22.

1.8K 83 8
                                    

*Lisa's POV*

Ik word wakker en zie dat iedereen weg is. Ik slik. Was het dan toch een droom? Ik druk op het alarm belletje en er komt een dokter aan. "Wat is er?" Vraagt hij lief en ik zucht. "Ik heb zin in pizza!" Zeg ik en de dokter schiet in de lach. "Dat hebben we hier niet!" Zegt hij en ik zucht. Ziekenhuis voedsel is echt goor. Net zo goor als het eten bij mijn ouders. "Meneer weet u waar mijn vader is?" Vraag ik voorzichtig. "Ja ze zijn beneden in het restaurantje aan het eten geen zorgen!" Zegt hij en ik glimlach zwak en knik. Ik leg mijn hoofd weer neer en kijk naar buiten. Ik heb hoofdpijn.

Louis komt de kamer in en ik glimlach zwak. "Hey lekker geslapen lief?" Vraagt Louis en ik knik voorzichtig. "Wat is er?" Vraagt Louis lief en hij aait door mijn haar. "Ik heb hoofdpijn, ik heb honger, ik heb het koud, ben een zeurpiet en wil naar huis!" Zeg ik zacht en Louis komt naast me zitten op bed en trekt me tegen zich aan. "Zal ik een paracetemol vragen? Misschien mag je binnenkort weer naar huis en ik zal een extra deken voor je vragen!" Zegt Louis zacht en ik knik. Wow dit heb ik gemist de laatste tijd. Er komt een dokter binnen die ons glimlachend aankijkt. "Zijn jullie weer bij elkaar? Ik ben zo blij voor jullie, jullie zijn echt een schattig stel!" Zegt de dokter en ik glimlach zwak. "Sorry mijn dochter is fan van jullie allebij en was helemaal in tranen over het nieuws!" Zegt ze en ik glimlach
"Als je een deken en een paracetemol voor me hebt is het niet erg!" Zeg ik en ik hoor Louis grinniken. "Sukkel!" Zegt Louis lachend. "Komt goed! Wil je ook iets te eten?" Vraagt ze lief en ik schud mijn hoofd. "Lisa... Toe nou..." Fluisterd Louis ongerust en ik zucht. "Maar het eten hier is niet te eten!" Zeg ik en Louis grinnikt weer. "Ander vraag ik of Niall wat lekkers meeneemt!" Zegt Louis zacht en ik knik hevig. Oke slecht plan. Ik pak zuchtend mijn hoofd vast en Louis en de dokter waarvan haar naam nog een mysterie is kijken me bezorgd aan. "Het gaat..." Zeg ik zacht. "Ik zal een deken en paracetemol voor je halen!" Zegt de dokter vriendelijk en ze loopt de kamer uit. "Nu weet ik nog niet of ik naar huis mag binnenkort!" Zeg ik met een zucht. "Waarschijnlijk blijf je hier nog wel even. Kijk eens naar jezelf je bent een grassprietje. Ze willen eerst weten dat je bereid bent om te eten want ze weten de echte oorzaak hiervan niet. By the way je bent zwak en dus erg gevoelig bij het kleinste ding kan je al ziek worden schat!" Zegt Louis die lief een kus op mijn hoofd drukt.

De dokter komt weer binnen en legt een verwarmde deken over me heen. Omg dat is zo lekker warm. Ik neem de paracetemol en bedank haar. "Trouwens ik heb me nog niet eens voor gesteld. Sorry ik ben Selma!" Zegt ze en ik glimlach. Niall komt de kamer in met een paar pizza dizen en ik glimlach breed. "Omg eindelijk weer eens LEKKER eten!" Zeg ik met de nadruk op lekker. Niall grinnikt en geeft een pizza doos aan mij. Eentje aan Louis en eentje aan zichzelf. Ik val gelijk aan en Louis grinnikt. "Maar Lisa als ik mag vragen. Als je nu zo graag wilt eten hoe komt het dan dat je hier bent door dat je veelste dun bent?" Vraagt Selma voorzichtig en ik slik. "Als je het niet wilt zeggen is goed hoor!" Zegt ze snel als ze ziet dat ik het moeilijk heb. "Nee... Nee het is niet erg! Nou zoals u al weet was ik dus bij mijn ouders afgelopen maanden, maar die zijn zo kakkerig... Het eten was daar super goor. Echt heel vies. Aangezien ik alle lekkere dingen altijd at bij Louis en de rest was dit dus helemaal niet lekker. Mijn ouders waren er alleen met het ontbijt en 's avonds moest ik het opwarmen. Dat deed ik niet ik gooide het weg want het was super goor. En zo tja..." Leg ik uit terwijl de tranen weer naar beneden rollen. Louis trekt me dicht tegen zich aan. "Dus het is niet omdat je jezelf te dik vond?" Vraagt Selma voorzichtig en ik schud voorzichtig mijn hoofd. "Nee hoor!" Zeg ik snel. "voorzichtig met je hoofd!" Grinnikt Selma. "Waar is Zayn trouwens hij zou toch meegaan?" Vraag ik pruilend aan Niall. "Aww niet pruilen baby! Zayn kwam een meisje tegen op de gang helemaal van de rel haar moeder was net overleden. Iets met een Q was het ofzo. Quincy of zo I guess..." Zegt Niall. "Omg is ze Zayns leeftijd?" Vraag ik en ik zie dat Niall hetzelfde denkt. "Jups!" Zegt Niall grinnikend en ik glimlach.

Helaas moet ik vannacht nog hier blijven, maar nu Selma weet dat het niet de bedoeling was om te dun te worden gaat het vast al makkelijker. Denk ik... Hoop ik... Ik leg mijn hoofd op het kussen en trek mijn dekens hoog op tot onder mijn kin. Misschien had ik toch maar meer moeten eten want dit is echt zwaar klote... Ik draai me tot ik goed lig en val na een tijd in een onrustige slaap....

---

Ik heb heus wel gevoelens hoor... anders was het nooit goed gekomen! Haha.

Asap een nieuw chapter!

Lots of love! X♡

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu