Ff tussendoor waar ik jullie even op de hoogte wil late brengen:
#1:
Wow in het eerste deel van dit boek was hoofdstuk 30 het laatste hoofdstuk. Als dat bij dit boek ook zo zou zijn zal het dus zo zijn dat het volgende hoofdstuk de laatste is! Dit is ook waar ik naartoe ga werken. (Denk ik...) Dit betekend NIET dat het volgende hoofdstuk (30) het laatste hoofdstuk is!
Waarom ik naar het einde ga werken is: Ik he geen inspiratie meer! Ja ik heb 1 ding, maar ik weet niet zeker of ik dat wil doen!
Dus: Als jullie tips hebben of nog ideeën hebben laat het weten in de comments of stuur een privé berichtje!
#2:
Ik had jullie verteld over een camping. Oké dat zit dus zo: Ik sta ergens in Nederland op een of andere saaie kut camping. Daar heb je een boet en daar is internet. Als je voor de boet staat en je loopt naar rechts is de eerste caravan van mij (Ja aleen van mij mwhoehahahaha. Nee grapje heb ouders een een zus -_-) En daar heb ik net aan in het hoekje van de camping FUCKING LANGZAAM INTERNET. Dus schrijven in de caravan word het niet.
Eline zet een paar stappen naast je caravan en je bent bij de boet INCLUSIEF INTERNET! Probleem opgelost zou je zeggen toch? Nou het is koud en tja.... Iedereen kijkt je raar aan als je daar de hale dag no-life op je mobiel aan het typen benk. Bovendien heb ik op die camping ook een sociaal leven hoog te houden... Anders is het al helemaal kut daarzo....
Wat wil ik hiermee zeggen? In het weekend kan ik dus minder/niet schrijven. Tot het gevolg: Geen of soms een update in het weekend. Sorry hiervoor.
#3:
@wokkie12 vroeg laatst: Ey bitch doe Q&A want ja ik haat je!
Okay no! That was just a stupid joke people!
Ze vroeg (op een aardige normale manieer zonder het ik haat je bitch gedoe) Hey Eline wil je een Q&A doen want ik heb best veel vragen!
Nou als jullie dat leuk vinden dat ik dat tussendoor even doe.... Dan wil ik dat best doen!
Dus wat te doen:
Laat weten in de reacties (of privé berichtje) :
-Moet ik naar het einde werken of niet?
-ALS ik niet naar het einde moet werken. Waaro niet? Wat moet er sowieso nog gebeuren of het je ideeën WAT er kan gebeuren?
-Is een Q&A een leuk idee voor tussendoor?
-Zo ja: WAT IS JE VRAAG DAN? Hahaha grapje! Wees niet bang om te vragen. Hoeft niet per sé aan mij als je iets aan de personages of iets wil vragen.Wie houd je tegen? Ik niet!
Dus tot zo ver deze update! Vergeet me niet toe te voegen op snapchat. (elinexlienx) Instagram. (elinexlienx & mooiste_zinnen) en twitter. (eline_dreams) En dan zie ik jullie bij het volgende hoofdstuk. Nummer 30!
Love y'all
Lots of love! x
JE LEEST
Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.
FanfictionIk ben Lisa. Lisa Tomlinson. Zoals jullie waarschijnlijk al wisten. Ik ben 15 jaar. Ik ben goed in zingen, tekenen, dansen en piano spelen. Ik heb ook samen met mijn vader en de andere jongens een paar liedjes opgenomen. Ik heb nog steeds een relati...