*Lisa's POV *
Omg het huis is zo groot. Ik stap met grote ogen uit de auto en Louis grinnikt. "Groot?" Vraagt hij en ik knik. Louis opent de deur en ik loop naar binnen. Wow. Ik dump mijn tas onder de kapstok. "Hier is de woonkamer!" Zegt Louis die zijn schoen uittrekt en naar een deur wijst. Ik knik en open de deur. Het is helemaal versierd en... IEDEREEN IS ER! Oh my god. Johanna en Mark samen met Lottie, Fizzy, Phoebe en Daisy. En de rest van mijn vrienden. De jongens en hun meiden. De tranen rollen over mijn wangen. Ik voel twee armen van achteren om me heen geslagen worden en Louis drukt een kus op mijn kruin. "Welkom terug liefje!" Zegt Louis zacht. Ik draai me om en sla mijn armen om Louis heen. Ik laat mijn tranen los. Ik voel meerdere armen erbij komen. Ik heb deze groepsknuffel gemist!
Het is super gezellig. Ik heb iedereen uitgebreid geknuffeld en gepraat met ze. Ik ben zo moe nu. Ik zit bij Louis op schoot en mijn hoofd rust op zijn borst. Louis speelt met mijn haren en is druk in gesprek met Fizzy. Ik voel mijn oogleden zwaar worden en val in slaap.
* Louis ' POV *
Ik merk na een tijdje dat Lisa slaapt. Het is pas vijf uur maar zoals Selma al zei Lisa heeft weinig energie. "Ik leg even Lisa in bed!" Zeg ik tegen Fizzy en ik til Lisa voorzichtig op. Ik bijt op mijn lip. Ze is zo dun en licht. Ik ben bang dat ik haar pijn doe dus loop voorichtig naar boven. Ik leg haar in bed. Terwijl ik dat doe schuift haar mouw omhoog. Mijn ogen worden groot. Ik ga bij Lisa op bed zitten en pak haar arm en schuif haar mouw omhoog. Ik slik. Wat heeft ze zichzelf aangedaan? Lisa draait zich om en ik zucht. Ik loop naar beneden en sleur Dani mee. "Oke hoi?" Zegt Dani en ik slik. "Dani je moet Lisa goed in de gaten houden!" Zeg ik en Dani fronst. "Wow wat?" Vraagt Dani verward. "Lisa... Ik bracht haar net naar bed en haar mouw ging omhoog en..." Leg ik uit en Dani's ogen worden groot. "Nee! Dat meen je niet!" Zegt Dani en ik knik. "Zal ik doen gast!" Zegt Dani en ik glimlach en bedank hem.
~next day~
Lisa komt vrolijk de kamer inwandelen en loopt gelijk naar de keuken. Ze komt terug met een bord met een paar broodjes en ploft naast me neer. Ze heeft een vest aan die haar polsen bedekt. Ik zie dat Dani het ook probeerd en we wisselen blikken. ''Lekker geslapen trouwens?'' Vraag ik snel om de stilte te verbreken. Lisa knikt hevig. ''Jaaa!'' Zegt ze enthousiast en ik glimlach. ''Mooizo!'' Zeg ik lachend. ''Good morning bitchazz!'' Zegt Zayn die als een koning de kamer in komt gelopen. ''Good morning king bitch!'' Antwoord Lisa en ze steekt haar tong uit. ''Wat!?'' Roept Zayn verontwaardigd en Lisa begint met rennen met Zayn op haar hielen.
*Lisa's POV*
Shit man! Normaal kan ik wel een stuk of 100 rondjes door huis rennen maar nu... Na drie rondjes om de tafel ben ik uitgeput. Zayn grijpt me. Gelukkig wel voorzichtig. ''Say it again and you will die!'' Zegt Zayn in ijn oor en ik grinnik. ''Good morning king bitch!'' Zeg ik grinnikend. ''Bjitz?'' Vraagt Nuna die me met een schuin hoofdje aankijkt. ''Nee dat is een grote mensen woord!'' Zeg ik snel. ''Oh...'' Zegt Nuna en ze loopt teleurgesteld weg...
We zitten met zijn allen op de bank. ''Nuna afblijven dat is duur als dat kapot gaat heb je een probleem!'' Zegt Chinouk als Nuna naar een dure vaas probeerd de grijpen op de kast. ''Maar ik wil!'' Zegt Nuna. ''Nee Nuna!'' Zegt Chinouk weer en Nuna gaat protesteren tegen over Chinouk staat en slaat haar armen over elkaar. ''Bjitz!'' Zegt ze. ''Nuna! Wie heeft je dat geleerd?'' Roept Harry boos. ''Nuna wat hadden ik en Lisa gezegd over dat woord?'' Vraagt Zayn snel en Nuna kijkt Zayn verdrietig aan. ''Maar ik ook groot!'' Zegt Nuna. ''Nee ja bent nog geen 15 dus nog niet groot!'' Zeg ik. ''Hebben jullie dat haar geleerd?'' Vraagt Chinouk boos en ik schud snel mijn hoofd. ''Nee! Zayn had me gister na een achtervolging te pakken gekregen. Zayn zei: Zeg het nog een keer en je gaat er aan! Dus ik zei nog een keer dat hij koning ahum was en Nuna heeft dat opgepikt! Maar we hadden al gezegd dat ze het niet mocht zeggen!'' Leg ik snel uit en Chinouk knikt. ''Sorry!'' Zegt Nuna verdrietig. Nuna kan al best goep praten. Ze is ook al bijna drie dus dat mag ook wel... ''Ja en het is zeker alleen een 15 plus woord omdat jij 15 bent hé Tomlinson!'' Zegt Liam lachend. ''Maybe!'' Zeg ik grinnikend en iedereen schiet in de lach.
---
Hey hey! Nieuw chapter! Hope ya like it!
Asap new chaptertjuh!
Lots of love! x
JE LEEST
Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.
FanfictionIk ben Lisa. Lisa Tomlinson. Zoals jullie waarschijnlijk al wisten. Ik ben 15 jaar. Ik ben goed in zingen, tekenen, dansen en piano spelen. Ik heb ook samen met mijn vader en de andere jongens een paar liedjes opgenomen. Ik heb nog steeds een relati...