani met een pruillipje en ik glimlach. Ik sla mijn armen om Dani heen en leg mijn hoofd in zijn nekholte. Ik voel Dani's armen om me heen en sluit mijn ogen met een zucht. ''Moe?'' Vraagt Dani fluisterend en ik knik. ''Aww Lisaatje is moe dus moet slapen!'' Zegt Zayn en hij steekt zijn tong uit. ''Ja dat moet ja!'' Zeg ik met een zucht en ik neem afscheid van iedereen. "Ik loop even mee!" Zegt Chinouk die Nuna van Harry afpakt en aankomt gelopen. Dit keer is het haar beurt om haar tong uit te steken. Ik grinnik en loop met Chinouk en Nuna mee naar boven en nestel me lekker in mijn bed. Niet veel later val ik in slaap.

Ik sta versteend in de deur opening. Ik kijk naar de bank. Wat ik daar aantref breekt mijn hart: Dani zoenend met een meisje. Ik ken het meisje niet. Tranen vormen in mijn ogen. "H-het is niet wat het lijkt!" Probeert Dani maar mijn gedachte zegt iets anders. Ik heb 7 jaar mijn leven aan hem verspild en dit is mijn dank. "Nee je zoend ook  echt niet met een of ander random meisje?!" Gil ik boos. Ik stamp het huis uit. In de tuin zie ik iedereen vrolijk lachend zitten. "Lies waarom huil je?" Vraagt Louis lief. Ik merk het nu pas. De tranen stromen over mijn wangen. Ik slik en draai me om en ren de tuin uit. Naar het park... Ik ga zitten op een bankje en de tranen blijven maar komen. Ineens komt er een man aangelopen en komt naast me zitten. "Wat is er meisje?" Vraagt hij en hij kijkt me vriendelijk aan. Ik ken die man! Het is die man uit de fabriek! Die man die dood werd geschoten en is weggebracht naar de kelder! De man begint me ineens heen een weer te schudden en roept mijn naam.

Ik schrik wakker. Ik ben drijfnat van het zweet en ben buiten adem. Ik kijk in de bezorgde ogen van Louis.  Ik spring hem om de hals en begin hard te huilen. Straks is het waar! Straks leeft die man echt nog! De gruwelijke beelden van de dode man komen weer te voorschijn. Hoe hij door twee mannen via de trap naar de kelder woed gedragen. Bleek en bebloed...
---
Tadaaaa volgensmij een best kort stukje maar oke...
Hope yah like it!
Xxx

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu