41.

1.5K 83 10
                                    

Danisa. Lisa+Dani= Danisa. Dit is hem geworden. Dit is de beste die ik kon vinden in de reacties! Dankjewel @Mylene2001


*Lisa's POV*

Ik loop blij weer naar binnen. Het is pas een uur. Ik plof bij de rest neer op de bank binnen. Zayn komt binnen en kijkt me grijnzend aan. ''Hey Liesje ben je daar weer!'' Zegt hij grijnzend. ''Zayn waarom doe je zo pedo tegen m'n dochter?'' Vraagt Louis en ik lach hard. ''Nee niks hoor!'' Zegt Zayn en hij kijkt me grijnzend aan. ''Pap doe normaal!'' Zegt Dani geïrriteerd. ''Sorry ik ben gewoon blij da-'' ''PAP!'' Roept Dani waarschuwend. ''Ma-'' ''Weg!'' Zegt Dani boos. ''Uitleg graag!'' Zegt Danielle droog. ''Ja ik snap het ook niet echt!'' Zegt Niall. Ik wissel blikken met Dani en schud mijn hoofd. ''Niks.'' Zeg ik snel. ''Er speelt hier iets en ik wil het weten!'' Zegt Harry nieuwsgierig en ik rol met mijn ogen. ''Zeggen dat pubers irritant zijn...'' Mompel ik en ik hoor Louis hard lachen. ''Maar dat zijn ze ook!'' Zegt Louis lachend.


~3 Dagen later~

We zitten bij de party planner. Louis wou dat zo graag. Voor mijn sweet 16. Louis wou het groot vieren. Ik wou het klein maar ja... Louis met zijn eigenwijze gedrag. We nemen de laatste dingen door en ik denk dat ik Louis' zijn gedram eigenlijk toch niet erg was en het gaat denk ik leuk worden! Er zijn super veel mensen uitgenodigd en het word super groots gevierd. Op een super toffe locatie. Super mooie versiering. Met het thema gala. Gewoon omdat ik van mooie jurken hou. ''En dan ga je zometeen met Danielle, Quinta, Yrza, Chinouk, Kim, Phoebe en Daisy jurken uitzoeken. Ook voor Kim en je vriendinnen!'' Zegt Louis en ik knik. Kim, Dee, Phoebe en Daisy komen ook dus hebben ook jurken nodig. De rest zorgt er zelf voor maar Kim, Dee, Phoebe en Daisy zijn mijn beste vriendinnen dus die wilt Louis betalen. Super lief. Ik heb er zo veel zin in. Morgen is mijn verjaardag en in de middag begint het dan. Het is echt een sprookjes verjaardag. Waar ik als klein meisje over droomde. Volgens mij is Louis blut maar daar heeft hij zelf voor gekozen...


Ik loop in het 602357638457923ste jurkje van vandaag het pashokje uit en draai een rondje voor de meiden. ''NEE!'' Gilt Daisy en iedereen stemt in. Ik zucht. Iedereen heeft zijn jurkje al behalve ik. Ik loop terug en kleed me weer in om in het volgende jurkje. Wow deze is de leukste van vandaag. Maar je dat dacht ik al een paar keer eerder maar die werd keihard weggedrukt. Ik heb meerdere jurkjes. Eentje voor het buffet, daarna eentje voor het welkoms babbeltje ding en dan kleed ik me snel om en kan ik gaan dansen en al die dingen. Ik heb de eerste twee nog. Nu de laatste nog... Ik draai een rondje en iedereen kijkt me triomfantelijk aan. ''BINGO!'' Gilt Danielle blij en iedereen stemt er mee in. Omg finally! We rekenen hem af en kunnen eindelijk naar huis. ''Gevonden?'' Vraagt Louis blij en we knikken allemaal blij. Dani komt blij aangelopen en geeft me een snel kusje op mijn lippen en iedereen staart ons verbaasd aan. ''HA! IK ZEI HET TOCH!'' Gilt Zayn blij. ''Omg! Danisa leeft!'' Gilt Phoebe. ''Wie is Danisa?'' Vraagt Chinouk dom. ''Dani en Lisa! Duuuh!'' Roept Kim blij. ''Echt?'' Vraagt Louis en we knikken en ik bloos. ''Aww! Cute!'' Roept Louis blij.

—-

Oke nu is het een kort stukje! Maar het volgende hoofdstukje word langgggg! Omdat het dan de sweet 16 van Lisa is en zoals Lisa al zei. Het is een sprookjes verjaardag! En dat is duur en super mooi! Dus tja! See you soon!


Xx


Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu