32.

1.6K 87 4
                                    

*Lisa's POV*

Ik trek mijn kleding uit. Naja mijn shirt en kijk naar mijn arm. Ik wil net een doekje pakken om de schoon te maken als er op de deur word geklopt. ''Lies?'' Hoor ik Louis' bezorgde stem. ''S-sorry pap....'' Snik ik zachtjes. ''Lisa je moet geen sorry zeggen als ik niet weet waarvoor!'' Zegt Louis lief door de deur heen en ik doe voorzichtig de deur open. ''Lies... Vertel me alsjeblieft wat er wel gebeurd is!'' Zegt Louis lief. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en laat mijn gebroken scherm zien. ''Wat is daar zo erg aan? Wat heeft dat te maken met je hoofd en OH MY GOD JE ARM!'' Roept Louis en ik kijk naar de grond. ''Chayenne had mijn nummer op Twitter gezet ik werd plat gebeld, ik vond het zo irritant. Uit frustratie heb ik mijn mobiel in het rond geslingerd en daarna naar Chayenne gegaan en van daar raad je het denk ik al... Sorry papa! Het spijt me zo.... Ik doe het echt niet meer!'' Zeg ik snel.

*Louis' POV*

Ik zucht en kijk naar Lisa's arm. ''Lisa...'' Ik zucht weer. ''Je moet je leren beheersen. Vanmiddag viel je haar ook al aan! Je kan ook gewoon naar een van ons toekomen met het probleem. Dan hedden we gewoon simpel een nieuw nummer voor je genomen en Chayenne aangepakt op een andere manier!'' Zeg ik en Lisa knikt en kijkt me verdrietig aan. ''Ik zei toch sorry!'' Zegt ze zacht. ''Ja Lisa dat hoorde ik, maar dat moet je niet tegen mij zeggen maar ook tegen Chayenne. Ik weet dat het een naaistreek is die ze heeft uitgehaald. Twee zelfs, maar je moet je niet laten kennen. Dan gaat zij alleen maar door om je te treiteren. Let maar eens op! Als je je er niks van aantrekt dat Chayenne en Dani samen zijn vind ze het ook niet meer leuk om te doen!'' Zeg ik en Lisa knikt. ''We gaan nu eerst je arm en hoofd schoonmaken, daarna eten. Morgen als je je goed voelt wil ik dat je met Chayenne gaat praten. Ik blijf erbij zodat het niet uit de hand loopt. Ik kan het ook niet daarbij laten Lisa, het spijt me maar als je weer beter bent en naar school gaat heb je twee weken huisarrest!'' Zeg ik en Lisa kijkt me met grote ogen aan. ''Maar pap! Dat kan je niet maken!'' Zegt ze en ik pak de verbanddoos. ''Oh zeker wel...'' Zeg ik en ik zet laat Lisa plaats nemen op de wc deksel en verzorg haar wond terwijl ze aan het protesteren is. ''Zo nu dat gedaan is kan je een schoon shirt pakken want deze is vies, daarna kom je beneden eten. Oke?'' Vraag ik en Lisa knikt pissig.

Ik plof zuchtend neer op de bank. ''Pubers...'' Mompel ik en ik hoor Chinouk grinniken.''Wacht maar! Als Nuna puber is zal je hetzelfde zeggen!'' Zeg ik lachend en ze schiet ook in de lach. ''Dat zal wel! Ze is nu al irritant in haar peuter pubertijd!'' Zegt ze lachend. ''Matthew en Demi ook... Ik heb er 3!'' Zeg ik zuchtend. ''Wanneer komt Roos terug eigenlijk?'' Vraagt Harry ineens. ''Over een week en twee dagen!'' Zeg ik. Rose is voor een paar maanden uitgezonden om dokter te zijn ergens in een ander land. Amerika geloof ik ofzo. ''Wat was er met Lisa en wat is het gevolg?'' Vraagt Zayn nieuwschierig. ''Chayenne had Lisa's nummer getweet dus ze werd plat gebeld. Dus ze had haar mobiel in de rondte geslingerd en nu is het scherm kapot. Hij doet het nog wel maar als ze hem aan zet word ze nogsteeds non stop gebeld door fans. Toen ze een rondje ging wandelen ging ze naar Chayenne en nu hebben ze dus gevochten. Ze heeft een wond boven op haar hoofd en haar arm ligt open... Ik heb haar gezegd dat ik het er niet hierbij laat en dat ik wil dat ze morgen met Chayenne gaat praten en zodra ze beter is en weer naar school gaat twee weken huisarrest heeft. Elke keer weer komt ze er onderuit nu ben ik het zat..." Zeg ik met een zucht.

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu