*Lisa's POV*
Wat een drama! Matthew moest foto's maken. Hij was niet stil te krijgen. We zitten nu in de wachtkamer te wachten op de uitslag van de foto's. Het is vrijwel zeker dat het gebroken is. Misschien willen ze zelfs een operatie ondergaan. Wat bijna niet bij kleine kinderen word gedaan, maar Matthews hele arm staat scheef. Arme jongen. De dokter komt aangelopen. We lopen achter de dokter aan naar zijn kamertje. ''Nou we hebben naar de foto's gekeken. En zoals we al zeiden: Het is sowieso gebroken, maar Matthew is zo hard gevallen. Het is niet op één plek maar twee plekken. Er moet dus geopereerd worden. Aangezien Matthew nog klein is zal hij alleen maar meer pijn hebben als we enkel gips er omheen doen. Omdat we niet te lang willen wachten met opereren vanwege de pijn die Matthew heeft zal de operatie deze middag nog plaats vinden.'' Zegt de dokter. Ik slik en kijk naar de plekken die de dokter aanwijst op de foto's. ''Als dat het beste voor Matthew is en hij er minder pijn van zal krijgen moet dat dan maar!'' Zegt Louis met een zucht. ''Het is een dagopname dus vanavond zullen jullie hem weer mee naar huis mogen nemen als alles oke is. Ik zal jullie naar de kamer brengen!'' Zegt de dokter en we knikken.
Liam is zo lief geweest om een tas met spullen te brengen. Het is misschien voor een middag maar Louis en ik hebben wel afleiding nodig tijdens het wachten. Matthew heeft ook een pyjama nodig voor na de operatie. Ik heb het wel met hem te doen. Hij snapt voor de helft niet wat er allemaal gebeurd... Louis heeft gezegd dat hij niet wilt dat Rosa komt. Het klinkt hard, maar ik snap hem wel. Al helemaal na vanochtend....
Ik zit alleen op Matthews kamer. Louis is met Matthew mee naar de O.K. Hij mag bij Matthew blijven tot hij slaapt. Louis zag er trouwens wel grappig uit in die kleding die hij aan moest. Louis komt zuchtend de kamer in gelopen en hij ploft naast me neer op een stoel. ''Het was werkelijk een hel, Lies! Hij bleef maar spartelen! Hij gilde de longen uit zijn lijf... Ik heb het met hem te doen Lies...'' Zegt Louis zacht en er rolt een traan over zijn wang. Ik bijt op mijn lip en omhels hem snel.
Ik word wakker geschud door een dokter en kijk op. ''Matthew is klaar. Alles is goed gegaan.'' Zegt de dokter tegen Louis en mij. ''Meneer u mag bij hem kijken in de uitslaap kamer. Het spijt me maar u moet even hier blijven. Matthew komt zo weer hier!'' Zegt de dokter. We knikken. Louis drukt nog snel een kus op mijn voorhoofd en dan loopt hij achter de dokter aan naar de uitslaapkamer... Ik zucht en kijk wat op Twitter.
''Lisa!'' Zegt Matthew zacht als hij in zijn bed de kamer in komt gerold. Ik glimlach en omhels hem voorzichtig. ''Hey Mattie!'' Zeg ik zacht en Louis glimlacht. ''Ik bel Liam even, zeggen dat alles oke is gegaan!"' Zegt Louis en ik knik. Matthew ziet er duf en moe uit. ''Kijk!'' Zegt Matthew en hij heft trots zijn gegipste arm omhoog. Dinosauriër gips. Ik glim;ach. ''Wauw wat mooi!'' Zeg ik en hij glimlacht zwakjes. ''Cool he!'' Zegt hij zacht en ik knik. Hij legt zijn hoofd neer en valt weer in slaap. Arme jongen...
We mogen ein-de-lijk naar huis. Ik ben super moe. Louis al helemaal dat zie je zo. ''Moet ik hem dragen?'' Vraag ik zacht aan Louis en hij knikt voorzichtig. Zijn ogen vallen net niet dicht. ''Graag. Als je wilt!'' Zegt Louis slaperig en ik til Matthew voorzichtig op. Hij is ook moe dus daar heb ik ook geen last van... Ik hoop dat we veilig aankomen thuis. Louis is zo moe. Ben bang dat hij in slaap valt achter het stuur. Hopen van niet! Ik ga weer bij Matthew achterin zitten en Louis rijd naar huis.
Veilig thuis aangekomen zit iedereen op de bank. Ze willen blij roepen maar ik leg snel een vinger op mijn mond en knik naar Matthew in mijn arm. Ze knikken snel. ''Ik ga naar bed...'' Mompelt Louis en ik knik. Ik loop nog even met Matthew de woonkamer in. ''Hoe is het gegaan?'' Fluistert Harry. ''Geweldig...'' Mompel ik sarcastisch. ''Gillen, spartelen en krijsen. Louis zei dat het een ramp was om hem onder narcose te krijgen...'' Zeg ik zuchtend. ''Aww... Arm kind!'' Zegt Danielle zacht. ''Ik leg hem even in bed...'' Fluister ik en ik loop naar boven. Ik loop naar Rosa en Louis' kamer en zie Louis slapen. Ik leg Matthew er voorzichtig naast en glimlach. Wat super schattig! Ik maak nog snel een foto en ga dan ook zelf naar bed. Eten doe ik morgen wel!
—-
Nieuw hoofdstuk! Ik hoop dat jullie allemaal een fijne koningsdag hadden/hebben! Ik wel ik was naar de kermis! Whoohoo!
En nog maals: Super super super bedankt voor de 10K! En dat allemaal dankzij jullie! Heb geen woorden. Ik kan niet beschrijven in woorden hoe blij ik hiermee ben! Super tof!
Lots of love!
JE LEEST
Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.
FanfictionIk ben Lisa. Lisa Tomlinson. Zoals jullie waarschijnlijk al wisten. Ik ben 15 jaar. Ik ben goed in zingen, tekenen, dansen en piano spelen. Ik heb ook samen met mijn vader en de andere jongens een paar liedjes opgenomen. Ik heb nog steeds een relati...