Omggg ik ben Last First Kiss van One Direction aan het luisteren! Past goed bij dit hoofdstukje! Maybe een tip! ;) Have fun...
Lots of Love. x
*Lisa's POV*
De tranen rollen over mijn wangen. Niet alleen bij mij, maar ook bij Zayn. Dani slaat zijn armen strak om me heen en ik verstop mijn hoofd in zijn nekholte. Voor de laatste keer... ''Let goed op jezelf en doe geen gekke dingen!'' Fluisterd Dani lief en ik knik. ''Ik wil niet dat je gaat!'' Fluister ik piepend terug. ''Sorry, maar ik kom sowieso hier nog. Ik mag zelf weten wanner ik naar mijn vader ga!'' Zegt Dani lief en ik knik. ''Doe je dat wel dan?'' Vraag ik en Dani knikt. ''Tuurlijk! Ik heb hier mijn vader, vrienden en in het bijzonder: Jou! Mijn eerste liefde waar ik nogsteeds van hou!'' Fluisterd hij wat me alleen maar meer tranen geeft. ''Ik moet gaan!'' Zegt Dani die geroepen word. Hij drukt nog een keer snel een kus op mijn lippen en geeft dan Zayn nog een uitgebreide knuffel en stapt dan bij Perrie in de auto. De auto naar the middle of no where! We zwaaien tot ze niet meer te zien zijn en dan slaat Zayn snel zijn armen om me heen. Zijn kin rust op mijn hoofd. Samen huilen we. Perrie is weg. Dani is weg. Mijn bijna alles is weg! Ik verstop mijn hoofd in Zayns borst en ineens staan we in een groeps knuffel.
Als we thuis zijn loop ik naar boven. Naja Louis pakt mijn arm vast dus ik kom niet verder dan de derde treden... ''Waar ga je heen?'' Vraagt Louis. ''Naar de piano hoezo?'' Vraag ik en Louis knikt. ''Oke dan! Ik dacht dat je jezelf voor eeuwig zou opsluiten in je kamer!'' Zegt Louis grinnikend. ''Dat zie ik mezelf wel doen ja, maar dat doe ik niet!'' Zeg ik en ik wandel naar boven. Ik neem plaats aan de piano en speel wat. T klinkt best goed... Mhhh... Misschien een tekst erbij verzinnen...
Ik speel het stukje et de tekst erbij die ik tot nu toe heb. T klinkt goed al zeg ik het zelf. Voor het eerst dat ik een liedje helemaal zelf heb gemaakt. Hij is nog niet af maar wel al drie kwart ervan! ''Wauw heb jij dat gemaakt?'' Vraagt Louis en ik schrik op en draai me o naar de deur opening. Louis staat met zijn armen over elkaar tegen de deurpost geleund. ''Ja is het goed?'' Vraag ik iet wat onzeker en Louis glimlacht. ''Het klinkt geweldig!'' Zegt Louis en hij komt op me aflopen en naast me zitten op het piano bankje. Hij geeft me wat tips en ik glimlach. ''Dankjewel papa!'' Zeg ik blij. Louis heeft me geholpen met het laatste deel en nog wat veranderingen aan de tekst. ''Speel het nu eens helemaal!'' Zegt Louis en ik knik. Ik speel het op de piano en zing de tekst erbij. Ik ben er tevreden over. Louis klapt vrolijk en drukt een kus op mijn voorhoofd. ''Goed gedaan Lies!'' Zegt hij blij. ''Jij ook! Jij hebt geholpen!'' Zeg ik blij. ''Ja maar jij hebt het meeste gedaan!'' Zegt Louis lief en ik glimlach. Wow ik glimlach veel maar dat hoort niet. Ik moet verdrietig zijn! Dani is weg!
Ik staar wat naar mijn bord met eten. ''Hey liefje je moet wel wat eten!'' Zegt Rosa. Ik zucht en prik wat in mijn eten. ''Lia verlietig?'' Vraagt Demi en ze kijkt me verdrietig aan. ''Ja maar daar hoef jij niet verdrietig om te zijn hoor Deem!'' Zeg ik en ik glimlach zwak en geef een aai over Demi haar hoofd. Om Louis en Rosa tevreden te houden neem ik een hap eten. Ik heb helemaal geen honger. ''Anders laat je mama zometeen je zelf geschreven liedje horen!'' Zegt Louis en hij knipoogd. ''Zelf geschreven liedje?'' Vraagt Rosa verbaasd en ik knik. ''Ja heb ik vanmiddag op de piano gemaakt. Papa heeft ook een beetje geholpen!'' Zeg ik al weer wat blijer en Louis glimlacht. ''Niet zo veel hoor!'' Zegt Louis en ik neem nog een paar hapjes eten. "Als je geen honger hebt hoeft je bord echt niet leeg hoor ik snap het het is zwaar, maar het gaat erom dat je tenminste iets hebt gegeten!" Zegt Louis lief en ik knik en leg gelijk mijn bestek neer. Ik hoor Louis grinniken. "Laat jij mama je muziek stuk horen dan ruim ik wel op!" Zegt Louis met een knipoog en ik knik en loop met Rosa naar boven.
Rosa klapt blij in haar handen. "Wow dat was super goed! Ben trots op je!" Zegt Rosa blij en ze slaat haar armen om me heen en ik glimlach. "Dankje!" Zeg ik zacht.
Ik lig in mijn bed en hoor mijn mobiel. Ik zie dat het in de whatsapp groep is.
Banaantje: Veilig aangekomen...
Ik: nu pas?
Banaantje<3: Ja ik zei toch ik woon in the middle of nowhere
Deetjuh: Aww
Ik: Dus als ik ooit langs wil komen moet ik om half drie weg om vervolgens om half negen aan te komen?
Banaantje<3: Jups
Danny: Shit man!
Jimmy: Balen gast.
Dais: aww maar zie je Zayn dan nog wel ooit?
Banaantje<3: Ik mag naar mijn vader zodra ik wil.
Ik: Kan je niet gewoon bij Zayn gaan wonen? :(
Banaantje<3: Mijn vader is een man mijn moeder is een vrouw en heeft haar kind nodig in deze zware tijd...
Ik: :( Wel lief, maar zo stom...
Dee: Wel lief dat je aan je ma denkt ja...
Jimmy: We gaan snel weer wat met z'n allen doen!
Danny: Ja gast! Tuurlijk doen we dat!
Ik: Ik ga slapen guys byee!
Banaantje<3: Sleepwell baby! Xx
Ik: Sleepwell Daantje :) xx
Deetjuh: Aww schattig hoor!
Ik grinnik en leg mijn mobiel weg en vrijwel meteen val ik in een onrustige slaap vol met Dani...
---
Wow yay! Nieuw chapter! Hope ya like it!
Asap new chapter!
Lots of love! x
JE LEEST
Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.
FanfictionIk ben Lisa. Lisa Tomlinson. Zoals jullie waarschijnlijk al wisten. Ik ben 15 jaar. Ik ben goed in zingen, tekenen, dansen en piano spelen. Ik heb ook samen met mijn vader en de andere jongens een paar liedjes opgenomen. Ik heb nog steeds een relati...