09.

2K 91 19
                                    

*Lisa's POV 2 weken later*

De deur van het klaslokaal vliegt open.  Waarom moet Paul altijd onder schooltijd komen? "Lisa ga je mee? " Vraagt Paul en ik pak mijn spullen.  "Als je me verteld waarom wil ik best meekomen!" Zeg ik en ik loop achter Paul aan naar de auto. "Dat zul je wel zien!" Zegt Paul blij.  "Is mama ook aangereden. " Zeg ik sarcastisch en Paul schiet in de lach. "Nee hoor!" Zegt Paul lachend en we parkeren voor het ziekenhuis.

We lopen naar binnen en ik zucht.  We gaan naar de derde etage kamer 398. Iedereen zit rond het bed en Louis' hoofd draait om en kijkt me onderzoekend aan. Mijn ogen worden groot. Louis is wakker! Zijn blauwen ogen kijken in de mijne. Het is een week geleden dat ik Louis heb gezien. "Lisa! " Zegt Louis blij en ik ren op hem af en sla mijn armen strak om hem heen.  "Papa!" Snik ik zacht. Eindelijk voel ik de warmte van Louis weer.  Eindelijk kan ik hem weer horen. Eindelijk kan ik hem weer aankijken en voelen.

We hebben de hele middag bij Louis gezeten. Blijkbaar hield iedereen me afgelopen week bij Louis weg omdat hij al wakker was maar niks herinnerde en dat als hij me zou herinneren dat dat fijner voor mij zou zijn. Ik ben zo blij dat ik Naja WE Louis terug hebben! "Heb jij toevallig een pizza in je broekzak zitten? " Fluisterd Louis in mijn oor en hij kijkt me hongerig aan waardoor ik in de lach schiet. "Toevallig wel ja! " Zeg ik lachend. "Oh fijn mag ik hem misschien? " Vraagt Louis en we schieten in de lach. "Wat is er? " Vraagt Zayn. "Nee mag je niet! " Zeg ik lachend en ik sta op en zet een paar stappen naar achter zodat Louis niet meer bij me kan.  "Kom hier kreng! " Zegt Louis lachend en hij puilt.  "Nee! Je mag van het heerlijke ziekenhuis eten genieten! " Zeg ik lachend. "Tover die pizza tevoorschijn kreng! " Zegt Louis lachend. "Nope! " Zeg ik lachend. "wie mag wat niet met een toverende pizza? " Vraagt Niall en ik schiet in de lach. "Papa heeft honger en vroeg of ik toevallig een pizza in mijn zak had.  Toen zei ik ja en toen vroeg papa of ik hem tevoorschijn kon halen en zei ik nee! " Vat ik kort samen. Iedereen schiet in de lach. "Heb je honger schat? " Vraagt Rosa lachend. "Ja! " Zegt Louis grinnikend terug. "Ik zal even wat eten voor je halen! " Zegt Rosa die opstaat en wegloopt.  "Mhhh...  Heerlijk ziekenhuis eten! " Roept Harry plagerig en Louis zucht. "Ik hoop het niet! " Zegt Louis en we beginnen een gesprek met zijn allen.

Als Rosa na een half uur eindelijk weer terug is kijken we met grote ogen naar een grijnzende Rosa. "Roos ik hou zo veel van je dat weet je toch!" Zegt Louis om te slijmend en hij grinnikt. "Ja dat weet ik Lou! " Zegt ze lachend en ze deelt de pizza's uit. 

Ik laat me uitgeput op bed vallen.  Hehe eindelijk weer thuis de heledag in het ziekenhuis gezeten met iedereen. Ik zie dat ik 24 Berichtjes en 13 gemiste oproepen Dee heb. Ik besluit terug te bellen.

Dee: hey Lisa waar was je nou? 

Lisa: In het ziekenhuis bij mijn vader!  Hij is wakker!

Dee: Wat?  Echt omg Lisa ik ben zo blij voor je. Naja voor  iedereen!

Lisa: Ja ik ben okk heel erg blij.  Sorry dat ik eerder niks van me heb laten horen!

Dee: Nee joh ik snap het je was natuurlijk de hele middag met je vader.  Dat is hartstikke logisch!

Lisa: Ja het was super gezellig hij was blijkbaar al de hele week wakker, daarom mocht ik niet naar hem toe want hij herinnerde niks en het was fijner voor mij als hij me pas weer herinnerde weer ofzo!

Dee: Daar hebben ze wel gelijk in. Dan is hij eindelijk wakker dan weet hij niet wie je bent. We weten allebei dat dat je super veel pijn gedaan zou hebben!

Lisa: Ja das waar!  Maar ik ga slapen want ik ben super moe!

Dee: Ja is goed ik ook truste mop!

Lisa: Truste!

Ik hang op en laat me achterover vallen. De deur gaat voorzichtig open en ik laat een kreun van irritatie horen. ''Wie nou weer?'' Vraag ik zuchtend met mijn ogen gesloten. ''Nou zeg!'' Zegt Dani en ik spring overeind. ''Dani!'' Roep ik blij en ik vlieg hem om de hals. ''Hey babe!'' Zegt Dani lief en ik glimlach. ''Hoe gaat het?'' Vraagt Dani lief en we gaan op bed zitten.''Geweldig! Maar ik ben nu wel echt heel erg blauw!'' Zeg ik. ''Blauw?'' Vraagt Dani fronzend en ik facepalm mezelf. ''Wauw zei ik echt blauw? Ik bedoel moe!'' Zeg ik zacht en ik gaap.''Aww!'' Zegt Dani en hij slaat zijn armen om me heen. ''Wat doe je hier eigenlijk nog zo laat?'' Vraag ik zacht. ''Aangezien iedereen hier is zijn ik en Kim maar hier heen gekomen en blijven vannacht hier slapen!'' Zegt Dani glimlachend. ''Echt? Aww dat is zo leuk! Waar is Kim dan?'' Vraag ik en Dani grinnikt.''Die moest poepen die is beneden!'' Zegt hij lachend. ''To much information!'' Zeg ik grinnikend. ''Ja dat vond ik dus ook!'' Zegt Dani en de deur vliegt open en daar staat Kim. ''Kimmie!'' Zeg ik blij en ik geef een knuffel. 

Pfff het is half drie 's nachts. Kim is naar bed en Dani slaapt bij mij. Ik zucht en ga breeduit op bed liggen. Boven de dekens. Ik ben zo moe dat ieder moment mijn ogen kunnen dichtvallen. Dani trekt zijn shirt uit. Ik kijk naar zijn six-pack. Jaja die heeft hij! Hij gaat altijd samen met Zayn sporten dus ja... ''Kun je het zien schat?'' Vraagt Dani lachend en ik kijk blozend weg. Dani komt naast me liggen en ik zucht. ''Je bent echt moe he!'' Zegt Dani en ik knik. Ik voel ineens twee lippen op de mijne. Wow. Eerst schrik ik maar daarna laat ik het gaan. Wow dit is mijn eerste kus. Tuurlijk wel eens op de lippen, maar dat was anders! Dani's tong dringt mijn mond in en ik doe voorzichtig mee. Voor ons beide is het eerste keer. Tenzij Dani.. Nevermind niet aan denken. Vlinders vladderen door mijn buik. We trekken terug en ik bloos. Ik zie dat Dani ook lichtjes bloost en we gaan liggen.

3..

2..

Ik slaap...

---

Tadaaa new chapter! Sorry voor het weinige updaten maar ik heb het druk met school, maar van 10 tot 15 Maart heb ik meer tijd. 10 Maart word ik geopereerd en blijf ik dus de rest van de week lekker thuis dus heb meer tijd om te schrijven! (Later meer uitleg hierover i guess)

Vergeet niet te stemmen en te reageren en check jullie later!

xxx

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu