*Louis' POV*
Lisa komt langzaam naar de tafel gesloft. Ze is stil. Heel stil... We beginnen met eten. Iedereen praat behalve Lisa. Matthew en Demi ook niet maar dat telt niet. ''Wat ben je stil Lies?'' Zegt Chinouk en ze kijkt op. ''Mhh niks te vertellen.'' Mompelt ze en ik rol met mijn ogen. ''Louis!'' Sist Liam. ''Ja wat?'' Zeg ik boos. ''Doe niet zo kinderachtig!'' Zegt hij boos terug. ''Doe zelf niet zo kinderachtig!'' Zeg ik boos terug. ''Zie je nou! Je bent super kinderachtig bezig! Wat is er met je aan de hand man? Ik weet dat je Roos mist, maar om dat nou op Lisa af te reageren slaat werkelijk nergens op!'' Zegt Liam iets te hard en iedereen kijkt om. Inclusief Lisa. ''Ik reageer het niet af op Lisa!'' Sis ik boos. ''Doe je wel!'' Zegt Liam weer terug. ''Lisa is dat zo? Reageer ik volgend jou alles op jou af?'' Vraag ik en ik kijk haar aan. Ze zegt niks. Er rolt een traan over haar wang. Ik sta op en stamp boos naar boven.
*Lisa's POV*
Er rolt een traan naar beneden en Louis stampt boos naar boven. Zayn trekt me tegen zich aan. ''Hij is niet boos op je.'' Zegt hij zacht. ''Nee lijkt alleen maar zo.'' Zeg ik sarcastisch en ik zucht. ''Hij mist Roos alleen heel erg.'' Zegt Chinouk lief. ''Ik stel hem alleen maar teleur.'' Mompel ik zacht. ''Lisa dat is niet waar!'' Zegt Zayn snel. ''Welles!'' Gil ik boos naar hem en dit keer is het mijn beurt om boos naar boven te stampen. Ik loop naar Louis' kamer en hij ligt met zijn rug naar de deur toe. Ik loop voorzichtig dichterbij en zie dat hij slaapt. Hoe doet hij dat altijd zo snel? Ik kruip dicht tegen hem aan en sluit mijn ogen.
*Louis' POV*
Ik word wakker met een warm lichaam dat zich klem houd aan mij. Aan de bruine haren zie ik dat het Lisa is. Ik sla mijn armen strak om haar heen en leg mijn kin op haar hoofd. Ik sluit mijn ogen en er rolt een traan naar beneden. ''Het spijt me Lies. Ik mis mama gewoon, ik had niet zo tegen je mogen doen, maar je moet ook leren grenzen te trekken en je te beheersen... Je kan niet zomaar iemand aanvallen...'' Fluister ik zacht. Wat doe ik? Ze slaapt en hoort het toch niet. Ik veeg mijn tranen weg en sla mijn armen strak om Lisa heen. ''Ik hou van je Lies, mijn kleine engeltje. Voor eens en altijd!'' Fluister ik en mijn ogen vallen weer dicht.
Ik word wakker en lig nog steeds met Lisa stevig en dicht tegen me aan. Ze open haar ogen. Als ze me ziet legt ze haar hoofd op mijn borst. Ik glimlach en streel door haar haar. Er valt een druppel op mijn buik waarvan ik denk dat het een traan is. ''Niet huilen kleintje.'' Zeg ik zacht. ''Wel... Ik stel je toch alleen maar teleur, dan kan dit er ook nog wel bij.'' Zegt ze en mijn ogen worden groot. ''Lisa je bent gek! Doe normaal! Dat doe je alleen als je DENKT dat je me teleur stelt!'' Zeg ik snel met de nadruk op denkt. ''Lisa luister eens goed: Ik mis mama gewoon heel erg. Er gebeuren allemaal dingen bij Modest die nogal tegen mij zijn, Jij gaat een gevecht aan, Ik zit met twee kleine kinderen in een peuter pubertijd en ik mis ook gewoon de tijden met mijn gezinnetje. Met jou. Alleen met jou. Alleen met al mijn kleintjes! Met Roos. Ik ben helemaal niet teleurgesteld in jou! Ik vind het gewoon jammer dat ik er niet voor je kan zijn. Ik ben super veel bij Modest om die dingen recht te zetten terwijl jij ziek thuis zit en mama is weg! Ik weet dat de meiden er zijn, maar ik wil er ook zijn!'' Zeg ik zacht en er rollen tranen over Lisa's wangen. ''We zitten beiden in een grote tegenslag. We moeten elkaar gewoon even vasthouden en ons erdoorheen trekken... We komen hier wel uit! Samen! Net als vroeger. Dat gedoe met Eleanor! Daar zijn we toch ook door gekomen! Dit kunnen we Lies!'' Zeg ik zacht en ik trek Lisa strakker tegen me aan en ze houd me stevig vast. Alsof ze bang is om me opnieuw kwijt te raken. ''I-ik hou v-van je!'' Piept Lisa en ik trek haar strak tegen me aan. ''Ik ook van jou!'' Zeg ik zacht en de tranen vloeien over mijn wangen. Mijn ogen voelen zwaar en ik val weer in slaap.
Als er iemand de kamer in komt neem ik geen moeite om op te kijken wie het is. ''Wegwezen. Nu!'' Sis ik boos. Dit is even mijn moment. ''Ma-'' ''Weg. Nu!'' Sis ik boos. ''Maar modest is hier!'' Zegt Niall snel en mijn ogen schieten open. ''W-wat komen ze hier doen?'' Vraag ik stotterend en ik kijk Niall angstig aan.
—
Nieuw chapter yaaay! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik was dit weekend op de camping dus kon niet schrijven, maar nu wel weer. Dus zie hier een nieuw chapter! Vergeet niet te stemmen en te reageren!
Lots of love! x
JE LEEST
Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.
FanfictionIk ben Lisa. Lisa Tomlinson. Zoals jullie waarschijnlijk al wisten. Ik ben 15 jaar. Ik ben goed in zingen, tekenen, dansen en piano spelen. Ik heb ook samen met mijn vader en de andere jongens een paar liedjes opgenomen. Ik heb nog steeds een relati...