35.

1.7K 88 10
                                    

*Lisa's POV*

Ik ben zo zo zo nerveus! Vanmiddag ga ik naar de studio liedjes schrijven, misschien al opnemen en mijn eerste video clip! Ik ben zo blij. Ik draai nog een rondje voor de spiegel en glimlach tevreden. Ik ben al stukken beter dan laatst. Ik wandel vrolijk naar beneden en plof neer aan de ontbijttafel. ''Iemand is vrolijk!'' Zegt Louis met een knipoog. Ik glimlach breed. ''Klopt helemaal!'' Zeg ik blij. ''Wat zie je er leuk uit!'' Merkt Danielle op en ik glimlach. ''Dankje!'' Zeg ik blij. Demi en Matthew komen in hun pyjama's de kamer ingelopen en ik grinnik.

Als we allemaal klaar zijn ruim ik alles op. Ik ben nu toch vrolijk dus het is geen probleem. Ik bedoel vanmiddag gaat zo leuk worden! Het is warm dus dan ben ik nog extra vrolijk. ''Lies?'' Vraagt Matthew twijfelend. ''Matt?'' Vraag ik blij terug en ik hurk voor hem neer. ''Waarom ben je zo eng vrolijk?'' Vraagt hij zacht en ik schiet hard in de lach. ''Omdat ik een hele leuke dag tegemoet ga!'' Zeg ik blij. ''LIES?'' Roept Louis vanuit de waskamer. ''Ja?'' Roep ik terug. ''Wil jij Deem en Matt in bad doen?'' Vraagt Louis en ik glimlach. ''Ja is goed!'' Zeg ik blij terug. Ze zijn nog klein dus hebben niks om voor te schamen. ''Deem, Matt? Komen jullie?'' Vraag ik als ze voor de tv staan samen met Nuna. ''Wat doen?'' Vraagt Demi. ''Even in bad.'' Zeg ik blij. ''Nee! Ik wil niet!'' Zegt Demi boos. ''Deem doe niet zo lastig! Mattie gaat ook mee! Dan mogen jullie van mij ook nog een pop mee!'' Zeg ik en Demi haar oogjes twinkelen. ''Maar dat mag niet van papa.'' Zegt Matthew. ''Ben ik papa dan?'' Vraag ik blij en ze rennen blij naar boven. ''Zo sinds wanneer kunnen die kleintjes zo snel op de trap?'' Vraagt Chinouk lachend die bijna omver werd geduwd van de trap af. ''Sinds ze in bad moeten en een pop mee mogen. Van papa mag dat nooit...'' Zeg ik blij en Chinouk glimlacht. ''Mama ik wil ook in bad!'' Zegt Nuna tegen Chinouk. Chinouk kijkt me vragend aan en ik knik. ''Als je geen kledder boel maakt!'' Zegt Chinouk en Nuna rent naar boven. Ik glimlach en loop blij naar boven. Ik zet de kraan alvast aan en doe de zeep er alvast in. ''Lisa?'' Hoor ik Nuna zacht zeggen ik draai me om en kijk haar blij aan. ''Mag ik ook een pop mee?'' Vraagt ze en ik glimlach breed. ''Tuurlijk mag dat!'' Zeg ik blij. Ze glimlacht en rent dat blij naar haar kamertje. Zo schattig. Ik loop naar Matthew en Demi's kamer en pak voor hun beide kleding en leg het in de badkamer. Ik pak ook kleding voor Nuna. Er liggen drie setjes kleding klaar. Ik zet de kraan uit en help de kinderen met uitkleden en in bad doen. Wat zijn het drie schatjes. Ik ga op de wc deksel zitten en kijk glimlachend toe naar de drie kinderen die blij vader, moedertje en kind spelen. Ze maken ruzie om wie wie mag zijn. Uiteindelijk is dit de indeling: Matthew: Mama, Nuna: Hond en Demi is oma. Er is dus geen moeder maar wel een vader met drie kinderen en een hond. Kinder logica. Wel schattig.

Als iedereen droog en aangekleed is lopen ze blij naar beneden. Ik loop lachend achter ze aan. ''Hey is dat niet Demi's jurkje?'' Vraagt Harry fronzend en hij wijst naar Nuna. ''Ja klopt, maar Nuna moest en zou dit jurkje aan moeten. Ze vond hem zo leuk!'' Zeg ik en Harry schiet in de lach. ''Jullie boffen maar met Lisa!'' Zegt hij lachend. Ik kijk op de klok en zie dat het tijd is om te gaan. Ik pak mijn tas en doe mijn spulletjes in. ''Ik ga!'' Roep ik en ik pak mijn sleutels. Louis komt de trap af gerend en drukt een lange kus op mijn voorhoofd. ''Succes meissie! Ik ben trots op je!'' Zegt hij lief en ik glimlach en pak mijn fiets. Het is niet ver gelukkig. Ik fiets heerlijk in het zonnetje naar de studio. Oh my god! De fans staan voor de deur van de studio. Die wisten dit al natuurlijk! Omfg. Shit hoe ga ik binnenkomen? Ik stop met fietsen en verberg me in een zijstraatje en bel Paul op die in de studio zit. ''Hey euhh het staat een beetje vol...'' Zeg ik droog. ''Ja weet ik! Waar ben je ik kom je ophalen!'' Zegt Paul en ik glimlach. ''Ehh in een zijstraatje ofzo...'' Zeg ik droog. Ik leg uit waar ik ongeveer ben en binnen no-time staat Paul voor mijn neus. ''Hey!'' Zeg ik blij. Paul grijnst. ''Vrolijkerd!'' Zegt hij lachend. ''Dat is geen woord!'' Zeg ik lachend en ik huppel vrolijk met hem mee richting de massa fans. ''Mag ik nog even foto's maken enzo?'' Vraag ik en Paul knikt. Ik zet mijn zonnebril op. Zon je doet me pijn aan mijn ogen. Maar toch niks kan mijn dag verpesten ook de zon niet. Ik zie allemaal paparazzi die me als eerste ziet de op me af rennen. ''Niet te veel zeggen..'' Zegt Paul nog snel. ''Lisa hoe voel je je?'' ''Ben je al weer beter?'' ''Je ziet er blij uit!'' ''Wat ga je zometeen doen?'' ''ga je een album opnemen?'' Allemaal vragen worden naar mijn hoofd geslingerd. ''Ik voel me prima! Nee nog niet helemaal beter. Bijna wel. Gelukkig ik ben mijn bed wel een beetje zat nu.... Ik ben ook blij. Ik voel me sinds tijden weer super goed, zonnetje erbij. Heerlijk! Wat ik zo ga doen? Liedjes schrijven en maybe opnemen. Is nog niet zeker. Super veel zin in. En ja dat is voor mijn eerste album!'' Zeg ik blij. Alle vragen in een keer beantwoord. Goed he! Ik maak foto's met fans en zet handtekeningen. Veel mensen zeggen hoe blij ze wel niet zijn dat ik er weer ben of dat ik eindelijk een album ga opnemen. Ik glimlach breed en zwaai nog een keer en loop dan met Paul mee naar binnen. 

@Lisa_Tomlinson: Finally happy again since a while! Sunshine will help! Today writing. #Exciting! X :)

@Lisa_Tomlinson: Nice to meet you guys! Love you all! Thanks for all the support last weeks! X :)

@Louis_Tomlinson: Have fun today baby! Love ya! X :)

Ik glimlach breed. Ik geef iedereen een hand en we beginnen met schrijven.

*Louis' POV*

Ik glimlach als ik foto's van Lisa met fans voorbij zien komen op Twitter. Ik zie haar tweets en kan het niet laten om te reageren. Ze is zo blij dat ze eindelijk haar eerste album gaat opnemen. ''Dude waarom huil je?'' Vraagt Zayn droog en ik merk dat er een traan is ontsnapt. ''Niks... Kleine meisjes worden groot.'' Zeg ik zacht.

—-

New chapter! Het duurde even. (Voor mijn gevoel...) Maar er is wel wat! Ik heb het gewoon druk. Deze week had ik elke dag een cito. Vandaag was de laatste en morgen ga ik naar Artis met de klas. Super veel zin in! Daarna 2 weken vakantie dus heel veel tijd om te schrijven! Sorry ik heb zo veel inspiratie voor mijn nieuwe boek en daarmee bezig gegaan. (6 hoofdstukken extra zijn er al klaar) Dat ik andere boeken vergat. Sorry! Voorlopig heb ik genoeg vooruit geschreven voor Roommates dat ik me voorlopig kan storten op Daddy's Girl en We Are Twins!

Sorry hier voor maar het word beter!

Het ligt ook een beetje aan dat ik inspiratie loos ben. Dus ideetjes zijn altijd welkom!

Lots of love! XX

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu