13.

1.8K 86 7
                                    

*Lisa's POV*

''Dankjewel Zaynie!'' Zeg ik en ik woel door zijn haar en hij pruilt. ''Mijn arme haar!'' Pruilt hij en ik grinnik. ''Sorryyyy!'' Zeg ik lachend terug. ''Bel me als ik je moet ophalen he!'' Zegt Zayn en ik knik. Ik stap uit en zwaai naar Zayn die wegrijd en loop naar binnen. Ik sprint naar boven naar Louis' kamer. ''Olaa!'' Zegt Louis vrolijk en ik frons. Hoe kan het toch? Hij heeft gister een fucking hartaanval gehad en nu is hij vrolijk? Wtf! Naja niet erg eigenlijk. ''Hey papa!'' Zeg ik blij en ik ga weer bij Louis op bed zitten en hij kijkt me lief aan. ''Hoe gaat het?'' Vraagt hij blij en ik glimlach. ''Kan ik beter aan jou vragen!'' Zeg ik lachend. ''Prima! Als ik de komende dagen goed ga en me goed voel en alles in orde is mag ik al naar huis!'' Zegt Louis en mijn ogen worden groot. ''Echt?! PAPA DAT IS GEWELDIG!'' Zeg ik blij en ik vlieg hem om de hals en verstop mijn gezicht in zijn nekholte. ''He he! Beetje rustig met je vader he!'' Hoor ik Julia lachend zeggen en ik kijk haar blij aan. ''Ik hoorde van mama dat je me vervangt morgen!'' Zegt Louis blij en ik knik kort. Julia gaat op de stoel naast Louis' bed zitten. Doet ze wel vaker dan praten we wat dat is altijd wel gezellig. ''Vervangen voor wat?'' Vraagt Julia. ''Morgen is er hier in Londen een awardshow en aangezien ik niet kan zingen in deze situatie hebben Paul en de lads Lisa overgehaald!'' Zegt Louis trots en ik glimlach zwak. ''Oh wat leuk! Mijn dochter gaat daar heen!'' Zegt Julia blij. Oh ja dat is waar er zijn beromdheden EN fans... ''Ik heb wat voor je!'' Zegt Louis en hij trekt het laatje van zijn nachtkastje open en haalt er een envelop uit. (#confused sommige mensen schrijven: Anveloppe en andere weer envelop...) Hij grijnst breed en geeft hem aan me. Ik kijk Louis twijfelend aan en hij knikt. ''Ik weet zeker dat je het leuk vind! Er zit echt niks achter!'' Zegt Louis en ik zie dat hij het meent. 

Mijn ogen worden groot. Mijn blik gaat van de brief naar Louis en weer terug. Zo een tijdje heen en weer. ''M-maar... M-maar-'' ''Ik zei het toch!'' Glimlacht Louis en ik vlieg hem om de hals en snik achtjes. ''D-dankjewel papa!'' Piep ik zacht en ik hoor Julia een aww geluidje maken. ''Maak je maar klaar. Bij hun concert kan je nog fangirlen maar zodra we ooit weer op tour gaan gaan hun mee!'' Zegt Louis met een knipoog. ''Ho ho! Rustig aan stap voor stap!'' Zegt Julia en we schieten in de lach. Twee kaartjes voor het Five Seconds of Summer concert over een week... Ik kan het nog niet geloven. VIP kaarten want anders word ik dood gedrukt door fans. ''Mag naar Dee toe alsjeblieft?'' Vraag ik en Louis knikt. ''Tuurlijk schat!'' Zegt Louis en ik pak mijn mobiel en bel Zayn of hij me wil komen ophalen. ''Dankjewel papa! Dit is het een naar beste cadeau ooit!'' Zeg ik en Louis fronst. ''Wat was het beste cadeau dan?'' Vraagt Louis en ik grinnik. ''Geadopteerd worden door de beste vader van de wereld!''  Zeg ik en ik druk snel een kus op Louis' wang en loop de kamer uit. 

''Hey! Hoe vind je je cadeau?'' Vraagt Zayn en ik frons. ''Wist je er van?'' Vraag ik en Zayn grinnikt. ''Ja! We wisten het allemaal!'' Zegt Zayn en ik stomp hem. ''Gemenerd!'' Zeg ik en Zayn parkeert voor Dees huis. ''Ik wacht hier wel want je moeder is aan het koken dus je kan niet lang blijven!'' Zegt Zayn en ik knik en bel aan. ''Hallo Lisa! Dee is boven op haar broers kamer!'' Zegt Malika de moeder van Dee en ik glimlach. ''Oke dankuwel!'' Zeg ik en ik loop naar Jasons kamer. ''Hoi Lisa!'' Zegt Jason de iets oudere broer van Dee. Hij is 18 jaar en knap, maar Dani is knapper. En Luke en Calum zijn nog knapper. ''Hey Lies!'' Zegt Dee blij. ''Dee raad eens wie er naar het concert van Five Seconds of Summer gaan volgende week?'' Vraag ik en Dee denkt diep na. ''Weet ik niet!'' Zegt ze na een tijdje. ''Wij sukkel!'' Roep ik en ik laat de brief zien die ik van Louis erbij heb gekregen. We beginnen te gillen en te springen en knuffelen. ''Oh en je mag morgen mee naar de awardshow!'' Zeg ik blij en Dee kijkt me met grote ogen aan. ''Maar daar zijn ook allemaal beroemdheden!'' Zegt ze en ik knik. ''Ook Five Seconds of Summer maar ik moet samen met de jongens optreden in plaats van papa!'' Zeg ik en Dee glimlacht breed. ''Omg dat is zo vet!'' Zegt Dee en ik glimlach. Ik hoor de toeter van Zayns auto. ''Sorry ik moet gaan! Zayn wacht buiten op me in de auto!'' Zeg ik en Dee knikt. ''Is goed! Tot morgen!'' Zegt Dee en we knuffelen nog even en dan sprint ik naar Zayns auto. ''Olaa!'' Zeg ik blij en Zayn glimlacht. ''En hoe ging het?'' Vraagt Zayn en ik glimlach. ''Goed!'' Zeg ik blij en we zingen mee met de radio.

---

Waaaaaaaaauw! Tweede chapter voor vandaag! Lmao zoveel ijsjes gegeten vandaag! En een bros chocolade toetje! :) 

Asap een nieuw chapter schatjes!

Lots of love x

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu