01.

2.4K 95 14
                                    

*Lisa's POV*

''Papa! Papa! Papa!'' Roep ik terwijl ik van de trap naar beneden ren. Dee rent achter me aan en ik storm de woonkamer in. ''Lisa! Lisa! Lisa!'' Roept Louis vrolijk terug en ik grinnik. ''Papa je weet toch wel die band waar ik en Dee zo een fan van zijn?'' Vraag ik blij en Louis knikt. ''Ja Five Seconds of Summer toch ofzo?'' Vraagt Louis en ik en Dee knikken hevig. ''Ja hoezo?'' Vraagt Louis en ik glimlach breed. ''Binnenkort hebben ze hier in Londen een concert en Dee en ik willen zo super graag daarheen! Papa alsjeblieft!'' Zeg ik hyper en ik zie Louis nadenken. ''Daar moet ik nog even over nadenken!'' Zegt Louis en ik frons. ''Maar papa je hebt toch genoeg geld?'' Vraag ik zacht en ik kijk Louis lief aan.

*Louis' POV*

''Daar moet ik nog even over nadenken!'' Zeg ik en ik zie Lisa fronsen. ''Maar papa je hebt toch genoeg geld?'' Vraagt Lisa zacht en ze kijkt me lief aan. ''Lisa ik wil dat je dat niet meer zegt! Ik heb het geld er misschien wel voor maar dat betekend niet dat ik het ook geef! Ik kan niet de rest van mijn leven alles voor je betalen! Als je echt zo graag wilt laat je dat maar zien en daarmee is deze discussie nu geëindigd!'' Zeg ik lichtelijk geïrriteerd. Ze moet niet denken dat ik haar alles geef wat ze wilt omdat ik het geld ervoor heb. Ze gaat maar zweten als ze echt zograag wilt! Ik zie Lisa me aankijken en dan loopt ze snel met Dee naar boven. ''Ben thuis schatjes!'' Hoor ik Rosa vrolijk roepen en ik glimlach ''OLAAAAA!'' Roep ik blij en ik geef haar een kus en ze glimlach. Ik pak Demi van Rosa over. Oh jah we hebben er twee kinderen bij ze zijn allebei 1,5 jaar. Het is een tweeling. Een jongen: Matthew en een meisje: Demi. Lisa gaat zo leuk met ze om alleen het is wel ontzettend druk. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad netzoals dat ik nu getrouwd ben met de vrouw van mijn dromen.

''Hey wat als we vanavond met zijn allen gezellig een leuk avondje van maken!'' Zegt Rosa blij en ik knik. ''Ja klinkt goed!'' Zeg ik blij. We zijn allemaal alleen gaan wonen aangezien we nu allemaal getrouwd zijn en privacy willen. We dicht bij elkaar. Trouwens Harry en Chinouk hebben samen een kindje. Zo super schattig! 

*Lisa's POV*

''Misschien iets meer helpen in het huishouden!'' Zeg ik bedenkelijk en Dee knikt. ''Of werk zoeken je bent 15 bijna 16 je kan al vakkenullen bijvoorbeeld!'' Zegt Dee en ik zucht. ''Ja of ik probeer eerst gewoon wat meer in thuis te doen. Als dat niet werkt wel zo een stom baantje te zoeken.'' Zeg ik en Dee knikt. Ik hoor de deur dicht slaan. ''Ben thuis schatjes!'' Hoor ik Rosa roepen en ik glimlah. Matthew en Demi zijn ook weer thuis. ''Ughh ik moet naar huis!'' Zegt Dee en ze zucht. ''Aww!'' Zeg ik en ik pruil. We schieten in de lach en lopen naar beneden. ''Byee! Tot morgen!'' Zegt Dee en ik zwaai. ''Byeee!'' Zeg ik blij en als ze uit het zicht is knal ik de deur dicht en zucht. Ik loop naar de woonkamer en glimlach. ''Hey Lies!'' Zegt Rosa blij. ''Hey mam!'' Zeg ik blij. Sinds Louis en Rosa zijn getrouwd noem ik Rosa al mama. ''Hey we dachten om met zijn alleen er een gezellige avond van te maken!'' Zegt ze blij en ik glimlach. ''Komt Dani dan ook?'' Vraag ik blij en Louis knikt. ''Als het goed is wel! Ik heb al gebeld en iedereen komt vanavond gezellig!'' Zegt Louis blij en ik glimlach. Ik hoor gehuil en kijk richting de box die in de woonkamer staat en loop er naar toe. ''Mattie!'' Zeg ik zacht en ik til hem op en wieg hem zachtjes heen en weer. ''Ik zal de fles wel even maken!'' Zegt Rosa met een knipoog en ik glimlach.

De bel gaat en ik spring op en ren naar de deur. ''DAAN!'' Gil ik blij en ik vlieg hem om de hals en hoor Perrie en Zayn lachend naar binnen lopen. ''Hee schat!'' Zegt Dani blij en ik glimlach. ''Ben je weer beter?'' Vraag ik en Dani knikt blij. ''HOI!'' Gilt Kim ineens blij en ik laat Dani los. ''HOI!'' Gil ik blij terug en ik geef haar een knuffel. ''Nuna kom terug!'' Hoor ik Chinouk roepen en ik kijk langs Kim en zie Nuna naar de buren toe rent. Ik grinnik en ren uit de tuin en til Nuna van achterem op. ''BOE!'' Roep ik lachend en Nuna slaakt een gilletje van schrik. ''Hey kleintje!'' Zeg ik lachend. Ik draai me om en loop de tuin weer in. Harry en Chinouk zijn al binnen. Nuna is trouwens het 2,5 jaar oude kindje van Harry en Chinouk. Super schattig. Ik zie dat Niall en Yrza in de tuin lopen dus laat de deur open staan zodat ze gelijk kunnen door lopen.

Ik heb alle kinderen in bed gelegd. Naja alle kinderen. Nuna slaapt en Matthew en Demi hebben de energie van Louis gekregen. Geweldig... Als Demi eindelijk stil is en slaapt begin ik aan Matthew. Eindelijk slaapt hij. Ik gaap en loop naar beneden. Op naar een leuke avond!

---

First chapter! Hij is wat korter omdat het begin van mijn boeken zijn altijd POEP. Maar er was iemand (Niet Chinouk) Die heel opdringerig een eerste hoofdstuk eiste. Ik voelde me bedreigd dus hier is ie!

Hopa yah like it!

xxx

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu