28.

1.5K 82 20
                                    

*Lisa's POV*

''Euhh weetje wat. Lisa ik zeg het gewoon niet boos worden oke?'' Vraagt Dani en ik slik. ''Ik kan niks beloven denk ik...'' Zeg ik en Dani slikt. Hij kijkt naar zijn handen en neemt een hap lucht. ''Ik heb een ander meisje ontmoet. We hebben gekust en ik vind haar leuk maar ik vind je nog steeds lief maar...'' Zegt Dani en mijn ogen worden groot. ''Wat!?'' Vraag ik boos. Mijn ogen vullen zich met tranen. ''Ik vind je nog steeds li-'' ''Dani! 7 jaar! 7 facking jaren van mijn leven heb ik aan je verspild! Wat krijg ik terug? Ik haat je! IK HAAT JE DANI!'' Iedereen in de tuin kijkt ineens om. Oops het laatste iets te hard geschreeuwd. Ik sta op en ren naar mijn kamer en laat de tranen lopen. De deur gaat open. Ik neem de moeite niet om te kijken wie het is. "Lisa, sorry dat ik niet Louis ben maar Louis werd gebeld door het ziekenhuis, maar ik ben je beste vriend dat is toch ook oke? En ik wil weten waarom je mijn zoon haat..." Zegt Zayn lief en hij wrijft over mijn rug. "D-dani... H-hij..." Ik probeer het te zeggen maar t lukt niet. "Sssst Zeg het zo maar. Ik ga even wat water voor je halen..." Zegt Zayn en hij loopt weg.

Als ik het verhaal aan Zayn heb uitgelegd zucht hij. "Sorry Lies..." Zegt hij zacht en hij trekt me tegen zich aan. ''Het is niet jou schuld.'' Zeg ik zacht en ik sta op. ''Ik heb honger...'' Zeg ik zacht en Zayn schiet in de lach. "Je lijkt Niall wel..." Zegt hij lachend en we lopen naar beneden. Ik loop gelijk naar de keuken en pak eten. Ik loop naar buiten en ga met een zucht naast Louis zitten. "Hey meis! Wat was er nou?" Vraagt hij lief. "Niks alleen dat Dani me zojuist gedumpt heeft.... Wat zei het ziekenhuis?" Vraag ik en Louis kijkt me vol medeleven aan. "Aww meissie toch..." Zegt hij zacht en hij trekt me tegen zich aan. "Zo ging het helemaal niet!" Zegt Dani pissig. "Daar kwam het wel op neer!" Zeg ik pissig terug en ik ga verder met eten. Louis sleurt me aan mijn arm mee naar binnen en zet me op de bank. "De dokter zei dat het niet heel ernstig was. Het is zo weer over... Je hebt de ziekte van Pfeiffer." Zegt Louis en ik frons. "De ziekte van wa?" Vraag ik droog. "Dat is dat je veel moe en duizelig bent, maar de misselijkheid klopt ook wel dus daar ben je voorlopig ook niet van af. Voor de rest week je af van de symptomen dus ja... maar we wisten al dat je raar was. Er zijn geen medicijnen voor gewoon veel rusten, slapen en eten en drinken!" Zegt Louis en ik knik. Louis slaat ineens zijn armen om me heen en ik sla mijn armen automatisch ook om hem heen. "Waarom heeft Dani je gedumpt?" Vraagt Louis zacht. "Hij ging vreemd. Hij vond me nog lief zei hij maar..." Ik bijt om mijn lip om mijn tranen binnen te houden. "Ah gosh!" Zegt Louis die lief over mijn rug.

Na een tijdje laat ik los en kijk Louis met een glimlachje aan. "Dankje papa!" Zeg ik zacht en hij knipoogd. "Daar ben ik je papa voor!" Zegt hij lief en ik gaap. "Ga zo anders slapen..." Zegt Louis en ik knik. Het is pas half acht maar ja... Ik prop nog snel twee broodjes naar binnen en wens dan iedereen weltruste. Ik strompel naar boven en ga in bed liggen en binnen no-time loop ik naar dromenland.

Ik schiet overeind van een overwelmende misselijkheid. Ik ren naar de badkamer en geef over. Na een paar keer ben ik klaar. Ik trek door en veeg mijn mond af en neem een paar slokjes water. Ik kan toch niet meer slapen dus ik loop naar beneden en maak een kop thee en neem plaats op de bank. Ik schrik als ik iemand in de tuin zie staan. Ze grijnzen eng naar me. Ik slik en zie dat het mijn ouders zijn. Wat!? Wat doen die hier? Ik doe snel alle gordijnen dicht en de deuren op het extra slot. 's nachts blijven de gordijnen beneden altijd dicht en de extra sloten hebben we gewoon voor het geval dat... NU DUS. Ik kijk tussen het gordijn door en zie ze nogsteeds grijnzend staan. Ik slaak een gil en ren naar de woonkamer waar ik op mijn knieën zak en mijn handen in mijn haren zet. De tranen rollen over mijn wangen. Ik slaak een harde gil als ik een hand op mijn rug voel. Ik verstijf en durf niet te kijken...

---

Kort maar krachtig zeggen we dan maar ! ;)
Keep voting and keep commenting!
Ik meen het het is leuk om jullie reacties te lezen! Ik sta gewoon op #15 in de categorie willekeurig! Weet je hoe hoog dat is! Super bedankt aan jullie allemaal!
Love y'all!
Lol! X

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu