05.

1.8K 88 6
                                    

*twee weken later Lisa's POV*

Alles is goed tussen papa. Papa en mama zitten in de tuin en ik speel met Matthew en Demi buiten. Het is vroeg en ik moet zometeen naar school maar het is super mooi weer en ik had tijd over dus tja waarom niet? "Lisa ga je naar school straks kom je te laat!" Roept mama door de tuin en ik sta op. "Jaja!" Zeg ik en ik pak mijn tas en spring op de fiets. Op naar school. Whoohoo sarcasme... onderweg kom ik Kim tegen die vrolijk over de avond met Mike verteld.

We zitten bij scheikunde als Paul binnenkomt gelopen. "Goeie dag meneer!" Zegt de lerares verward. Ik grinnik ze kent hem natuurlijk niet. "Lisa kom je?" Vraagt Paul. Ik weet niet waarom maar oke ik pak mijn spullen en loop naar Paul. "Meneer u kunt niet zomaar leerlingen meenemen!" Zegt mevrouw de Bruin en ik grinnik. "Mevrouw ik heb een hele goede reden om Lisa mee te nemen!" Zegt Paul geirriteerd. "Nou zeg maar op dan!" Zegt mevrouw de Bruin boos. "Privé redenen bestaan ook nog! Of u moet nu het nieuws kijken dan weet u genoeg!" Zegt Paul en hij sleurt me mee. "Paul waar gaan we heen wat gaan we doen en wat is er met het nieuws?" Vraag ik en ik ga bij Paul in de auto zitten. "Dat ehh... zul je zo wel zien!" Mompelt Paul. "Paul wat is er je ziet er zo... down uit..." Zeg ik voorzichtig en Paul slikt. "Lisa wacht nou maar af!" Zegt hij zacht en ik zucht.

"Het ziekenhuis?" Vraag ik droog aan Paul en hij stapt uit. We lopen in stilte naar binnen, nemen de lift, lopen een stukje en komen iedereen tegen in een wachtruimte behalve Kim,  dani en Louis? Ik weet dat Kim en Dani op school zijn maar... wtf?  Rosa vliegt me om de hals. "Schatje toch ben blij dat je er bent!" Zegt ze en ik zie dat iedereen huilt.

"Guys wat is er aan de hand?" Vraag ik voorzichtig en Rosa draait zich om om vervolgens geknuffeld te worden door Niall. Zayn komt voor me staan en kijkt me betraand aan. "Lisa..." begint hij zacht en er stromen meer tranen langs zijn wangen. Wat is hier aan de facking hand?
---
Hahha hahahahah cliffhanger! Wat zal er aan de hand zijn? Whoohoo asap een nieuw chapter!

Xxx

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu