26.

1.6K 81 5
                                    

*Lisa's POV*

Ieuwl... Vandaag weer school. Weetje eigenlijk is het niet erg, maar waarschijnlijk gaat iedereen vragen stellen enzo... Ik sta op en pak wat kleding en loop naar de badkamer. Ik heb deze douche gemist. De warme stralen voelen heerlijk aan op mijn huid. 

Ik loop naar beneden en voeg me bij de rest aan de keukentafel. Ik smeer een paar broodjes en begin te eten. Als ik klaar ben ruim ik mijn spullen op en pak mijn tas voor school. Ik regel de laatste dingen en trek dan mijn jas aan. ''Bel je me in de pauzes?'' Vraagt Louis bezorgd en ik knik. ''Ja pap!'' Zeg ik en hij drukt een kus op mijn voorhoofd. Paul moet vandaag mee. Louis is gewoon overbezorgd, maar als dit hem geruststeld oke dan... Ik stap op de fiets en fiets met Kim en Dani naar school. Paul komt met de auto. Ik slaak een diepe zucht. ''Louis is overbezorgd...'' Mompel ik en Dani grinnikt. ''Komt goed binnenkort als alles weer oke is is je vader ook weer gerustgesteld!'' Zegt Dani lief en ik knik. ''I hope so!'' Zeg ik en ik parkeer mijn fiets in het rek. Ik zie dat Paul er al is. Ik loop naar ons groepje. ''Olaaa!'' Zeg ik blij en ik geef iedereen een knuffel. ''Alles weer oke? We zijn ons dood geschrokken!'' Zegt Dee. ''A kind of i guess... Nou wanneer is jullie begravenis dan?'' Vraag ik en iedereen schiet in de lach. 

Ughh nog een paar uur maar ik ben echt duizelig en moe. Ik heb gewoon goed gegeten en gedronken ik snap het niet! Het is pauze en ik had Louis beloofd hem te bellen tijdens de pauzes dus dat doe ik ook.

Louis: Hey liefje hoe gaat het daar?

Ik: Euhh... Prima maar ik ben echt moe en duizelig.

Louis: Oh... Heb je goed gegeten en gedronken?

Ik: Ja ik geloof van wel. Ik heb alles opgegeten wat ik mee had...

Louis: Wil je naar huis? 

Ik: Ik weet het niet. Ik probeer het nog even als het niet gaat bel ik wel!

Louis: Beloofd?

Ik: Beloofd papa!

Louis: Oke succes dan nog schatje!

Ik: Dankjewel! Byee!

Louis: Byee!

Oke deze les is zo saai! Ik begin steeds duizeliger te worden en gaap. Ik denk dat ik toch naar huis moet. ''Lisa gaat het je ziet bleek!'' Fluisterd Dani en ik schud mijn hoofd. ''Ik wil naar huis!'' Piep ik zacht en mijn ogen vullen zich met tranen. Dani steekt snel zijn hand op. ''Dani wat is er?'' Vraagt mevrouw de Wit geïrriteerd. ''Lisa voelt zich niet goed.'' Zegt Dani lief. ''Oh en ze is zeker ook haar mond kwijt?'' Vraagt ze boos en ik slik. ''Nee ze voelt zich niet lekker!'' Zegt Dani pissig. Ik zucht en zta op. Het boeit niet ik ga gewoon. ''Lisa waar ga je heen?'' Vraagt mevrouw de Wit. Ik pak mijn tas en loop de klas uit. ''Lisa ben je eruit gestuurd?'' Vraagt Paul die elke les buiten de klas staat. ''Nee ik wil naar huis! Ik ben super duizelig en moe en en...'' Piep ik en Paul tilt me op. ''Rustig Lisa dan gaan we toch!'' Zegt Paul lief en als Paul wilt lopen trekt mevrouw de Wit de deur open. ''Lisa ben je nou helemaal betoeterd?'' Vraagt ze boos. ''Mevrouw, Lisa is niet lekker ziet u dat niet? Ik breng haar naar huis wat je errvan vind, vind je maar, maar Lisa gaat nu naar huis!'' Sist Paul en hij loopt weg. Ik leg mijn hoofd op Pauls schouder en voel mijn oogleden zwaar worden.

Ik word omvat door koude lucht en open mijn ogen. ''Oh sorry dat was niet de bedoeling...'' Zegt Paul zacht. Ik zie dat we thuis zijn. Paul tilt me weer op en loopt naar de deur. De deur vliegt open en ik zie Liam. ''Lisa! Wat zie je er uit!'' Zegt Liam. Ik ben te moe om te antwoorden dus laat het maar gaan. ''Louis Lies is er!'' Zegt Liam terwijl Paul naar mijn kamer loopt en me op bed legt. ''Bedankt Paul!'' Fluister ik zacht. Louis komt bezorgd de kamer in gelopen en komt op bed zitten. ''Hey liefje...'' Fluisterd hij zacht en hij strijkt door mijn haar. Ik glimlach zwak en kijk hem aan. ''Wat is er allemaal aan de hand?'' Fluisterd Louis lief. ''Ik weet het niet... Ik ben heel duizelig en moe...'' Zeg ik zacht. ''Je ziet inderdaad ook een beetje bleek. Ga maar wat slapen en dan neem je gewoon wat daagjes rust. We kijken zo wel wat we doen!'' Zegt Louis lief en hij drukt een kus op mijn voorhoofd en loopt weg. Niet veel later val ik ook in slaap.

*Louis' POV*


Ik plof naast Liam neer op de bank en zucht. ''Wat is er met Lisa?'' Vraagt Liam zacht. ''Ik weet het niet... Ze zei dat ze duizelig en moe was. Ze ziet bleek en ik ben bang. Bang dat er meer is dan alleen dit... Ze ziet er echt slecht uit...'' Zeg ik zacht en er rolt een traan over mijn wang. ''Komt goed. Als het over een paar dagen nog zo is gaan we gewoon naar het ziekenhuis.'' Zegt Liam en ik knik. ''Goed idee.'' Zeg ik en ik open Twitter. #WelcomeBackLisa en #GetWellBetterSoonLisa. Is trending. Ik grinnik. Ik sta op en trek een zak chips uit de kast en eet er samen met Liam uit. De jongens zijn op pad. De meiden zijn shoppen. De kinderen zijn bij de peuterspeelzaal. Kim en Dani op school. Lisa in bed. Ik en Liam hier. Zayn is op een date met dat mysterieuze meisje. 

We zitten met zijn allen aan tafel te eten als Lisa aan komt gestrompeld. ''Hey!'' Zegt ze zacht en ze gaat zitten. ''Hey slaapkop! Hoe voel je je?'' Vraag ik zacht en ze knikt. ''Wel goed.... Denk ik! Beter dan vanmiddag.'' Zegt ze en ze glimlacht. Misschien viel het toch wel mee. Lisa schept wat eten op en begint te eten. Toch maak ik me zorgen. Ik wil gewoon dat mijn Lisa niks overkomt. 

---

Nieuw hoofdstuk. Jeej! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat het weten in de reacties!

Asap nieuw chapter!

Lolx!

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu