15.

1.6K 79 18
                                    

*Lisa's POV*

~Week later~

Ik word wakker in twee sterke aren. Wow wtf! Ik ben gister toch echt in mijn eentje in slaap gevallen! Twee sterke armenet tattoo's. Tic tac toe, pac man, oops! en een koffie ko- LOUIS! Dat kan maar een iemand zijn! Louis! Ik draai mijn hoofd om en zie Louis vredig slapen. Waarom ligt hij niet bij Rosa? Ik glimlach breed. Eindelijk is hij weer thuis! ''Staren is onbeleefd kleintje!'' Mompeld Louis met zijn ochtend stem die super schattig is. ''Papa!'' Roep ik blij uit en ik sla mijn armen om hem heen en ik hoor hem grinniken. ''Dochter!'' Roept Louis op het zelfde toontje terug en ik schiet in de lach. ''Papa ik ben zo blij!'' Roep ik blij en ik kijk hem aan en er rolt een traan over mijn wang. ''Niet huilen liefje! Ik ben er toch weer! Alles is goed!'' Zegt Louis lief en hij trekt me tegen zich aan. ''Weet ik pap, weet ik.'' Zeg ik zacht en ik sluit mijn ogen even. ''Maar waarom ben je niet bij mama?'' Vraag ik zacht. ''Omdat... Ik weet het niet. Om jou te verrassen!'' Zegt Louis grinnikend en ik moet ook lachen. ''Ik ga even douchen papa!'' Zeg ik en Louis kikt en laat me los. Ik loop naar de douche en stap er onder. 

Ik loop... ehh huppel vrolijk naar beneden en sla de laatste treden over. Ik loop naar de keuken waar ik heerlijk eten ruik. ''Goeie morgen mama!'' Zeg ik blij en ik druk een kus op haar wang en ze glimlacht. ''Wat ben je vrolijk!'' Zegt ze lachend. ''Ja mag toch! Papa is weer thuis dus geen tijd om niet vrolijk te zijn dus!'' Zeg ik blij terwijl ik zingend de tafel dek. ''Oh wat gezellig!'' Zegt Louis die vrolijk gedouched de kamer in komt. ''Wat?'' Vraagt Rosa die Louis een kus geeft die veelste lang door gaat. ''Ahum!'' Kuch ik en ze schieten in de lach. ''Nou gewoon dat Lies zo vrolijk is uit het niets!'' Zegt Louis blij. ''Nou dat is echt niet uit het niets hoor! Ze is voor het eerst sinds tijden weer vrolijk!'' Zegt Rosa en ik grinnik. ''Aww hoezo dan?'' Vraagt Louis en ik zucht. ''Zayn en Perrie gaan scheiden en Dani gaat met Perrie mee naar the middle of no where!'' Zeg ik en ik zucht. ''Ach meissie!'' Zegt Louis en hij trekt me weer tegen zich aan. Doei leuk humeur... ''Wanneer gaan ze?'' Fluisterd Louis naar Rosa. ''Ergens deze week!'' Fluisterd ze terug en ik bijt op mijn lip. ''Laten we je humeur niet verpesten en gaan eten want Lisa heeft honger hoor ik!'' Zegt Louis grinnikend als hij mijn buik hoort knorren.

We gaan aan tafel zitten en ik wil net beginnen als mijn mobiel afgaat. Ik zie dat het Dani is en neem snel op. ''Hey Daan!'' Zeg ik blij. ''Hey!'' Zegt hij sip en ik slik. ''Wat is er?'' Vraag ik zacht. ''Ga je vanavond ook uit? Tis mijn laatste avond morgen gaan we weg!'' Zegt Dani zacht en mijn ogen vullen zich met tranen en Louis en Rosa kijken me bezorgd aan. ''Ja... Please zeg dat je gaat! Ik wil er een leuke avond van maken!'' Zegt Dani en ik hoor de verdriet in zijn stem en er rollen steeds meer tranen over mijn wangen. ''J-ja ik zal het vragen!'' Piep ik en ik hoor een zucht en daarna een snik. ''N-niet huilen. D-dan moet ik ook!'' Piept Dani zacht en ik bijt op mijn lip. ''Sorry..'' Piep ik en we hangen snel op. ''Lies wat is er?'' Vraagt Rosa die me tegen zich aantrekt en ik begin hard te huilen. ''Lisa huilen?'' Vraagt Matthew zacht en ik slik. ''D-dani gaat -morgen w-weg!'' Piep ik na een tijdje. ''Ah gosh! En nu?'' Vraagt Rosa lief. ''H-hij vroeg o-of ik vanavond ook u-uitging om er een leuke l-laatste avond van te maken!'' Piep ik en ik barst weer uit. ''Tuurlijk mag je uit vanavond!'' Zegt Louis direct en ik glimlach zwak. 

~In de avond~

Als ik iedereen al zie staan loop ik er snel op af. ''Hey guys!'' Zeg ik blij. Daisy, Phoebe, Kim, Chayenne, Dee, Tim, Mike, Danny, Dani en ik zijn er. ''Hey Lies!'' Zegt Chayenne blij. ''Waar was ja vandaag je reageerde niet in de groep enzo!'' (Knolpowerrrr) Zegt Dee en ik knik. ''Ik heb er vandaag met Mattie, Deem, Rosa en Louis een leuke dag van gemaakt want Louis is weer thuis!'' Zeg ik blij. ''Echt?'' Vraagt Daisy blij en ik glimlach breed en knik. ''Ja!'' Zeg ik blij. ''Kom dan gaan we dansen!'' Zegt Kim blij die de dansvloer al oprent. ''Wij halen drinken!'' Zegt Danny en ze lopen naar de bar en ik loop met de meiden naar de dansvloer. 

Wow ik weet niet wat het was wat Tim gaf maar wow het is ge-wel-dig! Ik voel me goed en los. Hij zei dat ik m'n zorgen zou kunnen loslaten erdoor en hij heeft gelijk. Het is misschien al een paar uur geleden dat ik het nam maar het werkt nog steeds. We staan met zijn allen te dansen op de dansvloer en het is super gezellig. Ik druk mijn lippen op die van Dani. ''Ik ga missen!'' Zegt Dani als we loslaten. Onze voorhoofden rusten tegen elkaar en ik glimlach zwak. ''Ik jou ook Daantje!'' Zeg ik zacht. ''Ik kan niet zonder je!'' Zeg ik zacht en Dani bijt op zijn lip. ''Ik ook niet zonder jou!'' Zegt Dani zacht. ''Kom op morgen gaan we huilen nu maken we er nog een leuke avond van!'' Zeg ik en Dani glimlacht en trekt me de dansvloer weer op. 

Ik fiets naar huis en parkeer mijn fiets in de schuur. Ik loop naar binnen en zie Rosa en Louis nog op de bank zitten. Het is 00:30 wat doen ze hier nog. ''Hee meissie hoe was het?'' Vraagt Louis lief en ik glimlach. ''Het was super! Echt! Het was echt gezellig!'' Zeg ik blij maar toch een beetje moe. ''Mooizo maar ga maar lekker slapen morgen word een zware dag!'' Zegt Rosa lief en ik knik. Een hele zware kutdag ja! Ik laat me vallen op bed nadat ik me omgekleed heb en val vrijwel meteen in slaap.

---

Het duurde een tijdje maar hij is er! Een nieuw chapter en Louis is weer thuis! Ha 2 vliegen in een klap! Sorry voor het weinige updaten maar ik heb het super druk met school en veel toetsen en super veel huiswerk! Dat betekend minder tijd voor Wattpad. Sorry hiervoor!

Hopa ya like it!

Lots of love! x

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu