007

1.9K 89 27
                                    

Oké dit word een mini update omdat ik mensen aan het huilen heb gemaakt en omdat ik zelf zin heb in een cliffhanger maar het word een mini hoofdstukje.... don't judge be happy....♡
Kijk btw hoe fabulous de naam van dit hoofdstuk is! agent 007. Hahahahha fck cool.♡

---
*Lisa's POV*

Hij is dood. Morsdood al meerdere dagen hoor. Overal zijn er bloemen. Zes mannen tillen een kist.  Wat daar inzit? Papa. Louis Tomlinson. Ik huil alleen maar. Rosa en ik hebben al een speech ding gedaan. We lopen achter de kist aan naar buiten waar Louis naar beneden word gelaten met touwen. Jup hij word begraven... Iedereen huilt. Demi en Matthew weten niet wat er gaande is... Die zijn anderhalf jaar oud. Zonder vader... Ik begin te schreeuwen en te huilen als de mannen het aarde over de kist heen gooien.

Ik schrik wakker. Bezweet en buitenadem. Iedereen zit rondom me op het bed. Ik kijk diep in Zayns bruine ogen. "Lisa wat is er je was aan het gillen, huilen en aan het spartelen! " Zegt Zayn bezorgd. "Ik... Ik... Papa. .. Hij was dood en hij.. Hij werd begraven en..." stotter ik. "Rustig Lisa het is goed kom maar, Louis is niet dood!" Zegt Zayn zacht. Het is half 1 dus we gaan maar weer slapen.

Ik word wakker van een rare buikpijn. Die buikpijn had ik ook rond de tijd dat Louis het ongeluk kreeg vanmiddag. Ik zucht en sluit mijn ogen om weer te gaan...

Wacht.

Wat?

Ff terug....

De buikpijn die ik vanmiddag ook had rond de tijd van Louis' ongeluk?

FUCK!

SHIT!

NEE!

Ik spring op en ren naar de gang en gil. Ik gil zo hard ik kan.

"MAMA! ZAYN! NIALL! CHINOUK! IEMAND? HELP?!" Gil ik hysterisch en iedereen komt aangerend. "Lisa doe normaal wat is er?" Vraagt Rosa die haar armen om me heen slaat. "P-papa er is iets met papa!" Gil ik huilend. "Lisa er is niks!" Zegt Niall zacht. "Jawel! Ik had vanmiddag buikpijn rond de tijd dat papa dat stomme ongeluk kreeg die pijn heb ik nu weer!" Zeg ik snikken en Zayn rent naar zijn kamer en pakt zijn mobiel. "Hallo u spreekt met Zayn Malik ehh... misschien een gekke vraag maar hoe gaat het met Louis Tomlinson? Zijn dochter is in paniek en ik wil haar graag gerust stellen!" Zegt Zayn snel en we kijken allemaal hoopvol naar Zayn.
---
Hahhahahahahhahaha hahahha
Ik hou wel van jullie hoor! Ondanks deze zoveelste cliffhanger voor vandaag hou ik wel van jullie!
Asap new chapter!
Xxx

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu