38.

1.4K 86 13
                                    

*Lisa's POV 2 weken later*

Ik zit opgerold op mijn bed. De tranen rollen over mijn wangen. Louis en Rosa hebben alleen maar ruzie. Letterlijk. Iedere dag weer. Ik ben het zat. Matthew en Demi zijn er ook de dupe van. Matthew zit nogsteeds met zijn arm in het gips. Zayn komt de kamer in en gaat naast me op bed zitten. "Lisa? Huil je?" Vraagt hij zacht en hij slaat zijn armen om me heen. "N-nee, i-ik doe e-en f-fontein na!" Snik ik sarcastisch. Zayn grinnikt en slaat zijn armen om me heen. "Wat is er aan de hand?" Vraagt hij zacht en ik zucht. "Papa en mama... Ze maken alleen maar ruzie en Matt en Deem zijn er de dupe van!" Zeg ik en ik barst weer in tranen uit. "Ik weet het... Ik weet het. Elke dag klapperen de deuren... T komt wel goed. Louis zit gewoon in een lastige tijd met Modest e-" "Daar ligt het niet aan! Zie je jij geeft papa ook al overal de schuld van!" Zeg ik boos en ik stuur hem de kamer uit. "Lisa Komop... Zo bedoelde ik het niet! Je liet me niet uitpraten!" Zegt Zayn en ik zucht. Ik doe de deur open en loop langs Zayn naar beneden en zie Matthew en Demi tv kijken. Dat doen ze veel afgelopen 2 weken. Aloewel we zijn veel op stap geweest met Louis wat elke keer super gezellig was. Louis komt chagerijnig de kamer in en kijkt me aan. "Heb je gehuild lieverd?" Vraagt hij bezorgd en hij komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. Ik begraaf mijn hoofd in zijn borst en de tranen rollen over mijn wangen. Naja zo ver ze niet opgevangen worden door Louis' shirt... "Vertel op meis, wat is er aan de hand?" Vraagt Louis lief en hij drukt een kus op mijn hoofd. "Slijmbal." Hoor ik Rosa zeggen en Louis zucht. "Ach hou toch eens op met je gezeik, mens!" Roept Louis terug. "Oh en nu zeik ik? Jij dan! En maar blijven slijmen bij die kinderen en uitstapjes regelen!" Roept Rosa terug. "Ik hou tenminste van mijn kinderen!" Roept Louis boos terug. "Wie zegt dat ik ni-" "DIT DUS! DIT IS ER AAN DE HAND! ZO GAAT HET VERDOMME AL TWEE FACKING WEKEN! MATTHEW, DEMI EN IK ZIJN DE DUPE ERVAN! FLIKKER TOCH EENS OP MET JULLIE KLOTE RUZIES OFZO!" Gil ik en iedereen kijkt me met open monden aan. Ja alle anderen zaten op de bank. Ik loop snel terug naar mijn kamer en kruip ver onder de dekens.  "Lisa wil je die deur open doen alsjeblieft? " Vraagt Chinouk. Ik weet zeker dat alle andere er ook bij zijn. "Niet voordat Papa en Rosa zijn gestopt met ruziën! " Zeg ik boos. "Oh Louis is wel je vader maar ik ben niet j-" "Hou je kop nou eens en ga weg. Dit is precies wat ze bedoeld en ik geef haar gelijk!" Hoor ik Louis boos zeggen. "Klopt papa gedraagt zich tenminste als een vader en laat liefde zien in tegendeel tot jou!" Zeg ik boos. "Wat als jullie even weg gaan en we het op een meiden babbeltje houden?" Vraagt Danielle. Ik hoor gezucht en gesteun en dan gaan de jongens toch weg. Aloewel dat den ik... ''Lisa de jongens zijn weg... Please doe open!'' Zegt Quinta en ik zucht. Ik sta op en loop naar de deur en maak hem open. Kim geeft me gelijk een knuffel en ik zucht weer. We gaan op mijn bed zitten en ik kijk naar mijn handen. ''Het is lief dat je zo om je broertje en zusje geeft.'' Begint Danielle zacht. ''Maar je had ook iets rustiger kunnen zeggen tegen je ouders dat je niet meer tegen de ruzies op kan...'' Vervolgd ze en ik bijt op mijn lip. ''Misschien kan je met Dani praten... Die heeft dit ook meegemaakt met Zayn en Perrie...'' Zegt Quinta en ik kijk op. ''Wat!? Ben je gek!'' Roep ik uit. Ik ga echt niet met die eikel praten! ''En trouwens het staat nog helemaal niet vast dat papa en mama gaan scheiden!'' Voeg ik er snel aan toe. ''Dani en Lisa zijn exen van elkaar!'' Fluistert Yrza in Quinta's oor en ze knikt. ''Oh... Sorry...'' Zegt ze en ik schud mijn hoofd. ''Is oke...'' Zeg ik snel.

Daar zit ik dan. Ik heb nog even met de meiden gepraat en heb besloten dat ik een afspraak met Dani moet maken om te praten. Over toen Zayn en Perrie zo een ruzie hadden samen. Ik bedoel het staat nog niet vast dat Louis en Rosa gaan scheiden. Toch?

—-

Nieuw hoofdstuk! Ik was dit weekend weer eens verrassend genoeg op de camping. Whoohoo... Zo saai als fuck maar oke. Ik kon dus niet schrijven/uploaden. Sorry volgende keer zal ik het melden. Bij deze: Een nieuw hoofdstukje!

Lots of love!

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu