*Lisa's POV*
Vandaag was zo leuk! We hebben een paar nummers opgenomen en veel geschreven. Zelf al een deel voor een videoclip opgenomen, maar nu ben ik moe, gesloopt en ik heb honger. Ik moet nog naar huis fietsen ook. Ik ben zo moe! Ik neem afscheid van iedereen en loop naar de fiets. Eerst pak ik nog snel mijn mobiel.
@Lisa_Tomlinson: Today was fun! Did a lot of things! But now i'm tired and hungryyyy! >_< X
Ik stop mijn mobiel weg en stap op de fiets naar huis. Volgensmij zie ik er ook heel moe uit... Ik dump mijn fiets midden in de tuin en loop naar de deur. ''Olaa!'' Roept Louis blij. ''Eten en dan maar naar bed?'' Vraagt hij lachend en ik knik. ''Awww! Zware dag gehad?'' Vraagt hij weer en alweer knik ik. Te moe om te praten. ''Quinta heeft gekookt je kan zo aanschuiven!'' Zegt Louis blij. Ik glimlach zwak en plof neer naast Niall aan tafel. ''Hoe was het?'' Vraagt Harry blij. ''Zwaar en druk...'' Mompel ik droog en ik stop snel eten in mijn mond. ''Aww! Wat hebben jullie allemaal gedaan?'' Vraagt Liam lief en ik zucht. ''Geschreven, gezongen en gefilmd...'' Zeg ik bot en ik schrik van mezelf. ''Sorry... Ik ben moe...'' Verontschuldig ik. Ik ben toch al klaar met eten dus loop snel naar boven. Ik plof neer op mijn bed en val snel in slaap.
''Lisa? Liesje? Moppie?'' Hoor ik een bekende stem vragen en ik open mijn ogen en glimlach. ''MAMA!"Gil ik blij en ik vlieg haar om de hals en laat een traan ontsnappen. ''I-ik he je zo gemist!'' Zeg ik zacht en ik sla mijn armen strakker om Rosa heen. ''Ik jullie ook schat.'' Zegt Rosa lief. ''Je hebt je kleding nog aan!'' Zegt Rosa en ik knik. ''Ik was toen ik thuis kwam zo moe. Ik heb gegeten, Liam afgekat en ben toen snel gaan slapen!" Zeg ik en Rosa fronst. ''Wat is er dan?'' Vraagt ze en ik zucht. ''Ik ben nog niet helemaal beter, maar gister heb ik vanaf 's ochtends tot 's avonds geschreven, gezongen en gefilmd voor mijn eerste album!'' Zeg ik zacht en ik leg mijn hoofd op Rosa's schouder. ''Was je ziek dan? Eerste album?'' Vraagt Rosa en ik frons. ''heeft papa dat niet verteld?'' Vraag ik zacht en Rosa schud haar hoofd. ''Na het gedoe met mijn ouders was ik steeds heel moe en misselijk, ik ging naar het ziekenhuis en had dus blijkbaar de ziekte van Pfeiffer. Ook ben ik nu dus bezig met een eerste album!'' Zeg ik samengevat. ''Ohh... Fijn dat je weer bijna beter bent! Ga maar snel weer slapen als je moe bent!'' Zegt Rosa en ik knik. Ik ga weer goed liggen. In mijn kleding nog steeds. Geen zin om om te kleden. Ik val alweer snel in slaap.
Als ik beneden kom zie ik dat iedereen alweer wakker is. Zou goed kunnen want ik heb eerst gedoucht en aangekleed. Ik smeer wat broodjes voor mezelf. Ik frons als ik Louis en Rosa in de tuin zie staan. Ze lijken boos? Maken ze nou ruzie. Ik zet het keuken raampje open en kan dus het gesprek horen. Handig zo'n raampje. ''JE HAD ME BEST EVEN KUNNEN VERTELLEN DAT ZE ZIEK WAS EN EEN ALBUM AAN HET MAKEN IS!'' Gilt Rosa boos tegen Louis. ''MAAR DAT DEED IK NIET! WANT JE HAD AL GENOEG AAN JE KOP! EN IK WAS OOK SUPER DRUK EN ALS IK EINDELIJK EENS NIET AAN HET WERK WAS PROBEERDE IK ER VOOR LISA TE ZIJN! MAAR DOOR PROBLEMEN MET MODEST WAS IK BIJNA ALLEEN MAAR AAN HET WERK!'' Gilt Louis boos terug en ik slik. ''HET IS OOK MIJN KIND! ZEG JE NOU GEWOON DAT IK EEN KOP HEB? IK HEB EEN HOOFD!'' Gilt Rosa boos terug. Er rollen tranen over mijn wangen. ''Lisa? Wat is er?'' Vraagt Yrza bezorgd en ik slik. ''N-niks...'' Mompel ik snel. Ik droog mijn tranen en loop naar Liam. ''Liam?'' Vraag ik voorzichtig en Liam draait zich om. ''Sup girl?'' Vraagt Liam en ik kijk naar mijn handen. ''S-sorry van gisteren... Ik was gewoon moe e-''''Lisa doe niet zo gek! Dat wist ik allang al!'' Zegt Liam lachend en hij trekt me in een knuffel en ik glimlach. Ik hoor ineens gehuil en ren naar boven. ''MATTHEW!'' Gil ik als ik Matthew naast zijn bed zie liggen. Hij heeft een hoog slaap boomhut bed ding. ''Matthew ben je gevallen?'' Vraag ik half in paniek. Matthew knikt en hij huilt oorverdovend. Hij hou zijn armpje vast. Ik wil zijn arm vasthouden om te kijken, maar hij slaat mijn arm weg. ''Matthew rustig!'' Zeg ik zacht en ik til hem op. ''MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!'' Gil ik terwijl ik van de trap af ren. Louis komt aangerend. Normaal zou ik nu een opmerking maken over dat hij mama niet is maar nu is dat geen goed moment. ''Wat is er gebeurd?'' Vraagt Louis die Matthew overneemt. Rosa komt aangelopen, maar stampt naar gelijk boos naar boven. ''Ik weet het niet. Ik denk dat hij uit bed is gevallen!'' Zeg ik en Louis kijkt naar Matthews armpje. ''Oh jezus... Arm kind...'' Zucht Louis en hij probeert Matthew te sussen. Ik snap Rosa niet. Haar kind. Bloedeigen kind. Huilt de hele buurt, beter nog het halve land bij elkaar en ze stampt regelrecht naar boven... ''Jezus! Z'n hele arm staat scheef!'' Zegt Louis geschrokken en ik slik. ''We moeten naar het ziekenhuis!'' Zegt Louis. ''Ik doe dat wel!'' Zegt Rosa die Matthew ruw afpakt. ''Doe normaal! Kijk uit dat arme kind heeft facking veel pijn en jij maakt het nog erger! Ik ga wel met Lisa! Die doet tenminste normaal! let jij maar op Demi of kan je dat ook niet? Doe even normaal!'' Zegt Louis woedend en hij pakt Matthew voorzichtig terug. ''Ga je mee liefje?'' Vraagt Louis lief aan me en ik knik. ''Liam kan je even op Demi passen?'' Roept Louis en we horen een 'ja natuurlijk!' van Liam en lopen naar de auto. Ik ga bij Matthew achterin zitten en we rijden naar het ziekenhuis.
—-
Nieuw chapter! yay! Ik heb nu heerlijk 2 weekjes vakantie! Meer tijd om te schrijven dus! Hope ya liked it!
Lots of love!
JE LEEST
Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.
FanfictionIk ben Lisa. Lisa Tomlinson. Zoals jullie waarschijnlijk al wisten. Ik ben 15 jaar. Ik ben goed in zingen, tekenen, dansen en piano spelen. Ik heb ook samen met mijn vader en de andere jongens een paar liedjes opgenomen. Ik heb nog steeds een relati...