This is the end... <3
*Lisa's POV*
Ik zit met Louis in de auto naar de locatie waar het feest vanavond word gegeven. Om te kijken of alles goed gaat, of er nog iets bi moet of toch geschrapt moet worden... Louis heeft werkelijk de meest verwende dingen -die je op tv ziet bij die trutjes die gaan huilen omdat ze geen auto krijgen- voor me geregeld. Super lief maar een beetje overdreven. Je word maar een keer 16 Lies. Zegt hij dan. Oke dan als dit hem blij maakt... Ook gaan we even de gastenlijst bekijken. Een lijst van bijna 300 personen maar oke.
@Lisa_Tomlinson: @location. Let's check out how awesome it is!
''Hoe komt Nikki op de lijst? En wie is Danisa? Waarom staat Dani er niet op?'' Vraag ik en Louis fronst. ''Die trust moet eraf en Danisa zijn jij en Dani remember!'' Zegt Louis grijnzend en ik bloos. ''Oh jah...'' Zeg ik droog. We schrappen Nikki van de lijst en nog wat mensen. We lopen nu naar de locatie. Het is al bijna helemaal versierd. Super mooi! Ik schiet in de lach als ik een ijsbeeld zie staan. Oh my god! ''Is ie mooi?'' Vraagt een van de vele gestreste rondrennende kippetjes. Arme mensen. ''Ja super mooi!'' Zeg ik tegen de vrouw en Louis staat ergens te praten met een man en ik kijk door wat er allemaal is. De wc's zijn schoon, de bar is flink gevuld. Je word maar een keer 16 Lies. Van mij mag je je uitleven maar genoeg is genoeg! Zegt Louis dan. Ja dat heeft hij echt gezegd. Er staat super veel eten klaar. Een tafel voor alle cadeautjes. Ik loop door naar de tuin. Super cute met allemaal lichtjes. Een zwembad met rozenblaadjes. Omg dit lijkt zo erg op die sweet sixteens van tv. In de bomen hangen lampionnen die licht geven. Naja nu nog niet maar vanavond wel. Het is zo super groot! Super mooi geregeld. ''En? Goedgekeurd?'' Vraagt Louis blij en ik knik hevig en omhels hem. ''Dankje pap.'' Zeg ik zacht en louis glimlacht. ''Alles voor mijn meissie!'' Zegt hij lief en hij drukt een kus op mijn voorhoofd. ''Kom dan halen we kimmie, Deetje, Pheebs en Dais op want jullie moeten naar Lou!'' Zegt Louis en ik knik. We stappen in de auto en ik pak mijn mobiel.
@Lisa_Tomlinson: It's beautiful! Thanks everybody from the organisation! Can't wait for tomorrow!
We stoppen voor ons huis en Kim komt vrolijk aangerend en springt in de auto. ''En? En? En? En?'' Vraagt ze blij en ik glimlach breed. ''het is super mooi! Het is super groot! En het is gewoon... Buitengewoon super!'' Zeg ik enthousiast. We pikken Dee, Phoebe en Daisy op en dan zet Louis ons af bij Lou. Zij zal ons uiterlijk doen. De jurkjes zijn daar en Lou zal ook bij het feest zijn voor als ik wissel van kleding. Dan moet ook gelijk mijn make-up worden aangepast en... Omg wat een gedoe. Maar het word vast super.
''Ik pik jullie zo weer op! Ik moet nog even terug voor nog wat dingetjes!'' Zegt Louis en hij drukt voor de zoveelste keer een kus op mijn hoofd. ''Is goed pap!'' Zeg ik en Lou komt binnen. ''Lisa! Gefeliciteerd schat!'' Zegt Lou lief en ik omhels haar. ''Dankjewel!'' Zeg ik blij. ''Voel je je al jarig?'' Vraagt Lou en ik knik hevig. ''Ik werd wakker door iedereen die aan het zingen waren. (Wat een vage zin omfg XD) Daarna een heerlijk uitgebreid ontbijtje. Daarna gingen we even hangen en toen voelde ik me nog niet echt jarig maar toen... Toen gingen we naar de feest locatie en toen kwam het!'' Zeg ik blij. ''Is het mooi?'' Vraagt Phoebe blij. ''Ja echt super mooi! Het lijkt echt op zo'n sweet sixteen van tv weetje! Zo mooi en groot!'' Zeg ik enthousiast. ''Ik kan zo niet wachten!'' Roept Dee blij.
Goed we zijn allemaal gedaan. Haar is gedaan. Make-up is gedaan. Jurkjes zijn aan. En de wolkenkrabber. Ehh... Ik bedoel hakken. Jezus Lou heeft torenhoge wolkenkrabber hakken uitgekozen voor ons. We zijn alle 5 ongeveer 58235798 keer op onze smoel gegaan door die dingen maar het gaat al beter. Het is super mooi. Bij ons allemaal. Over een paar uur is het al zo ver. Ik heb er zo een zin in! Ik maak een foto van ons vijf en post hem op instagram en Twitter.
@Lisa_Tomlinson: @louteasdale Thank youuu! <3 It looks perfect as always! <3
Ik geef Lou een knuffel en we lopen naar buiten. We lopen snel naar Louis' auto want in de verte zien we de paparazzi al komen. Ze zijn lekker laat we hebben hier zeker 3 uur gezeten ofzo...
@Lisa_Tomlinson: Damn i forgot my 'It's mah birthday' tweet... So...
@Lisa_Tomlinson: It's mah birthday! Finally 16! Whoohoo!
Ik grinnik om de reacties. Wauw Lisa, just wauw! Allemaal droge reacties en een heleboel felicitaties natuurlijk.
@Lisa_Tolinson: Bc i'm bored and need to wait, it's mah birthday c'mon follow spreeeeeee! <3
''Je verveelt je op je verjaardag, right!'' Zegt Kim lachend. ''Shhh laat me!'' Zeg ik lachend. Ik druk bij random mensen met originele berichtjes op volgen. Ja er zijn niet zo veel originele berichtjes. Het is altijd: Hi i hope you have a great day... blablablabla will you help me with make my day great? Please follow me!
Of zoiets... Irritant dus. Dus de mensen die WEL een origineel iets sturen volg ik meestal. Naja een paar dan... Mensen zijn helemaal blij nu. Wauw. Maar oke... We rijden naar huis en iedereen kijkt ons met open mond aan. ''Jullie zien er geweldig uit!'' Zegt Chinouk blij. ''Dat wisten we al!'' Zegt Kim lachend en iedereen schiet in de lach. ''Jullie zijn mooi!'' Zegt Matthew lief en ik glimlach. ''LISA! HIER!'' Gilt Demi die blij een tekening in mijn handen drukt. Ik glimlach. ''Dankjewel Deem! Die is heel mooi!'' Zeg ik blij. Oke kom op ze is drie ze kan niet anders dan 28 verschillende kleurtjes krassen op een blaadjes en dan zeggen dat het Demi, ik, Mathhew, papa en mama zijn. Wel schattig by the way.
—-
Dit is een deel van HS 42. De rest komt eraan maar dit is al een best lang hoofdstuk en ik ben bang dat jullie afhaken dus volgend hoofdstuk is ECHT het laatste hoofdstuk!
XXX
JE LEEST
Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.
FanfictionIk ben Lisa. Lisa Tomlinson. Zoals jullie waarschijnlijk al wisten. Ik ben 15 jaar. Ik ben goed in zingen, tekenen, dansen en piano spelen. Ik heb ook samen met mijn vader en de andere jongens een paar liedjes opgenomen. Ik heb nog steeds een relati...