08.

2K 80 14
                                    

*Zayns POV didn't see that coming eah!*

De tranen stromen over mijn wangen. Ik wil hem niet kwijt. Hij is mijn beste vriend! ''O-oke dankuwel doeg!'' Zeg ik snel. Lisa kijkt me met verdrietige oogjes aan. ''H-hij heeft net een hartaanval gehad!'' Snik ik zacht. ''M-maar hij leeft nog! Z-ze hebben hem gered, m-maar we mogen een tijdje niet bij hem langs...'' Vertel ik tussen het snikken door. Best fijn die buikpijn van Lisa. Moet je nagaan hoe erg ze naar elkaar toe gegroeit zijn de afgelopen jaren. Ze voelen het gewoon als er iets is met een van beide. Naja Lisa dan. 

*Lisa's POV*

Ik wist het! Ik wist het! Ik kan niet stoppen met huilen. Rosa ook niet. Ik wil papa niet kwijt. Ik wil niet dat mijn nachtmerrie waar word! Ik wil papa! En wel nu! ''Maar Lisa hij is niet dood!'' Fluisterd Liam in mijn oor die nog het rustigst van ons allen is en hij wrijft over mijn rug. ''M-maar ik w-wil papa! H-hij m-mag niet d-dood!'' Piep ik en Liam trekt me tegen zich aan. ''Alles komt goed Lies.'' Fluisterd Liam. ''Hij gaat niet dood!'' Fluisterd Harry lief. ''Nee want dat was ie al!'' Roep ik boos en ik draai me om en ga naar mijn kamer en kruip zo ver mogelijk onder de dekens. 

*De volgende dag*

Ik word wakker en merk dat Dee al uit bed is. Ik strompel naar beneden en iedereen zit op de bank. Ik loop naar de keuken maak wat eten, pak wat drinken en ga op het keukenblad zitten en begin te eten en te drinken. Even alleen voor mezelf. Niall komt de keuken in en deukt in de koelkast. ''Nog goed geslapen de rest van de nacht. ''Euh ja prima!'' Mompel ik droog en ik zucht. Niall komt naast me zitten en kijkt me lief aan. ''Ik weet het Lies, ik weet het. Het is zwaar!'' Zegt Niall lief en we knuffelen even.

''Dankje Ni dat was even nodig!'' Zeg ik met een glimlachje als Niall en ik dik een uur op het aanrecht hebben lopen lullen over van alles en nog wat. ''Geen probleem! Je kan altijd komen he!'' Zegt Niall terwijl we naar de bank lopen en gaan zitten. ''Ja dat weet ik!'' Zeg ik zacht en ik glimlach. ''Wat weet je?'' Vraagt Zayn nieuwschierig. ''Dat je haar niet goed zit!'' Zeg ik en Zayn grijpt naar zijn haar. ''Wat?'' Vraagt Zayn en hij rent naar boven. Ik grinnik en geef Niall een high five. 

*4 dagen laterrr*

Scheikunde. Zoooo saaaai. Ik ben wat met Dani aan het lullen. (dirty mindedd) Al die starende gezichten. Dat is al zo sinds ik drie dagen geleden weer naar school ging... Het laat me ongemakkelijk voelen! "Heb ik iets van je aan ofzo?" Sis ik naar Thomas die aan de andere kant van het gangpad zit. "Lisa stil!" Sist mevrouw Kramer en ik frons. "Ja je broek!" Sist Thomas terug. "Hou je-" "Lisa waag het!" Zegt mevrouw Kramer die ineens voor mijn neus staat. "Maar-" "Lisa nee!" Zegt mevrouw Kramer. "Jezus ik ben er helemaal klaar mee! Iedereen die me aanstaart... Flikker toch op met die lelijke kut koppen!" Roep ik boos en ik pak mijn tas en storm de klas uit. Ik storm naar mijn fiets. Het regent maar ik heb mijn jas niet gepakt en het regent vet hard. Ik fiets zo snel als ik kan naar het ziekenhuis. Ik mag eigenlijk niet alleen maar ik wil Louis gewoon even zien. Ik ren helemaal doorweekt de trappen op en kom in de gang naar Louis Julia tegen. Louis' dokter. "Lisa wat doe jij hier? Je bent helemaal doorweekt!" Zegt Julia bezorgd. "Ik wil papa gewoon even zien. Dat komt wel goed ik red me wel!" Zeg ik en ik wil naar Louis lopen maar Julia houd me tegen. "Ik kom zo even thee brengen!" Zegt Julia lief en ik glimlach zacht.

Ik loop twijfelend Louis' kamer in en zie Harry en Chinouk zitten die zich omdraaien. Shit ze mogen me niet zo zien. Ik ben doorweekt, nat en de tranen stromen over mijn wangen. "Lisa?" Vraagt Harry en ik slik. "Please zeg het niet tegen mama ik... Ik wou gewoon ev-" "Lisa rustig het is oke, maar waarom ben je niet op school?" Zegt Chinouk en ik slik. "Nou al die starende mensen in de klas al drie dagen lang. Ik... Ik kon het niet meer! Ik wou gewoon even papa zien!" Zeg ik en de tranen blijven rollen. Chinouk en Harry trekken me in een knuffel. "Lisa ik heb thee voor je!" Hoor ik Julia lief zeggen en ik wurg me uit de knuffel en neem de thee aan. "Dankjewel Julia!" Zeg ik glimlachend en ik ga zitten. Ik kijk naar Louis zijn borstkas die op een neer gaat. Gelukkig wel... Ik trek mijn benen op en blijf voor me uit kijken. Ik word gebeld en schrik op. Zaynie ik neem op en hoor een zucht van opluchting. "Lisa waar ben je? School belde dat je weg was gelopen!" Zegt Zayn. "Ik moest even weg van die l-" "Lelijke kut koppen!" Maakt Zayn me grinnikend af. "Ja die ja, maar ik ben bij papa. Ik ben gewoon veilig!" Zeg ik rustig. "Wat?! Gelukkig ben je veilig! Ik ga je moeder even bellen die is je aan het zoeken! Bye!" Zegt Zayn en hij hangt op.

Ik mag met Harry en Chinouk mee met de auto. Dan gaat mijn fiets in de achterbak. Naja ik MOET mee met de auto. Chinouk is bang dat ik anders ziek word van de kou en de regen omdat ik geen jas heb. En ja Harry had niet veel te zeggen... Na nog wat gepraat staat Harry op. "We moesten maar weer eens gaan!" Zegt Harry en ik knik en sta op. Ik loop achter ze aan en geef mijn lege theekopje af bij de balie. Harry doet mijn fiets in de kofferbak. Ik ga alvast zitten en zucht. "Wat is er meissie?" Vraagt Chinouk lief en ze kijkt achterom aangezien ze voorin zit. "Niks..." Zucht ik en ik kijk snel naar buiten. "Jawel er is wel wat!" Zegt Chinouk. Ik weet dat ze niet van plan is om op te geven... "Gewoon... Al die mensen op school die me aanstaren en zielig aankijken! Dat help ook niet echt!" Zeg ik en er rolt een traan over mijn wang. "Het komt wel goed meis! Ik zal er met je va- moeder over praten!" Zegt ze lief en ik glimlach. "Olaa!" Zegt Harry die op de bijrijdersstoel ploft. Dat zei Louis altijd. "Oh sorry!" Zegt Harry snel en ik schud mijn hoofd dat het goed is en hij start de auto.

Als we thuis komen springt Rosa me om de hals. "Lisa ik dacht dat je weg was!" Zegt ze en ik slik en sla mijn armen ook om haar heen. "Nee mam dat was ik niet!" Zeg ik en ik laat los en ga naast Zayn op de bank zitten. Ik ben nogsteeds doorweekt en koud maar oke. "He kleine!" Zegt Zayn grinnikend en ik geef hem een boze blik. "Nou zeg t was maar een grapje hoor! Hoe kom je zo nat?" Zegt Zayn en ik zucht. "Sorry..." Mompel ik en Zayn trekt me tegen zich aan en ik verstop mijn hoofd in zijn borst en laat mijn tranen gaan. "Wat hebben die lelijke kut hoofden gedaan?" Vraagt Zayn grinnikend. "Niet grappig Zayn,  niet grappig!" Zeg ik en toch moet ik ook grinniken het klinkt eigenlijk zo dom... "Ze kijken me elke dag opnieuw zo eng aan alsof ik iets van ze aanheb. Ik word er gek van ik kan daar gewoon niet tegen. Trouwens het helpt ook niet echt al die zielige hoofden. Vandaag was ik het zat en kreeg ik ruzie met Thomas en mevrouw Kramer en ben ik weggegaan. Ik ben door de regen  zonder jas naar papa gegaan waar Harry en Chinouk ook waren!" Leg ik uit en Zayn knikt en maakt een instemmend geluidje. "Ik snap het wel! Het is ook niet niks maar er continu mee geconfronteerd mee worden op school is niet leuk. Vooral als je naar school gaat voor afleiding!" Zegt Zayn lief en ik knik. "Ga snel douchen je voelt ijskoud aan!" Zegt Zayn lief en ik knik en loop naar boven.

Ik heb volgensmij echt heel lang onder de douche gestaan! Ik heb maar gewoon simpel mijn jogging broek aangedaan en loop naar beneden en plof op de bank.  "He lekker gedouched? " Vraagt Rosa lief en ik knik. "Ja hoor! " Zeg ik zacht en ik zucht. 

---
Wauw raar einde van het hoofdstukje maar oké. Ik heb btw een vet leuk toetsenbord op mijn mobiel.  Het is chocola en het geeft ook de typsnelheid aan.  Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de app moeten het even zeggen! Het is wel voor Samsung....  Maar oké hope ya like it. Asap  een nieuw chapter! Ly  y'all!

Xxx

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu