Dankwoord.

1.6K 72 14
                                    

Hey lieve lezers!

Hier is ie dan! Het dankwoord!

Het dankwoord aan al mijn lieve trouwe lezers, lezers die gevote hebben en lezers die gestemd hebben!

Alle lezers die me gesteund hebben en super lieve berichtjes hebben achtergelaten!

Ook wil ik jullie bedanken voor wat ik bereikt heb. Zonder jullie had ik dit namelijk niet kunnen bereiken!

Ik heb in 7 maanden zo veel bereikt!

100 volgers!

Meer dan 40K bij elkaar op al mijn boeken!

Heel veel votes en reacties!

En een heleboel vrienden!

Online of in real life... Maakt niet uit maar ik heb een hele boel vrienden gemaakt afgelopen tijd...

Chinoukkiee, Fiekeee, Kaitje, Saartje Ehh ik bedoel Saline, Quintaaaaa, Kellyyy, Senna en nog een heleboel meer! Sorry als ik je vergeten ben!

Maar dit kon niet zonder jullie!

Super bedankt voor alles!

Ik hou van jullie allemaal!


Tot zo ver mijn dankwoord. Ik weet niks meer! Oops... Ik ben hier gewoon niet zo goed in.. :$

Door naar de Q&A! Ik doe het ALS mensen vragen stellen of course! Anders kan het niet! Net zoals bij het vorige deel van dit boek. (ABLT) Maakt niet uit aan wie of wat je vraagt. Like Yolo! Dus stel je vragen maakt niet uit aan wie. (Mag iedereen zin) En maakt niet uit wat! Als ik genoeg vragen heb zal ik de Q&A uploaden. Als er geen vragen zijn... Dan heb ik geen Q&A en komt er dus ook niks online. Das logisch maar oke!


Nogmaals: Super bedankt voor al jullie steun!


Lots of love!


Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu