*Dani's POV*
''Meneer Malik wat moet dit voorstellen?'' Vraagt de rechter pissig en ik zucht. ''Ik kom Lisa terug halen!'' Zeg ik en de rechter lacht. ''Hoe wil jij dat gaan doen jochie? Er zijn genoeg redenen dat Lisa beter af is bij haar biologische ouders!'' Zegt de rechter met een bespottelijk lachje. ''Beter af? Beter af? Bij Louis was Lisa tenminste gezond! Bij Louis had ze tenminste de tijd van haar leven! Bij Louis kon ze aan haar toekomst werken. BIJ LOUIS AT ZE NOG! TOEN ZE BIJ LOUIS WAS LAG ZE TOEN IN HET ZIEKENHUIS?'' Halverwegen hield ik het niet en moest ik wel gaan schreuwen. Ik haal een paar keer diep adem. ''U heeft Lisa gezien voordat ze weg ging toch? Wilt u haar nu even zien? Hoe ze er aan toe is? Oh wacht dat kan niet want ze ligt in het verdomme ziekenhuis!'' Raas ik boos en iedereen kijkt me onbegrijpelijk aan. ''Sorry maar dat geloof ik niet!'' Zegt de rechter droog. ''Bel haar ouders maar! Bel het ziekenhuis maar! Doe dat maar!'' Zeg ik boos. ''Oke!'' Zegt de rechter met een je-bluft blik. Hij fluisterd wat en er word hem een telefoon gegeven. Ik sta nog steeds in de deur opening maar oke. De rechter hangt op en kijkt me vernietigend aan. ''En wie heeft hier gelijk? De gene die erbij was of niet?'' Vraag ik eigenwijs. ''Jij! Maar dat zegt niks!'' Zegt hij eigenwijs terug. ''Nee joh de gezondheid boeit inderdaad geen ene fuck! Het boeit geen ene fuck of iemand gelukkig is! Het boeit geen ene fuck of Lisa dood gaat bij degene die ze niet mag en er alleen zijn met het ontbijt. JOU BOEIT GEEN ENE FUCK!'' Raas ik woedend ik draai me om en loop boos de zaal uit en ga buiten tegen de muur zitten. Ik trek mijn benen op en zet mijn handen in mijn haren. De tranen rollen over mijn wangen.
*Louis' POV*
Oke what the actual fuck is just happened? Ik kijk naar Zayn die met zijn mond open zit. ''Holy fuck dat was... Mijn zoon!'' Zegt Zayn trots en ik grinnik. Sukkel is het ook... Nu is het moment van de waarheid.
Oke ik ben Dani voor eeuwig dankbaar. VOOR FACKING EEUWIG! Ik sla mijn armen om mijn moeder heen en de tranen rollen over mijn wangen. Het zal niet lang duren totdat ik haar weer in mijn armen heb. We lopen naar buiten en ik zie Dani snikkend tegen de muur op de grond zitten. ''Dani gast ik ben je voor eeuwig dankbaar!'' Zeg ik en hij kijkt op. ''En?'' Vraagt hij. ''We hebben gewonnen!'' Zeg ik en Dani springt op en kijkt me ongelovig aan. ''Echt?'' Vraagt hij en ik knik. ''Wat zei je nou over het ziekenhuis?'' Vraag ik en Dani gaat naast me in de auto zitten. Zijn fiets halen we later wel op. ''Ze zag er al super slecht uit en was zo dun als een haartje bij elk kleine stootje viel ze al bijna. Ik denk dat ze daarom flauwgevallen was. Nu is ze in het ziekenhuis maar heb er niks meer over gehoord.'' Zegt Dani en ik knik. ''Dat word dus naar het ziekenhuis?'' Vraagt Zayn die aan het stuur zit. ''Jups!'' Zeg ik zacht en ik kijk naar buiten.
Ik loop naar de balie. ''Lisa Toml- Smith!'' Verbeter ik mezelf kan niet wachten tot dat ze van die vreselijke naam af is. Geef nou toe Tomlinson klinkt 100x beter! ''Derde etage kamer 347!'' Zegt de vrouw bij de balie ik knik en loop naar de lift. Ik ga snel opzoek naar Lisa's kamer. Als ik hem gevonden heb hou ik de deurklink vast. De beelden van Lisa in het ziekenhuis na het gebeuren met Eleanor zie ik weer voor me. Ah joh wat maak ik me bang. Ik open de deur en loop naar het bed dat er staat. Ik zie Lisa om kijken en haar ogen worden groot. Ze kijkt me aan in mijn ogen. Haar ogen staan ongelovig en gelukkig tegelijk. ''PAPA!'' Gilt ze. Ik glimlach en sla mijn armen strak om Lisa heen. ''Auw..'' Piept ze zacht. Wow ze is echt dun. Je kan alles voelen zitten. "Sorry..." Zeg ik zacht. Ik ga op haar bed zitten en pak haar hand. "Wat doen jullie hier? Krijg jullie geen problemen?" Vraagt Lisa moe en ik schud mijn hoofd. "Nee hoor! Dankzij Dani hebben wij de rechtszaak gewonnen." Zeg ik en Lisa kijkt me aan met vermoeide maar toch met oplichtende ogen. "Echt waar?" Vraag ze ongelovig en ik knik. "Dus geen vies eten meer maar gewoon weer pizza en taco's. En ook geen lelijke kleding van vieze stofjes meer maar gewoon mijn joggingbroek en crop tops?" Vraagt ze blij en ik knik. Er komt een dokter binnen die schrikt. "Nee het is niet te druk!" Zegt Lisa snel waardoor ik moet grinniken. "Lisa je ziet er super moe uit!" Zegt de dokter en ze knikt. "Ja maar..." " Lisa ga nou maar even slapen! Misschien voel je je dan beter!" Zeg ik zacht en Lisa knikt. Ze gaat liggen. Ze blijft me aankijken. "Ik ga niet weg liefje!" Zeg ik zacht en ik zie de angst in haar ogen wegtrekken. Ik glimlach zwak en zie dat ze in slaap valt.
---
Yay nieuw chapter! Lisa is back bij Louis! Jeeeej!
Lots of love! x
JE LEEST
Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.
FanfictionIk ben Lisa. Lisa Tomlinson. Zoals jullie waarschijnlijk al wisten. Ik ben 15 jaar. Ik ben goed in zingen, tekenen, dansen en piano spelen. Ik heb ook samen met mijn vader en de andere jongens een paar liedjes opgenomen. Ik heb nog steeds een relati...