30.

1.5K 89 5
                                    

Wauw ff tussendoor: Bij het eerste deel was dit het laatste hoofdstuk! Nu niet. :) Ik wil iedereen bedanken die dit boek leest, er op stemt en reageerd! Love you all!

---

*Lisa's POV*

Ik word wakker en zie dat het tien voor twaalf is. Niet lang geslapen maar ik voel me al stukken beter! Ik loop naar de badkamer en stap onder de douche. Heerlijk. Als ik klaar ben stap ik er onder uit en kleed me aan. Ik borstel mijn haar en laat het maar zo. Ik wandel naar beneden en loop de woonkamer in. ''Olaaa!'' Zeg ik blij en iedereen kijkt op. ''Hey! Goeie morgen!'' Zegt Louis en ik glimlach. Ik plof neer ergens op een bank. ''Lekker geslapen?'' Vraagt Zayn en ik knik.''Ja hoor!'' Zeg ik blij. Ik krijg een berichtje van Dee.

Deetjuh: Hey mop! Wat is er allemaal aan de hand? Je bent de laatste tijd niet op school. Dani doet raar... Wat is er allemaal aan de hand? We missen je kunnen we langs komen?

Ik: Ik zal het even vragen aan m'n vader. Er is VEEL te vertellen...

''Papa mogen Dee en de rest even langskomen? Ze zijn vroeg uit vandaag!'' Zeg ik en Louis knikt. ''Als jij je goed voelt kan dat denk ik wel. Als jullie het rustig houden want wij moeten even naar Modest voor de besprekingen van de tour!'' Zegt Louis en ik glimlach. ''Oke! Dankjewel pap!'' Zeg ik blij en hij glimlacht. ''Quinta komt vanmiddag ook als we terug zijn!'' Zegt Zayn blij en ik glimlach. ''Yeah kan ik d'r eindelijk ontmoeten!'' Zeg ik en ik geef hem een high five en hij knikt trots. Zayn is zo schattig. Je ziet dat hij tot over zijn oren verliefd is... 

Deetjuh: Omg nu zijn we nieuwschierig! Mag het?

Daatjuh: Hallo?

Ik: Sorry... Ja het mag!

Deetjuh: Yay we zien je zo!

Ik: Tot zo! <3


Ik leg mijn mobiel weg en staar naar de tv. Het nieuws. Wat vinden ouderen daar zo leuk aan? Matthew, Demi en Nuna komen ineens van buiten gerend en gaan bij de speelgoedkist staan. Geloof me dat is een grote kast! Ik loop naar boven en struikel over een stapel strandspullen van de kleintjes. Ik zucht geïrriteerd en pak het op en loop weer naar beneden. ''Als jullie dit zochten brak ik net m'n nek er bijna over. Leer je spullen niet in de weg te leggen!'' Zeg ik geïrriteerd tegen de kleintjes en zet het op de tafel. ''Ze zijn nog klein Lies!'' Zegt Harry lachend. ''Dus? Dan moet ik m'n nek breken over hun spullen? Mooi dan gooi ik mijn spullen ook random door het huis. Mogen hun hun nek lekker breken over mijn spullen!'' Zeg ik terug en ik zie iedereen grinniken en grijnzen. ''Hilarisch!'' Zeg ik terwijl ik naar de deur loop. Ik trek de deur open en glimlach als ik Dee,Danny, Jimmy, Mike, Kim, Phoebe, Daisy, Chayenne en helaas Dani zie staan. ''Pheebs! Dais!'' Zeg ik blij en ik omhels ze. Helaas zie ik ze alleen op school omdat ze best ver wonen. ''Vind jou ook aardig hoor!'' Zegt Dee lachend. ''Pheebs! Dais!'' Hoor ik een hoog stemmetje mij nadoen en ik zie een lachende Louis staan. ''Lou!'' Zeggen ze blij en ze geven hem een knuffel en we lopen naar boven. 

We ploffen neer op mijn bed. Dani is verbannen uit mijn kamer en Chayenne is naar de wc geloof ik. ''Lies eerst willen we je iets zeggen!'' Zegt Dee snel en iedereen kijkt me eng aan. ''We... Ehhh... Dani gaat vreemd met Chayenne!'' Zegt Jimmy zacht. Mijn ogen worden groot. Ik sta op en loop naar beneden. Ik zie Chayenne in de woonkamer staan met Dani praten. Ik loop er boos heen. Pak haar haar vast. Ik loop stampvoetend naar de deur terwijl Chayenne keihard gilt. ''Doet pijn he?'' Zeg ik droog. ''Lisa laat haar haar los!'' Zegt Louis boos. ''Ik weet nog meer wat pijn doet!'' Ga ik boos door tegen Chayenne. ''Lisa laat nu haar haar los!'' Zegt Louis boos die naar me toe komt gelopen en mijn handen vast pakt en me boos aankijkt. ''Waar slaat dat op? Mag ze niet gewoon met Dani praten? Lisa het is je vriendin die trek je niet aan haar haren!'' Zegt Louis boos. ''Dat doe ik wel want ze is mijn vriendin niet!'' Zeg ik boos. ''Lisa je lijkt net een kleuter. Je bent haar vriendin niet meer zodat je aan haar haren kan trekken?'' Vraagt Louis en ik geef een vijandige blik naar Chayenne die grijnzend achter Louis' rug om naar me kijkt. ''Nee omdat ze Dani afgepakt heeft!'' Zeg ik boos en er rolt een traan over mijn wang en Louis kijkt me verbaasd aan. Dani kijkt me ongelovig. ''Hoe... Waaaaaat?'' Vraagt Dani ongelovig. ''Ik heb vrienden Dani!'' Zeg ik boos. Ik trek me los uit Louis greep en storm naar boven. ''Wat heb je gedaan? We durfde niet naar beneden!'' Zegt Danny en ik zucht. ''Ik leefde me uit op Chayenne haar haar. Ik wou d'r uit huis zetten maar Louis hield me tegen en was boos op me...'' Zeg ik zacht en iedereen schiet in de lach. ''Typisch jij! Maar vertel wat is er nou?'' Zegt Mike en ik zucht. ''Goed ik was de hele tijd niet lekker en mijn vader wou naar het ziekenhuis en toen moest ik bloedprikken. Toen was de uitslag dat ik de ziekte van vijver heb ofzo.'' Zeg ik en iedereen schiet in de lach. ''Lisa het is Pfeiffer niet vijver!'' Zegt Phoebe lachend en ik schiet ook in de lach. ''Ja weet ik veel!'' Zeg ik lachend. 

---

Vaag einde maar oke. Vergeet geen Q&A vragen in te zenden he! 

Hoop dat jullie het weer leuk vonden!

Love y'all!

Lots of love! X

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu